quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net 2 weken geleden 25 centimeter er af laten knippen....Ssssssssssssparennnnnnnnn
hij had een vikinghelm moeten dragenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
Zingen in IJslands...alsof er een graat achterin zijn strot vast zit
Lion kingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
Is dat deuntje vlak voor een nummer begint, de intro van Euphoria? Ja he?
Gaat niet meer. Haar dunt uit.quote:
Niks mis met je haar nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net 2 weken geleden 25 centimeter er af laten knippen....Ssssssssssssparennnnnnnnn
dan hoor ik deze vent toch 10x liever dan bjorkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
IJsland, het land van Sigur Ros en Bjork.
Met een taal die zo bizar is dat zelfs de Finnen het niet snappen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoor ik deze vent toch 10x liever dan bjork
Nee dat is waarquote:
ik wist hetquote:
ik irriteer mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoor ik deze vent toch 10x liever dan bjork
Ja okee, maar dat zit er bij jou zo aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat is waar![]()
maar een beetje langer wil ik het wel
Die ene is mijn buurjongenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef gomi het volgende:
Die ene gast uit la THE voiles is vast begonnen aan een solo carrière ?
Oh die is leuk jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ene is mijn buurjongen
Die leuke homo, die blonde
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat zit er bij jou zo aan![]()
nog leuke roddels over t gedoe met gordon?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ene is mijn buurjongen
Die leuke homo, die blonde
aan mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop