ja vond 'm lekker hoor!quote:
Jij mag dat!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef MissJ het volgende:
zooo, bijna 500 ml ijs opIets te veel eigenlijk, maar ja
dank jequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef MissJ het volgende:
zooo, bijna 500 ml ijs opIets te veel eigenlijk, maar ja
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Zou die begrepen hebben dat ze met opladen voor een optreden, niet bedoelen, steek je vingers in het stopcontact?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Zou die begrepen hebben dat ze met opladen voor een optreden, niet bedoelen, steek je vingers in het stopcontact?
Dat zegt niks, alleen maar goed cashenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
Nederland is gezakt van 6 naar 9 bij de bookmakers na haar optreden
Jawel, want ze staat hoog als favo, het is een ESF lied, nogmaalsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Als je geld op anouk had gezet spoor je niet.
Vlieg opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Als je geld op anouk had gezet spoor je niet.
ze staat overal tussen de 5 en 10 dacht ik. Niet echt als favoriet om te winnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, want ze staat hoog als favo, het is een ESF lied, nogmaals
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, want ze staat hoog als favo, het is een ESF lied, nogmaals
Die heb ik nog niet gezienquote:
met een iphone kun je alleen op dat nummer stemmenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
Dit wordt dé verrassing! Heel hipsterminnend Europa wordt gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop