Doe een paar vingers in de lucht voor Wanoukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk moest erbij: 'en Nederrland'
Nou, wij zijn er klaar voor he?quote:
We zijn er helemaal klaar voor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn er klaar voor he?
Denk dat ik alvast een bodempje leg voor vanavond.
Vallen die wijntjes tenminste goed
Ga je daar opnames van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zijn er helemaal klaar voor!![]()
Lekker meezingen met Roemenie.
Zo hoog kan je vast niet . Tenzij je gemarteld wordt of je kop knel zit tussen die twee *kuch* hondjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zijn er helemaal klaar voor!![]()
Lekker meezingen met Roemenie.
Het wordt waarschijnlijk wel een youtube hit, maar nee, laat ik dat maar niet doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo hoog kan je vast niet . Tenzij je gemarteld wordt of je kop knel zit tussen die twee *kuch* hondjes
Jammer, had ik toch graag willen horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk wel een youtube hit, maar nee, laat ik dat maar niet doen.
[..]
Als ik wat op heb kan ik voor mijn gevoel heel veel, dus ook zo hoog zingen..
Luv those menquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, VBL is ook voor Roemenie!
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer, had ik toch graag willen horen.
quote:In 2001 he was accepted in the Giuseppe Verdi Music Academy in Milan, and in 2004 he graduated with maximum grades on the final exam at one of the most prestigious music academies in Europe.
Meen je niet, ha haquote:
Cascada, die is niet eens zo knap...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
Heb je ook van die mooie foto's van Duitsland ajacied4lf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |