De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Zo mijn eten staat lekker op het vuur
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Uiteraard. Zo stom geweest om uien te snijden zonder mijn lenzen in. Ik heb geweend als een otter.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Otters zijn bazen beesten. Zou ooit nog wel een keer met een otter willen vrijen bij zonsondergang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo stom geweest om uien te snijden zonder mijn lenzen in. Ik heb geweend als een otter.![]()
Dit kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Otters zijn bazen beesten. Zou ooit nog wel een keer met een otter willen vrijen bij zonsondergang.
Neem jij het bier mee, dan neem ik de ladder mee.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik krijg altijd zo'n zin in een jointje als ik dit topic zie
Vanavond kan even niet, maar morgenochtend daarentegen![]()
![]()
Door jou bericht krijg ik nu ook zin en besef ik me dat ik niks hebquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik krijg altijd zo'n zin in een jointje als ik dit topic zie
Vanavond kan even niet, maar morgenochtend daarentegen
okidokiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lol net bromo dragonfly ingenomen wish me luckFuck the EBU.![]()
Met nederwiet wordt de in Nederland gecultiveerde plant Cannabis sativa bedoeld, de vrouwelijke soort plant van de mannelijke soort plant met de verzamelnaam hennep, die beiden met hun bijzonder sterke vezels tot touw en andere weefsels kan worden verwerkt.quote:
deze?![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Met nederwiet wordt de in Nederland gecultiveerde plant Cannabis sativa bedoeld, de vrouwelijke soort plant van de mannelijke soort plant met de verzamelnaam hennep, die beiden met hun bijzonder sterke vezels tot touw en andere weefsels kan worden verwerkt.
deze?![]()
Nee, die andere.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Met nederwiet wordt de in Nederland gecultiveerde plant Cannabis sativa bedoeld, de vrouwelijke soort plant van de mannelijke soort plant met de verzamelnaam hennep, die beiden met hun bijzonder sterke vezels tot touw en andere weefsels kan worden verwerkt.
deze?Fuck the EBU.![]()
Mono geeft die arme jongen gewoon wat bevestiging.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Jezelf awesome noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haten op zo'n awesome gast als Monopoly
Dat is alleen weggelegd voor de enige eckte Moira.Fuck the EBU.![]()
ik haat zeker niet maar wat is de bedoeling van die topic pointer moet ik hier nu over gaan praten ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haten op zo'n awesome gast als Monopoly![]()
Jij kookt vanavond dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezelf awesome noemen
Dat is alleen weggelegd voor de enige eckte Moira.
Met zulke uitspraken hoor ik je de keuken in te sturen .![]()
En terwijl ze kookt der even snoeihard van achteren nemen. Morsen betekent in de poepert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij kookt vanavond dus.
Met zulke uitspraken hoor ik je de keuken in te sturen .It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
De keuken is jouw thuisplek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij kookt vanavond dus.
Met zulke uitspraken hoor ik je de keuken in te sturen .
Now go make me a sandwich and bring me a beer, bitch.Fuck the EBU.![]()
hihi, Moira kan niet koken.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat kan ik niet bevestigen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar wel neuken.
Compensatie jeweet.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Heb ik van de week al gedaan, heb jij in de tussentijd al eten voor mij gemaakt, vrouwmens ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
De keuken is jouw thuisplek.
Now go make me a sandwich and bring me a beer, bitch.
Maar je bent wel lief hoor![]()
![]()
Ik had chips voor je enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik van de week al gedaan, heb jij in de tussentijd al eten voor mij gemaakt, vrouwmens ?
Maar je bent wel lief hoor
Fuck the EBU.![]()
lol had geen assie meer dus wat poep laten drogen en tenet verkocht aan een gozer hier in de buurt als goeie assie. Nu goeie assie halen bij shop is gekke tyd![]()
Kun je alsjeblieft even ophouden met dit soort kanker in mijn topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lol had geen assie meer dus wat poep laten drogen en tenet verkocht aan een gozer hier in de buurt als goeie assie. Nu goeie assie halen bij shop is gekke tyd
Fuck the EBU.![]()
kom zo ff station gaan we dikke assie vlammen word gekke tydquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft even ophouden met dit soort kanker in mijn topic?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Door jou bericht krijg ik nu ook zin en besef ik me dat ik niks heb![]()
[..]
okidoki
Terwijl jij me wel iemand lijkt met een huge stash
Ik heb zo veel wiet en ik blow niet zo vaak, ik heb genoeg voor een halfjaar ofzo![]()
![]()
Er zijn genoeg bagger topics in ONZ die tegenwoordig open mogen blijven, daar kan je dit soort bagger kwijtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom zo ff station gaan we dikke assie vlammen word gekke tyd
Fuck the EBU.![]()
sgatje dit is geen onzin jij bent serieus voor mij heb blikje energy drank gehaald voor je zkr romantischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bagger topics in ONZ die tegenwoordig open mogen blijven, daar kan je dit soort bagger kwijt![]()
![]()
Ik heb eigenlijk ook altijd wel wiet, maar ooit is het op, en sinds ik minder moet blowen van mezelf heb ik niet gelijk nieuwe gehaald voor de vorige op was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zo veel wiet en ik blow niet zo vaak, ik heb genoeg voor een halfjaar ofzo
Nu ben ik op bezoek bij iemand die wat zou halen, maar die was het vergeten![]()
![]()
Lijer.
Tevens; waar woon je? Wietwandelingetje maken?
Fuck the EBU.![]()
Anderhalve maand geleden 5 gram gekocht, nog 2,5 gram liggen nu ofsoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zo veel wiet en ik blow niet zo vaak, ik heb genoeg voor een halfjaar ofzo
Post normaal mee of ga weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
sgatje dit is geen onzin jij bent serieus voor mij heb blikje energy drank gehaald voor je zkr romantisch
Edit: bij nader inzien; ga maar gewoon weg.Fuck the EBU.![]()
Ja godver, ga mij niet jaloers zitten maken hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden 5 gram gekocht, nog 2,5 gram liggen nu ofso
Fuck the EBU.![]()
Kom langs dan, neem wel wat vloei en tipjes mee want die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver, ga mij niet jaloers zitten maken hier. Daarom ligt het er nog.
![]()
Ik heb ook geen vloei en tip meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom langs dan, neem wel wat vloei en tipjes mee want die heb ik niet. Daarom ligt het er nog.
![]()
Waar woon je dan?Fuck the EBU.![]()
maar ik dacht dat we een connectie hadden? een klik? een band? maar blijkbaar stelde al die dm's niks voor voor jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Post normaal mee of ga weg.
Edit: bij nader inzien; ga maar gewoon weg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
maar ik dacht dat we een connectie hadden? een klik? een band? maar blijkbaar stelde al die dm's niks voor voor je
Fuck the EBU.![]()
Breda Noord.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vloei en tip mee
Waar woon je dan?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:
Kom hierheen met je wiet, danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef edjuh18 het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! uitprinten en roken jonguh!
Zaandam mocht je willen komen halen voor tip en vloei
Fuck the EBU.![]()
Ik zeg tijd om 1tje te draaien beste FOK!kers!
Q-Dance op de speakers!!! Denon![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 -1-
pochen met materialistische rommel
inb4 -2-
Denon
inb4 -3-
Hardstyle
Vergeet ik nog iets? Ik blow , vergeet namelijk wel eens iets
[ Bericht 45% gewijzigd door edjuh18 op 18-05-2013 20:33:45 ]![]()
Spijkenissequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef Moira. het volgende:
Tevens; waar woon je? Wietwandelingetje maken?
Maar een wietwandeling lijkt me wel wat : D![]()
misschien vanavond ff witte speaker of rode q dance poppenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef edjuh18 het volgende:
Ik zeg tijd om 1tje te draaien beste FOK!kers!
Q-Dance op de speakers!!! Denon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi weer, rietzeilen en stickies roken en genieten van elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Spijkenisse
enjoy!![]()
![]()
Gewoon mixes of zelf wat zoeken als je alle titels weet, maar ik weet wel, dat ik erg kan genieten van muziek met een stickie achter mijn kiezen. Het is zo inteennnnnssss whuuuueeellllllpppp, hou je helm op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
misschien vanavond ff witte speaker of rode q dance poppen![]()
![]()
Genieten van elkaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Mooi weer, rietzeilen en stickies roken en genieten van elkaar.![]()
enjoy!![]()
![]()
![]()
wat een informatie geef jij toch altijd wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Spijkenisse
Blind vertrouwen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Godverquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wat een informatie geef jij toch altijd weg![]()
Blind vertrouwen
Terwijl ik net een dm krijg dat ik dat in een ander topic ook doe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Godver
Terwijl ik net een dm krijg dat ik dat in een ander topic ook doe![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Klojo120 het volgende:
Niemand heeft door dat ik al 2 reeksen het stonervoer heb aangepast![]()
Komt door die kutspoiler
Fuck the EBU.![]()
Nergens in een banmeld topic gemeld hoe lang?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft een ban
Weet eigenlijk niet eens waarom en voor hoelangIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
IK WEL HIHAHOquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft een ban
Weet eigenlijk niet eens waarom en voor hoelangHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Banmeldtopic is niet meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nergens in een banmeld topic gemeld hoe lang?
Fuck the EBU.![]()
damn, meteen ook een goeie te pakken danquote:
Ja ga ik ook wel doen, is niet leuk meer daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blijf dan toch ook gewoon weg uit die kut SC jonguhhhJa echtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
damn, meteen ook een goeie te pakken danmja
![]()
ban van een maand door iets in een slowchat?
Het is nooit leuk geweest daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ga ik ook wel doen, is niet leuk meer daar
[..]
Ja echtmja
Zure kutusers die altijd maar grote bek op zetten omdat ze zich op internet stoer voelen enzo
![]()
Maar goedzoDeze SC is van de liefde
Fuck the EBU.![]()
En ze liep vaker te kankeren en allesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
ban van een maand door iets in een slowchat?
Fuck the EBU.![]()
Ik ken er genoeg die een permban kregen in een SCquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
ban van een maand door iets in een slowchat?![]()
![]()
Ja natuurlijk, anders krijg je niet zo'n lange banquote:
Ik ben al te lang braaf geweest op FOK! manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die een permban kregen in een SCAl zelfs paar maanden geen notes gehad.
Ik ook, omdat ze mij liepen te fuckenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die een permban kregen in een SC
Fuck met die Moira. en je krijgt permban, jeweet.
KLB SC
Fuck the EBU.![]()
Neger aubquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben al te lang braaf geweest op FOK! manAl zelfs paar maanden geen notes gehad.
![]()
Ik heb sinds mijn brave tijd meer notes dan 'vroegah'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben al te lang braaf geweest op FOK! manAl zelfs paar maanden geen notes gehad.
Fuck the EBU.![]()
LEUGENS!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaje hebt zitten lurken met mono in dr notes he?
Fuck the EBU.![]()
Sommige koekjes zijn ook gewoon kutneem je een hap flikkert je koekje uit elkaar
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
sommige mensen kunnen echt geen koekjes eten.Ik zat laatst Mono ook al de hele tijd tequote:-en
Fuck the EBU.![]()
Daar vraag ik niet om, die wordt me aangeboden, of ik het nou wil of nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Tof doen en later wel om mijn piemel vragen. Ik ken dat soort grappen wel
Fuck the EBU.![]()
Klopt. Piemels aanbieden aan gewillige schone deernesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om, die wordt me aangeboden, of ik het nou wil of niet![]()
![]()
Gewillig, ongewillig, maakt jou allemaal geen reet uit toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Piemels aanbieden aan gewillige schone deernesFuck the EBU.![]()
Zolang 'ie er maar in glijdtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewillig, ongewillig, maakt jou allemaal geen reet uit toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een narcist.. Ik denk alleen aan mijzelf.
Fuck the EBU.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om, die wordt me aangeboden, of ik het nou wil of niet![]()
![]()
picsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff christus kenker die WW heeft me K.O. geslagenFuck the EBU.![]()
je broertje bied jou zijn piemel aan ja?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn nog erger
Maar kleine broertjes![]()
Mag toch zeker hopen van nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
je broertje bied jou zijn piemel aan ja?
Fuck the EBU.![]()
Ik doe niet aan chanterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Lijk wel gek.
= Ultiem chantage materiaal
Fuck the EBU.![]()
Ik wil deze aanbeeld niet vereeuwigenquote:
Hihi.
Mag alleen op de FOK!meet of private chill
Ook in moeilijke tijden.![]()
Echtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff christus kenker die WW heeft me K.O. geslagen![]()
![]()
Hahah ik vond hem er al aardig 'white' uitzien,quote:
maar doorgaans ben ik niet zo onder de indruk xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Is mij nog nooit gebeurd, wel een keer gehad midden in de stad dat ik om de seconde moest huilen en dan weer lachen en weer huilen en weer lachen.. Sindsdien niet meer zo stoned geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah ik vond hem er al aardig 'white' uitzien,
maar doorgaans ben ik niet zo onder de indruk xd.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 22:05:17 ]![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
WW is meestal wel goed spul, puike ervaringen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
witte weduwe heb ik heerlijk op gestoned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hahaha daar ben je vrouw voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is mij nog nooit gebeurd, wel een keer gehad midden in de stad dat ik om de seconde moest huilen en dan weer lachen en weer huilen en weer lachen.. Sindsdien niet meer zo stoned geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Nice !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein verslag later op de avond ?
Smaak, effect
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha daar ben je vrouw voorAls ik er nog toe in staat ben, dan doe ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nice !
Klein verslag later op de avond ?
Smaak, effect![]()
![]()
Kijkt er iemand toevallig het ESF nu ?________________!!!
Kerel in een draculapak zingt echt 4 octaven boven een vrouwenstem![]()
![]()
IDDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Kijkt er iemand toevallig het ESF nu ?________________!!!
Kerel in een draculapak zingt echt 4 octaven boven een vrouwenstemwat is dit
Deze man is godverdomme tering baas, ik gun hem de winst.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik zou wel willen dat deze gast op mijn eikel zingt en dat die vibratie mij dan tot een orgasme brengtHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nice, ik doe alvast mijn verslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik er nog toe in staat ben, dan doe ik dat
WW v/d Metamorphose in Groningen.
Kleur : Licht groen, weinig rode haartje met een mooi wit kraagje thc.
Geur: Sterke wietlucht.
Smaak : Soepel, karakteristiek
Effect: INTENS stoned.
Rookt lekker, brand egaal. Gaat wel gauw uit, maar dat vind ik juist positief
want anders gaat je wiet te veel in rook op zonder dat je er van geniet.
Godfurredommah. Nu staat er een sort of shemale
haar baard in de keel te verkrachten.Ook in moeilijke tijden.![]()
lekker wijf toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godfurredommah. Nu staat er een sort of shemale
haar baard in de keel te verkrachten.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik vind het een mannelijk gezicht,quote:
en naar mijn smaak een veelte brede bek hahaOok in moeilijke tijden.![]()
wat heb je besteldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Lekker Chinees gegeten trouwens. Goed spul altijd.
Bami>nasiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Babi Pangang met bami, en sate ajam met bami, en ondertussen van alles opschepppenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Babi pangangquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Lekker Chinees gegeten trouwens. Goed spul altijd.
Fuck the EBU.![]()
Kapsalon
Valt mij trouwens op dat de kwaliteit van kapsalon enorm verschilt. Sommige zaakjes haal je echt bazig lekkere kapsalon, en ergens anders is 'ie echt matig.![]()
ja kloptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Kapsalon
Valt mij trouwens op dat de kwaliteit van kapsalon enorm verschilt. Sommige zaakjes haal je echt bazig lekkere kapsalon, en ergens anders is 'ie echt matig.sommigen doen echt raar met de salade en shit
bij sommigen is het vleesch ook gewoon niet te vretenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja kloptsommigen doen echt raar met de salade en shit
![]()
Dat heb ik nog nooit gehad, maar wel veel die de salade of heel anders doen, of bovenop de kaas enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
bij sommigen is het vleesch ook gewoon niet te vreten
Hallo. Ik ben een nepstoner. Maar ik houd niet van ESF en volgens mij gaat het hier niet over ESF. Tevens had ik deze avond een kapsalon. Nou groetjes.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb er wel eens salade bij gekregen in een bakje
Er op vind ik alleen lekker als het ijsbergsla is zonder
tomaten e.d. Dat vis ik er wel uit
Oh mijn kapsalon was trouwens ook nep. We aten shoarma met friet. Dus het was een zelfgemaakte.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Net ging het even over ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo. Ik ben een nepstoner. Maar ik houd niet van ESF en volgens mij gaat het hier niet over ESF. Tevens had ik deze avond een kapsalon. Nou groetjes.
Hier zijn er ook een paar het aan het kijken
Gaat ABO ook al over ESF dan?
Kapsalon
Fuck the EBU.![]()
beetje tomaat erbij is wel lekker, maar dan niet van die enorme stukkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb er wel eens salade bij gekregen in een bakje
Er op vind ik alleen lekker als het ijsbergsla is zonder
tomaten e.d. Dat vis ik er wel uitIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Hallons.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo. Ik ben een nepstoner. Maar ik houd niet van ESF en volgens mij gaat het hier niet over ESF. Tevens had ik deze avond een kapsalon. Nou groetjes.
Hier hebben wij het wel ergens over.
Variërend van Kapsalon tot wiet tot tetten en bier.Ook in moeilijke tijden.![]()
Doe maar snel een jointje roken dan, om van deze gruwelijke nepheid af te komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn kapsalon was trouwens ook nep. We aten shoarma met friet. Dus het was een zelfgemaakte.![]()
![]()
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net ging het even over ESF
Hier zijn er ook een paar het aan het kijken
Gaat ABO ook al over ESF dan?
Kapsalon
Ik wil drank. Mijn ouders zijn thuis. Ik wil andere middelen. Mijn ouders zijn nog steeds thuis.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb geen wiet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe maar snel een jointje roken dan, om van deze gruwelijke nepheid af te komenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kom wiet rokenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik wil drank. Mijn ouders zijn thuis. Ik wil andere middelen. Mijn ouders zijn nog steeds thuis.
Fuck the EBU.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Volgend jaar word ik een ongezond meisje.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mensen die kapsalon bestellen__!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die kapsalon bestellen__!!!
Inderdaad, mensen die dat niet zelf makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb een probleem. Ik heb de twee knapste mannen ter wereld nagemaakt in Illustrator. Daar ben ik zo lang mee bezig geweest dat ik ze niet meer knap vind.
FWP.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Precies !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die dat niet zelf maken.
Why so mean.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die geen 18 zijn![]()
__!!!!!!!!!!!!!!
Iel Harry Potter met een stijve plasser.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Pittigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgen weer eens ervaren hoe gruwelijk chill een zegeltje is![]()
PICS IN DM NU!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
Iel Harry Potter met een stijve plasser.
Fuck the EBU.![]()
Wil ik ook nog wel eens een keer doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgen weer eens ervaren hoe gruwelijk chill een zegeltje is
Fuck the EBU.![]()
Da's geen stijve pen0r, da's gewoon zijn voluptueuze zaakjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan wel gewoon hier.
[ afbeelding ]
Ja ik weet hoe ik een screenshot moet maken.
Fuck the EBU.![]()
Vergeef me, ik ben pas 17quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's geen stijve pen0r, da's gewoon zijn voluptueuze zaakje.
Als ik al zoiets 'zwaars' als LSD ga doen ofzo wil ik idd eerst ff truffels proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je zeker eens doenAl eens truffels/paddo's gedaan? Dat is wel een beetje vergelijkbaar.
Paddo's sla ik liever over. Mensen in mijn omgeving met slechte ervaringen waardoor ik die liever laat liggen
Fuck the EBU.![]()
Aap uit de mouw: Ik zoek iemand die ik kan verleiden mij een plekje te geven voor het hosten van 1 of twee css bestanden die ik via ftp kan benaderen![]()
IK WIL TROUWEN MET DIE SMILEYquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vergeef me, ik ben pas 17 [ afbeelding ].![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Oh, ik heb een gratis hostingdingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef TwyLight het volgende:
Aap uit de mouw: Ik zoek iemand die ik kan verleiden mij een plekje te geven voor het hosten van 1 of twee css bestanden die ik via ftp kan benaderen. Die verwijdert ooit random bestanden en is dus niet zo betrouwbaar.
Ja, ik zag het. Daar kan je waarschijnlijk ook sowieso geen ftp accounts aanmaken voor specifieke mappen anywayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik heb een gratis hostingding. Die verwijdert ooit random bestanden en is dus niet zo betrouwbaar.
![]()
![]()
Dat wel gelukkigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Daar kan je waarschijnlijk ook sowieso geen ftp accounts aanmaken voor specifieke mappen anyway.
Verschil tussen paddo's en truffels is niet zo groot, hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik al zoiets 'zwaars' als LSD ga doen ofzo wil ik idd eerst ff truffels proberenPaddo's sla ik liever over. Mensen in mijn omgeving met slechte ervaringen waardoor ik die liever laat liggen
Maar goed, eerste keer dat je het doet sowieso geen wiet erbij roken
![]()
![]()
Truffels zit nog enigszins kwaliteitscontrole op tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschil tussen paddo's en truffels is niet zo groot, hoorMaar goed, eerste keer dat je het doet sowieso geen wiet erbij roken
En kun je legaal bestellen alles
Fuck the EBU.![]()
Mwah, volgens mij niet echt. Paddo's en truffels (en wiet ook) kun je niet laten testen op de hoeveelheid werkzame stof die er in zit, dus is het altijd maar afwachtenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Truffels zit nog enigszins kwaliteitscontrole op toch
En kun je legaal bestellen allesKan redelijk variëren, zou voor een eerste keer dan ook niet meer dan 8gr truffels doen. Misschien 10gr als je denkt redelijk wat te kunnen handelen
![]()
![]()
Thanks! Komt wel goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij niet echt. Paddo's en truffels (en wiet ook) kun je niet laten testen op de hoeveelheid werkzame stof die er in zit, dus is het altijd maar afwachtenKan redelijk variëren, zou voor een eerste keer dan ook niet meer dan 8gr truffels doen. Misschien 10gr als je denkt redelijk wat te kunnen handelen
Fuck the EBU.![]()
wat voor les paul heb je? Standard?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En mijn kapsalon is zojuist gebracht
Lekker snel, en tantoe warm nog![]()
Nijn stahp. Dadelijk word je nog vrolijk.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Hahaha ama
Lekker genieten, stukje lopen en in laten komen.
MDMA is veel beter dan XTC. XTC hakt er echt goed in qua inslag.
Bij MDMA komt ie lekker opzetten. Prima spul![]()
![]()
Is er een andere of zoquote:?
Joints zijn chill als je je grootste space al hebt gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Net al wodka gehad en veel joints. haha.. :p
Fuck the EBU.![]()
Nee, na ESF enzo gaan we TC'tje doen denk ik.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik ga via klasgenoten wel wat wiet/hasj regelen of zo.
Thanks. Had al droge bek. Dat gore spul maakt dat niet beterquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Whehe iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Had al droge bek. Dat gore spul maakt dat niet beterMaar je voelt je toch zo fijn dat dat geen flikker meer uit maakt
Fuck the EBU.![]()
jonge skweenie ben geen stoner, maar heb nu net een xtc pil genomen. helemaal in me uppie, ik voel me zon autist nu
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Waarom in je eentje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
jonge skweenie ben geen stoner, maar heb nu net een xtc pil genomen. helemaal in me uppie, ik voel me zon autist nu
Fuck the EBU.![]()
al me matties zijn op festival, die komen zo. dacht begin alvastquote:Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
lol, in je eentje xtc nemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
jonge skweenie ben geen stoner, maar heb nu net een xtc pil genomen. helemaal in me uppie, ik voel me zon autist nu![]()
![]()
royal sadness eigenlijk he?quote:Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Dan hoef je maar even te wachten toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
al me matties zijn op festival, die komen zo. dacht begin alvastHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zo hatelijk, al spacend naar dat feestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
al me matties zijn op festival, die komen zo. dacht begin alvast![]()
ja die komen zo hier afteren, aangezien zij al helemaal naar de kenker zijn kan ik niet achterblijven natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar even te wachten toch?Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Tja, lijkt mij niet echt heel chill eigenlijkquote:Die ontzettende drang naar sociaal contact wordt dan toch wel een beetje belemmerd...
![]()
mwah, heb nu lekker setje aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, lijkt mij niet echt heel chill eigenlijkDie ontzettende drang naar sociaal contact wordt dan toch wel een beetje belemmerd...
inb4 trance
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Oudersch zijn naar bed. Zuipen tot we kruipen. Groeten groeten.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Alleen zuipen, ik voel me nu ook wel een beetje een autist ja.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Doe ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen zuipen, ik voel me nu ook wel een beetje een autist ja.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen zuipen, ik voel me nu ook wel een beetje een autist ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
Heel het weekend weinig nuchter geweestZo komt er nog een bestelling kratje bier en kip
quote:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef OllieWilliams het volgende:
m'n joint is verdomme nog steeds niet aan. echt eens opstaan en naar m'n balkon gaan nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo hatelijk, al spacend naar dat feestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar even te wachten toch?Moirapoly op de Tinychat! Care to join(t)?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Had al droge bek. Dat gore spul maakt dat niet beter
Fuck the EBU.![]()
Ach, op z'n tijd niets mis mee kerel.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:51 schreef Kriebelhoest het volgende:
Beetje gamen, halve liter pils erbij. Wat voel ik me triest zo op de zaterdag nacht
Ik vind het heerlijk om zo af en toe in het weekend geen verplichtingen te hebben en gewoon lekker aan het bier te zitten en dan een potje gamen ofzo.![]()
ik heb een stoel gejat van een caféterras en heb hem nu op mn kamer staan
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hahaha geniaalquote:Op zondag 19 mei 2013 04:54 schreef Studeur het volgende:
ik heb een stoel gejat van een caféterras en heb hem nu op mn kamer staan
Pics ?Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja wel lekker haha, was net beetje beroerd maar is wel weer wegquote:Een vriend van me wou gisteravond zo graag smoken.. Maar aangezien ik weinig geld heb heeft die gewoon een dikke joint gekocht van me voor de prijs van een nieuw 1 gram zakje haha. Nice. Hij kwam er zelf mee haha.. Zeg ik geen nee tegen
Vooral als je op dat tripgrind zitquote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel lekker haha, was net beetje beroerd maar is wel weer wegEen vriend van me wou gisteravond zo graag smoken.. Maar aangezien ik weinig geld heb heeft die gewoon een dikke joint gekocht van me voor de prijs van een nieuw 1 gram zakje haha. Nice. Hij kwam er zelf mee haha.. Zeg ik geen nee tegen
Yo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog gesmoked dezer dagen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
True, maar de hele dag knetter stoned zijn vind ik niet chill.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef Ceviche het volgende:
Waarom?
Het is zondag.
En morgen vrij
En de zon schijnt..
Ideale stonersomstandigheden toch?
Liever gewoon lekker in de avond.Ook in moeilijke tijden.![]()
Examens, Geen geld, geen stufi, moeder heeft mijn tabak in beslag genomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef Ceviche het volgende:
Waarom?
Het is zondag.
En morgen vrij
En de zon schijnt..
Ideale stonersomstandigheden toch?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Examens, Geen geld, geen stufi, moeder heeft mijn tabak in beslag genomen.![]()
Hoezo heeft je moeder je tabak dan?![]()
![]()
Nasty jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Examens, Geen geld, geen stufi, moeder heeft mijn tabak in beslag genomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Damn ben zo gaar en dan moet ik ook nog met mijn moeder uiteten straksOh god
Ze heeft ze gekocht, dus ze gaat zelf over de distributie. Ik ben skeer, maar heb het nodig voor de examenstress, en na de examens moet ikvan haar stoppen.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat is wel lelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze heeft ze gekocht, dus ze gaat zelf over de distributie. Ik ben skeer, maar heb het nodig voor de examenstress, en na de examens moet ikvan haar stoppen.Your beauty never ever scared me.![]()
Werd vanochtend met een biertje in mijn hand wakker.
Waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen,terwijl ik nog een biertje dronk![]()
![]()
Whaha dat is het levenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef Ro-ald het volgende:
Werd vanochtend met een biertje in mijn hand wakker.
Waarschijnlijk gewoon in slaap gevallen,terwijl ik nog een biertje dronk![]()
![]()
Oh bagger man.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze heeft ze gekocht, dus ze gaat zelf over de distributie. Ik ben skeer, maar heb het nodig voor de examenstress, en na de examens moet ikvan haar stoppen.
Het zit je niet meemaar welk niveau doe je?
![]()
Havøquote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh bagger man.
Het zit je niet meemaar welk niveau doe je?
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: