abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 10:30:38 #26
97111 ukga
Siewosie baas
pi_126757403
Sowieso moet je geen portomonee meeneme. Geld in je zak, tel laat je thuis en je sleutel afgeven bij de receptie
  maandag 20 mei 2013 @ 14:19:58 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_126765145
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:44 schreef NPO het volgende:

[..]

De Bulgaren. Overkwam een maatje van mij. Had een grote bek tegen een taxi-chauffeur. Ze taggen je zodat ze weten waar je heen gaat, gewoon een waarschuwingssysteem om diegene te pakken. Maar dat zal je niet gebeuren als je geen grote bek opzet, ze zijn daar gewoon iets harder.

Over die injectienaalden doen ook allemaal wilde verhalen de ronde, maar heb daar niets van gemerkt. Ze hebben er niets aan om toeristen te mollen, maar ze zullen het ook niet schuwen als je daar het patsertje uit gaat hangen.
Wat een flauwekul :D Dan had ik al 100 keer gemold moeten zijn gezien de hoeveelheid ruzies ik altijd heb met taxichauffeurs :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 mei 2013 @ 14:20:38 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_126765168
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef jamesb het volgende:

[..]

Het verschil is dat Lloret, Palma en Kreta in enigszins beschaafde landen liggen die al meer dan 30 jaar te maken hebben met toeristen.

Sunny Beach is relatief nieuw, in een relatief arm land. Hier is de criminaliteit vele malen hoger.

Hoewel, zolang je je gezonde verstand gebruikt komt alles goed en is het fantastisch daar.
:N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 mei 2013 @ 14:23:08 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_126765271
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom is criminaliteit over SB zo uitvergroot? Bovenstaande praktijken gebeuren ook gewoon in Spanje, Italië, Griekenland en Turkije in de strandoorden maar daar is iedereen blind voor volgens mij.
Bulgarije is het nieuwe Marokko/Turkije/Polen. Alles wat daar vandaan komt of daar is, is slecht, onbetrouwbaar, crimineel, armoedig, etc.

Ik ben afgelopen zomer redelijk vaak met Bulgaarse vrienden naar Sunny Beach geweest. Beetje toeristjes kijken. Als je ziet hoe sommige zich gedragen is het niet vreemd dat er af en toe iets gebeurd. Net zoals dat in alle grote steden en badplaatsen ter wereld is.
pi_126767230
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Dven het volgende:

[..]

:N
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')