wacht, wat? Wie doet dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:38 schreef NPO het volgende:
Eenmaal een grote bek achtervolgen ze je met een lasersysteem
De Bulgaren. Overkwam een maatje van mij. Had een grote bek tegen een taxi-chauffeur. Ze taggen je zodat ze weten waar je heen gaat, gewoon een waarschuwingssysteem om diegene te pakken. Maar dat zal je niet gebeuren als je geen grote bek opzet, ze zijn daar gewoon iets harder.quote:
Ohja, en dat taggen is geen wild verhaal?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:44 schreef NPO het volgende:
Over die injectienaalden doen ook allemaal wilde verhalen de rond
Overkwam een maatje van mij he. En het zijn gewoon laserpennetjes. En waarom niet gelijk meppen? Maatje natuurlijk als een gek weg, die blijft niet staanquote:Op zondag 19 mei 2013 12:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ohja, en dat taggen is geen wild verhaal?
Waarom zouden ze je taggen ipv gewoon gelijk in elkaar meppen? Weet je wel hoe groot sunny beach is? Het is niet alsof al die Bulgaren elkaar kennen.. Hoe zie je dat voor je, dan, Ganglid 1 heeft een tag geplaatst, ganglid 2 mept degene met de tag in elkaar? Wat nou als ze geen lid zijn van dezelfde gang; hebben ze dan ook nog verschillende soorten tags? Klinkt als een high tech systeem!
Als je in een topic gaat praten over de criminaliteit in amsterdam, denk je dat dat dan een goeie indruk geeft van amsterdam?quote:
doen ze ook in de clubquote:
Het verschil is dat Lloret, Palma en Kreta in enigszins beschaafde landen liggen die al meer dan 30 jaar te maken hebben met toeristen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Roger_ het volgende:
ik ben er nooit geweest, maar het is gegarandeerd net als elke badplaats van Lloret, Palma of Kreta. Waar onbezonnen toeristen komen, dat trekt ratten aan.
als ik documentaire zie als in "Scan City" en zijn goedkope kopie "op gelicht in het buitenland" dan is het devies altijd gezond verstand gebruiken, en je bent al gevrijwaard voor 75% van de mogelijke problemen waar in je terecht kan komen.
Probeer je me nu tegen te spreken of mijn bericht te bevestigen ?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef jamesb het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lloret, Palma en Kreta in enigszins beschaafde landen liggen die al meer dan 30 jaar te maken hebben met toeristen.
Sunny Beach is relatief nieuw, in een relatief arm land. Hier is de criminaliteit vele malen hoger.
Hoewel, zolang je je gezonde verstand gebruikt komt alles goed en is het fantastisch daar.
Vul het aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Probeer je me nu tegen te spreken of mijn bericht te bevestigen ?
Sarcasme de tweede alinea?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend was door straathoeren van zijn portemonnee beroofd, dankzij mijn onvolschrokken heldenmoed dat ding teruggekregen. Maar meestal kom je daar kaalgeplukt weg.
Levensgevaarlijk dat Sunny Beach, 4 uit mijn groep zitten bijna drie jaar na dato nog steeds met een stressstoornis thuis.
Mocht je nog in het ziekenhuis belanden daar, doe dan Dr. Staminov de groeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |