Insert grapje over blije eikelsquote:
'ehquote:
Dinsdag...ja toen was de halve finalequote:
Neuhj. Emmelie is eigenlijk de enige echt leuke kandidatequote:
Oh was dat dinsdag alweer, toen lag ik in het ziekenhuis naast een 90+ er te kijkenquote:
lijkt maar een heul klein beetje op euphoriaquote:
Heel erg klein beetje, want Euphoria vind ik echt fantastischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt maar een heul klein beetje op euphoria
toen ik dit als single hoorde vond ik die ook fantastisch, maar live zingen is niet haar sterkste kantquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel erg klein beetje, want Euphoria vind ik echt fantastisch
vanuit het bejaardenhuis dan welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is gecomponeerd door iemand van Black Sabbath???????
Die heeft z'n bagger uitgeleend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is gecomponeerd door iemand van Black Sabbath???????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop