Oh het is serieus. Dan blijf ik nog evenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig (gelukkig) een heel groot detail op ESF maar je volgt het kennelijk niet dus dan is je mening hier ook niet van toegevoegde waarde ofzo
Esmee Denters kan ook nog en wie ook nog kunnen is die nieuwe populaire boyband die in het voorprogramma stonden van One Direction (naam kwijt)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Verschillende opties:
Elize: mooi wijf, charmant, heeft een leuke uitstraling
Waylon: lekker ding, goede stem, komt oprecht over. Moet het niet zo'n druilerige ballad zijn.
Laura Jansen: duh. Maar dan niet met zo'n sloom nummer. Tenzij er echt een enorme punchline inzit
Ben Saunders: gewoon
Armin v. Buren met Eva Simons: lijkt me duidelijk. Moet het alleen niet zo'n nummer als van
Montenegro worden
Viel me vies tegen van de Duitsers, inderdaad. Ik had daar wel wat meer van verwacht. Gelukkig kwamen de verwachte punten uit Denemarken wél.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef TDHS het volgende:
Caro deed get net leuk op de Duitse tv. Ze zong bij hun Eurovisie afterparty. Jammer van de Duitse steun aan Anouk
Niet volgend jaar aangezien ze beetje zelfde is als Anouk (rockyvrouw etc etc overal schijt aan etc). Wel topper maar dan over 2 jaar. Nooit 2 dezelfde soort acts achterelkaar sturenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Ellen ten Damme, die sloopt ze allemaal.
Ze heeft weleens meegedaan aan de Duitse voorrondes.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Ellen ten Damme, die sloopt ze allemaal.
Aan die Mackenbach heb ik toch wel zo'n grote hekelquote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aanvulling zijn inderdaad:
Esmee Denters. Alleen vraag ik me bij haar of ze het publiek echt kan inpakken. Ze heeft wel dat
lievige over zich. Maar of ze dat ook op een groot publiek kan overbrengen...
Stevie Ann
Miss Montreal
Ralf Mackenbach als volwassene (alhoewel.. was dat niet België dit jaar?)
Rochelle van x-factor. Dat ze iets puurs heeft en een geweldige stem valt niet te ontkennen.
Miss Montreal lelijk (sorry maar dat is ook een eis bij ESF, goed uitziend persoon)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aanvulling zijn inderdaad:
Esmee Denters. Alleen vraag ik me bij haar of ze het publiek echt kan inpakken. Ze heeft wel dat
lievige over zich. Maar of ze dat ook op een groot publiek kan overbrengen...
Stevie Ann
Miss Montreal
Ralf Mackenbach als volwassene (alhoewel.. was dat niet België dit jaar?)
Rochelle van x-factor. Dat ze iets puurs heeft en een geweldige stem valt niet te ontkennen.
Tuurlijk niet. Niet volgend jaar althans. Zingt ballads en triestigheid en dat hebben we nu al gestuurd, nooit 2x hetzelfde sturenquote:
hahaha dat is zo´n schattig jongetje van 13quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef PG18 het volgende:
[..]
Aan die Mackenbach heb ik toch wel zo'n grote hekel![]()
Als hij ooit eens mee doet skip ik een jaar met kijken.
die is ondertussen al 17 of zo en nog arroganter dan, ja, eigenlijk arroganter dan wie eigenlijk? heel arrogant in ieder gevalquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha dat is zo´n schattig jongetje van 13hoe kan je daar nou een hekel aan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |