Nee, ik heb al een tijd niet met hem in de lift gestaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nog leuke roddels over t gedoe met gordon?
aan dat IJslandsquote:
Wel een laag plamuur op, de teringquote:
quote:
quote:
Die valt op Charly Luske...die heeft het nooit begrepenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
in de voorbeschouwing: iedereen zei dat dit zo'n mooie man was en tanja jess: wat is hier nou mooi aan?
Zij gaat met Charly, nuff saidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef gianni61 het volgende:
in de voorbeschouwing: iedereen zei dat dit zo'n mooie man was en tanja jess: wat is hier nou mooi aan?
quote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef Kally het volgende:
Eindelijk na jaren van live shows een mooie man
hij zag er wel klein uit, ik gok onder de 1.75mquote:
Dan maar geen hakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij zag er wel klein uit, ik gok onder de 1.75m
Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij zag er wel klein uit, ik gok onder de 1.75m
of gewoon alleen maar liggen samenquote:
Klinkt ook alsof ze daar gebruik van gemaakt hebbenquote:
voor jou geen enkel bezwaar hequote:
Ik word er wel vrolijk vanquote:
quote:
Ik dacht even dat ze kilts aanhadden...het viel tegenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze kilts aanhadden...het viel tegen
Goed zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik heb al een week geen alcohol op en eerlijk gezegd bevalt me dat weer prima
Nou dat klopt wel, als vrouw zijnde krijg je in iedere kroeg een gratis shotje, je bent dronken voor je er erg in hebt en volledig gratisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
en alcohol is gratis. Ineens stijgt Griekenland als kanshebber voor m'n najaarsvakantie
hmmm heb ik niet veel aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat klopt wel, als vrouw zijnde krijg je in iedere kroeg een gratis shotje, je bent dronken voor je er erg in hebt en volledig gratis
Ja ik weet niet hoe het voor een man is he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |