Queen of Elba zou het volgens mij wel goed doen en is niet zo zeer een balladquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Niet volgend jaar althans. Zingt ballads en triestigheid en dat hebben we nu al gestuurd, nooit 2x hetzelfde sturen
ahja, nog steeds beter dan Bieberquote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die is ondertussen al 17 of zo en nog arroganter dan, ja, eigenlijk arroganter dan wie eigenlijk? heel arrogant in ieder geval
had ik al gezegd dat hij arrogant was
Je kan aankomend jaar beter uptempo sturen naar mijn idee. Charly Luske/Waylon zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Queen of Elba zou het volgens mij wel goed doen en is niet zo zeer een ballad
Ik noem het nieteens rapquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zo kun je nog wel al die paupers opnoemen die in dat rapgedeelte zaten van het koningslied.
Views zeggen niks over talent.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
En scoren ook nog:
2,6 miljoen views
3,5 miljoen views
10 miljoen views
Gers had anders in 2011 met deze vrij makkelijk gewonnen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zo kun je nog wel al die paupers opnoemen die in dat rapgedeelte zaten van het koningslied.
Zie Psy. Gangnam Style.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Views zeggen niks over talent.
Zie Zanger Rinus.
Rinus niet waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zie Zanger Rinus.
Rinus is cabaret toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zie Zanger Rinus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |