PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Het enige wat ik niet snap is dat er volgens jullie meerdere namen zijn die zo vaak voorkomen. Bij IF's kom ik echter alleen maar Palermo's veel tegen. Waar zijn die andere standaardnamen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We moeten het toch niet nog een keer uitleggen hè
Mendoza FC, de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap is dat er volgens jullie meerdere namen zijn die zo vaak voorkomen. Bij IF's kom ik echter alleen maar Palermo's veel tegen. Waar zijn die andere standaardnamen dan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
Livescore zegt een hat-trick Ribery en NOS teletekst zegt 1x Robben. Wat is het nou?
Ik snap 't nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We moeten het toch niet nog een keer uitleggen hè
Robben jatte het doelpunt?quote:
Als je een nieuwe club aanmaakt dan krijgt deze automatisch een standaard naam. Als je die clubnaam niet aanpast dan hou je deze dus. EA gebruikt een handjevol standaard namen en AC Palermo is er een van.quote:
Als niemand hem koopt heeft het toch geen zinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
Er is geen een Finn op de markt nu alleen die van mij
prijs nog hoger doen dan 230k ?
heb hem er voor 12 uur opstaan dus hoop dat ik hem verkoop heb ik 70k winstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als niemand hem koopt heeft het toch geen zin
Behalve als er een TOTS Bundesliga zou komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Boeieuh, Ribery krijgt de SIF toch wel voor 2 goals en 2 assists.
Ah op die manierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe club aanmaakt dan krijgt deze automatisch een standaard naam. Als je die clubnaam niet aanpast dan hou je deze dus. EA gebruikt een handjevol standaard namen en AC Palermo is er een van.
Veel eckte eckte traders hebben een trade-account. De teamnaam van je trade-account boeit geen fuck, dus laten relatief veel mensen deze ongewijzigd en kom je dus vaak de naam AC Palermo tegen.
Linkje?quote:
Alleen kom ik Palermo veruit het vaakst tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah op die manierVeel Italiaanse namen geloof ik, ik heb Bologna FC.
Er is er nog eentje die ik heel vaak tegenkwam altijd...maar kan nu net ff niet op die naam komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen kom ik Palermo veruit het vaakst tegen.
Mendoza FCquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is er nog eentje die ik heel vaak tegenkwam altijd...maar kan nu net ff niet op die naam komen
Juistquote:
AFC AJAXquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is er nog eentje die ik heel vaak tegenkwam altijd...maar kan nu net ff niet op die naam komen
Volgens mij was dat iets Spaans ofzo..weet het echt niet meer. Trade te weinig nowadays.
Die heb ik echt nog nooit gezienquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Reemi het volgende:
Ik let eigenlijk nooit op de teamnaam van degene waar ik iets van koop.
Ik bedoel van de reactiesquote:
Ik sinds we Payet hebben gepf'tquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Reemi het volgende:
Als ik iets aan het fixen ben vind ik het wel relevant om te weten of ik ze allemaal van dezelfde aan het kopen ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Reemi het volgende:
wel hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
djeetje heeft een bazige UI op ea forums
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
djeetje heeft een bazige UI op ea forums
Godverdomme.quote:
....... EVERY single coooinsss!quote:
We hoeven geen update per abonnee thanksquote:
Elke post daar is geen post hier. Vooral doorgaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje in een lounge:
[ afbeelding ]
3 posts later:
[ afbeelding ]
De volgende pagina:
[ afbeelding ]!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef psychedelicate het volgende:
Oh nigger vanaf 2:30 ga je helemaal full retard.
Ik ga daar nu niet meer posten, wel heb ik in zijn thread over die review gepost.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje in een lounge:
[ afbeelding ]
3 posts later:
[ afbeelding ]
De volgende pagina:
[ afbeelding ]!
Met sliertje?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Toefjes het volgende:
Djeetje, hou in gedachte dat je collega's over een jaar of 15 dit filmpje kunnen ontdekken, met alle gevolgen van dien voor je reputatie op het werk. Of nog erger, als je kinderen hebt, en ze vinden je filmpjes op internet...
boyequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
Nog even traden zodat ik TOTS Mata kan boyen
Niet discarden hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
Nog even traden zodat ik TOTS Mata kan boyen
Dus in de toekomst geen sex op de werkvloer voor Djeetjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Toefjes het volgende:
Djeetje, hou in gedachte dat je collega's over een jaar of 15 dit filmpje kunnen ontdekken, met alle gevolgen van dien voor je reputatie op het werk. Of nog erger, als je kinderen hebt, en ze vinden je filmpjes op internet...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
Nog even traden zodat ik TOTS Mata en Cech kan boyen
Waar heb jij het zo druk mee dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Prima hoor. Kost ook geen tijd, soep zelf maken wel
Naja, met alle respect, maar stel dat in ons team dit soort filmpjes van een collega gevonden worden, dan zouden we m echt finaal afbranden. Maar ja, dat is ook wel misschien de Rotterdamse mentaliteit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus in de toekomst geen sex op de werkvloer voor Djeetje
Dit. Of vriendjes hebben met een groot kanaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef Bmo89 het volgende:
Om op youtube wat te bereiken moet je origineel zijn. Zou die reviews lekker laten voor wat ze zijn en iets anders verzinnen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of vriendjes hebben met een groot kanaal
Als hij het leuk vindt om die filmpjes te maken, lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef Bmo89 het volgende:
Om op youtube wat te bereiken moet je origineel zijn. Zou die reviews lekker laten voor wat ze zijn en iets anders verzinnen.
en iets origineels bedenken is best moeilijk met fifa.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij het leuk vindt om die filmpjes te maken, lekker laten gaan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
het mongooltje van de buren probeert nu al weken lang het A-team deuntje te spelen op zijn klarinet![]()
Wut?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en iets origineels bedenken is best moeilijk met fifa.
Nou de meeste dingen op fifa zijn al gebruikt en dan is iets nieuws verzinnen moeilijkerquote:
Tuurlijk, is voor de rest ook geen probleem ofzo. Maar denk niet dat je hier een heel groot publiek mee aan gaat spreken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij het leuk vindt om die filmpjes te maken, lekker laten gaan.
Maar toch zeker niet onmogelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou de meeste dingen op fifa zijn al gebruikt en dan is iets nieuws verzinnen moeilijker
Ik zou in ieder geval niet in een taal die je niet beheerst een 64 rated bronze gaan reviewen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou de meeste dingen op fifa zijn al gebruikt en dan is iets nieuws verzinnen moeilijker
Doe aan het einde van je filmpjes:quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe aan het einde van je filmpjes:
Wie is deze speler?
En dan alleen een silhouet. Net als bij pokemon
dat doet nog niemand nee zo ver ik weet.quote:
Ik kan ook maar 1 iemand verzinnen die dat leuk vindt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat doet nog niemand nee zo ver ik weet.
Wel had Nepethez dat toch een keer gedaan met golds ofzo ?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan ook maar 1 iemand verzinnen die dat leuk vindt.
Ik speelde gisteren tegen iemand die zo heette, maar denk niet dat hij het wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het Engelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Bmo89 het volgende:
Doe het net als gears of nl. Lekker ragen, dat slaat wel aan altijd.
Dat was met AA, elke keer gold packs openen en dan wedstrijden spelen en cups winnen maar ze zijn er toen mee gestopt omdat het te moeilijk was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Xdoos?quote:
Lekkor Tsjiesus!quote:
Neger voor hoeveel gaat cazorla ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee in het nederlands
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAS /thadkasteel
De prijs van TOTS Mata daalt wel vrij hard, 596k nu nog maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Prijs Benteke stabiliseert zich voorlopig op 390K
Enohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Maver24 het volgende:
twijfel wie op CDM, TOTS Gerrard of TOTS Carrick
Dat kostte zeker 3 euro?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Bmo89 het volgende:
ik heb een video op mijn youtube kanaal staan die 140000 keer bekeken is stoer he
Helemaal op eigen kracht, wil je bewijs ouwe?quote:
Nee zeg, je bent toch niet gekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Helemaal op eigen kracht, wil je bewijs ouwe?
Dat is wat het gros van de klanten in de mediamarkt zegt hoorquote:
Als jij tegen ze zegt dat je 140.000 views op youtube hebt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat is wat het gros van de klanten in de mediamarkt zegt hoor
nee als hij zegt dat hij 150.000 coins voor een fitness kaartje heeft betaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij tegen ze zegt dat je 140.000 views op youtube hebt?
geoden vrindquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
godverdomme, tweelingbroertje van een goede vriend van mijn broertje had een TOTS Santi Cazorla.
DAT zin.quote:
En je broertje is eigenlijk niet je broertje maar de zoon van de vrouw van de achterneef van een goede vriend van je vader?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
godverdomme, tweelingbroertje van een goede vriend van mijn broertje had een TOTS Santi Cazorla.
misschien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En je broertje is eigenlijk niet je broertje maar de zoon van de vrouw van de achterneef van een goede vriend van je vader?
#Yolo #onemanarmyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand coins voor PS3 te koop?, wil TOTS Cazorla kopen maar anders kan ik er geen team meer omheen bouwen
trouwens, dan moet je even BB Flashback Pro downloaden, beste screen recording programma dat ik ooit heb gebruikt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
misschien met dat Random spelers voor een serie ?
Ja. doe maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
Doorgaan met hidden gems.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
12/100k.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand coins voor PS3 te koop?, wil TOTS Cazorla kopen maar anders kan ik er geen team meer omheen bouwen
dat doe ik ookquote:
Valt reuze mee hoe zwaar het voor je PC is. Anders wil ik het wel voor je recorden, want je doet er toch later commentary onder...quote:
Dit is juist de bedoeling van een hidden gem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat doe ik ook
Alleen een originele serie er bij is ook goed.
en als ik hidden gems zoek die bijna niemand gebruikt is dat ook wel goed
Via dat Random ding stuit je wel vaak op hidden gems.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit is juist de bedoeling van een hidden gem.
ik bedoel je heb hidden gems die al door andere youtubers zijn geuploadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit is juist de bedoeling van een hidden gem.
Dat is dan weer heel goedkoop. gewoon 10/100k is toch redelijk?quote:
Iemand die 20 voor 200 aanbied?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is dan weer heel goedkoop. gewoon 10/100k is toch redelijk?
stuur je me even een foto van je coins ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
ik heb als ik wat spelers verkoop 3 miljoen. 40 Euro is een gangbare prijs heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
Ik ben nu al bang, eerlijk gezegd.quote:
Esswein volgend jaar weer silverquote:
Ja. Met GPS coordinatenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
stuur je me even een foto van je coins ?
quote:
100% geen scam en ik hoef ze niet kwijtquote:
dus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
100% geen scam en ik hoef ze niet kwijt
Dit is lang niet het beste/leukste nummer van dat spel manquote:
Vorsahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
Weet ik, maar wel echt tof. Welcome to the Jungle is heel goed. En Cliffs of Dover van Eric Johnsonquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is lang niet het beste/leukste nummer van dat spel man
Ik denk niemand, omdat bij iedereen wel alarmbelletjes af zouden gaan bij het feit dat 3 miljoen coins voor 40 euro verkocht worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Bmo89 het volgende:
LOLOLO zet me maar voor lul, maar ik had wel willen zien of 1 van jullie op dat ingenieuze plan was gekomen op gps coordinaten te checken
TTFAF is veel leukerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel echt tof. Welcome to the Jungle is heel goed. En Cliffs of Dover van Eric Johnson
LOLOLOL jij hebt ook overal een antwoord op ben je professor einstein ofzowquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk niemand, omdat bij iedereen wel alarmbelletjes af zouden gaan bij het feit dat 3 miljoen coins voor 40 euro verkocht worden.
Sowieso Metallica.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TTFAF is veel leuker
Cliffs of DoverEn One.
* onder pistquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha durft het huis niet meer uit omdat anders je hond de ps3 onder schijt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sowieso Matellica.
Nothing else matters.
Ik heb mijn bod al hersteld naar 20 hoorquote:
'mot je?quote:
Je moet de naam wel goed spellen. Maar ben je goed in GH dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sowieso Matellica.
Nothing else matters.
Nou en, het zijn maar jouw ogen.quote:
ooh, kut, vandaar diequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet de naam wel goed spellen. Maar ben je goed in GH dan?
ok dikkie dikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, het zijn maar jouw ogen.
NOBODY GIVES A DUCK
Ik heb het nooit zo gespeeld, mijn broertje wel. Ik luisterde altijd om de muziek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet de naam wel goed spellen. Maar ben je goed in GH dan?
Veel plezier met je 800 coinsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pikte een Leonardo op voor 350 die er al 30 minuten op stond en die verkocht ik vervolgens binnen 2 minuten voor 1.2k
Ik ook, ik kan elk nummer uit GH3-6 op Expert halen alleen de intro van TTFAF kan ik niet. Die heb ik toen met geluk gehaald.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo gespeeld, mijn broertje wel. Ik luisterde altijd om de muziek.
Hij had Trough the fire and the flames op Expert gehaald.
Dit doe ik 100x en dan heb ik 80k.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan elk nummer uit GH3-6 op Expert halen alleen de intro van TTFAF kan ik niet. Die heb ik toen met geluk gehaald.
[..]
Dit doe ik 100x en dan heb ik 80k.
Dit soort deals postenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pikte een Leonardo op voor 350 die er al 30 minuten op stond en die verkocht ik vervolgens binnen 2 minuten voor 1.2k
een klapper van 3kquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De standaarddeviatie is wel hoog, soms heb ik een deal die 500c winst oplevert en soms een klapper van 3k of meer. Met heel veel geluk een deal van 20k+ winst maar dat lukte alleen toen de UPs/transfers net uitwaren.
Ik post dat gewoon. Deal with it.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit soort deals posten
Timmy Turner met zijn Suarez, dat zijn deals
Maar je bent multi miljonair. Wat ga je uiteindelijk met die coins doen dan, als je alleen met bronzes speelt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De standaarddeviatie is wel hoog, soms heb ik een deal die 500c winst oplevert en soms een klapper van 3k of meer. Met heel veel geluk een deal van 20k+ winst maar dat lukte alleen toen de UPs/transfers net uitwaren.
Daar gaattie van naar de hoerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je bent multi miljonair. Wat ga je uiteindelijk met die coins doen dan, als je alleen met bronzes speelt?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een klapper van 3k
teach me master
Ik speel niet alleen met bronzes, ik heb ook gewoon silver teams waar ik ook vaak mee win. En de leuke bronze/silver IFs en eventuele transfers komen de komende weken uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je bent multi miljonair. Wat ga je uiteindelijk met die coins doen dan, als je alleen met bronzes speelt?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit soort deals posten
Timmy Turner met zijn Suarez, dat zijn deals
Is goed, zien we je zo terug! Die deal met Ronaldo was ook vrij winstgevend toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga even mijn post vinden van die UP Falcao voor 35k. Ik weet niet meer precies voor hoeveel ik die had verkocht maar dat was mijn beste deal dit jaar.
Nee want ik had toen de enige twee op de markt in mijn bezit. Die andere verkocht ik trouwens een paar uur daarna, voor 315k.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal dit ook werken met mijn Finn MOTM ?
Maar ja, ik post deals die bijna geen winst opleveren en jij post soms silver packs die bijna geen winst opleveren. Ik zie het verschil niet.quote:
Diakité? Ik had er toen geloof ik 5, allemaal voor 20-35k verkocht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
die GK uit de Africa Cup TOTT is trouwens niet meer op de markt.
Ik post die voor jou. Omdat er zo'n smleno.blogspot speler in zit. Maar zal het niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ja, ik post deals die bijna geen winst opleveren en jij post soms silver packs die bijna geen winst opleveren. Ik zie het verschil niet.
ik heb nu ook de enigste ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee want ik had toen de enige twee op de markt in mijn bezit. Die andere verkocht ik trouwens een paar uur daarna, voor 315k.
Op de PS3 zelfs een lichte stijging weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
prijzen zakken niet echt meer het afgelopen uur,
Mooi voor mijn TOTS Castro, waar ik zonder stijging zo'n 13k winst op pak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3 zelfs een lichte stijging weer
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eigenaar van smleno.blogspot miss clubs erbij grgr
Ja gister avondquote:
Je mag dat best posten, ik ben van jou gewend dat je veel goede packs krijgt maar ik heb al meer dan een week geen goed silver pack meer gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik post die voor jou. Omdat er zo'n smleno.blogspot speler in zit. Maar zal het niet meer doen hoor
Open ze nu ook niet. Geen fatsoenlijke IFsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag dat best posten, ik ben van jou gewend dat je veel goede packs krijgt maar ik heb al meer dan een week geen goed silver pack meer gezien.
Ik heb nog nooit wat fatsoenlijks in packs gehad.quote:
Moet je wel packs openen en niet zeiken als DS2quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat fatsoenlijks in packs gehad.
Ik heb gewoon voor 800k aan packs geopend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet je wel packs openen en niet zeiken als DS2![]()
Jij hebt ook gewoon geluk met packsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet je wel packs openen en niet zeiken als DS2![]()
Pascal had hem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier al TOTS Begovic gehad? beetje goed of niet
Viel wel mee, ik wacht tot hij 25-30k isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier al TOTS Begovic gehad? beetje goed of niet
Na 800k verneukt te hebben en dan een TOTS speler krijgen van 280k is geen gelukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon geluk met packs
Maar je krijgt toch een TOTS speler die best veel waard is. In het begin had je ook veel geluk met Wallyson en Agbonlahor en toen opende je niet heel veel packs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Na 800k verneukt te hebben en dan een TOTS speler krijgen van 280k is geen geluk
Ik heb heel FIFA veel packs geopendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch een TOTS speler die best veel waard is. In het begin had je ook veel geluk met Wallyson en Agbonlahor en toen opende je niet heel veel packs.
Hou je van iedereen een dossier bij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch een TOTS speler die best veel waard is. In het begin had je ook veel geluk met Wallyson en Agbonlahor en toen opende je niet heel veel packs.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Bmo89 het volgende:
Gezeik op die kutpacks. Als je 800 euro uitgeeft aan krasloten is de kans nog steeds klein dat je meer dan 800 euro wint.
Ja. Van jou kan ik alleen die IF Jaaskelainen herinneren. Volgens mij heb je verder ook niet veel geopend.quote:
Dit is serieus engquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Van jou kan ik alleen die IF Jaaskelainen herinneren. Volgens mij heb je verder ook niet veel geopend.
Dat herinner ik me ook nu welquote:
Ok. Dit is hilarisch... Een beetje zoals die Idols audities destijds.quote:
Zou me niks verbazenquote:
Ronaldo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet eng, ik heb gewoon een goed geheugen. Ik weet zeker dat jullie ook nog wel wat pulls van mij van vorig jaar/dit jaar kunnen herinneren.
IF Felipe Melo, Osborne (2x?), Pearce (3x?), Wellington Silva(in het begin), Modric(toen hij nog 20k was)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet eng, ik heb gewoon een goed geheugen. Ik weet zeker dat jullie ook nog wel wat pulls van mij van vorig jaar/dit jaar kunnen herinneren.
Beter speel je hem helemaal kapot voor 1 miljoen coins ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
Binnenkort even een wager match doen met Nepenthez.
hoe kan dat ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
Binnenkort even een wager match doen met Nepenthez.
Pearce kreeg ik wel minstens 6x. De lijst van bronzes is te lang om hier te posten maar dit jaar had ik in totaal 4 IFs maar ik heb die achievement nog niet gehaald omdat ik ze allemaal op de web app kreegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Felipe Melo, Osborne (2x?), Pearce (3x?), Wellington Silva(in het begin), Modric(toen hij nog 20k was)
Ik zou Valbuena dan niet als middelste CM doen maar M'vilaquote:
Ik ga nu juist dit proberen, altijd ingame als je die opstelling ziet in ie cutscene is die middelste CM een CAMquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Valbuena dan niet als middelste CM doen maar M'vila
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst no worries meer in Forza haha
quote:
Zie mijn postquote:
Juist niet? Die staat altijd met de punt naar achteren bij mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga nu juist dit proberen, altijd ingame als je die opstelling ziet in ie cutscene is die middelste CM een CAMKijken of het werkelijk zo is
Kan je beter voor de zekerheid een custom formation maken...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga nu juist dit proberen, altijd ingame als je die opstelling ziet in ie cutscene is die middelste CM een CAMKijken of het werkelijk zo is
Op een of ander manier is dat wel zo bij mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist niet? Die staat altijd met de punt naar achteren bij mij
HHAHAHHA LEUKKKquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst no worries meer in Forza haha
Vond ik ook een grappige post. Ik handel meestal in een speler en dan pak ik hem alleen als er minimaal 3k winst op zitquote:
Neejoh Rijst is goed alleen die homo's die beuken onlinequote:
TOTS Cechquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vond ik ook een grappige post. Ik handel meestal in een speler en dan pak ik hem alleen als er minimaal 3k winst op zit
is iets te duur , zou wel kunnen maar ja, vind het niet tof om heel veel uitgeven aan een keeperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |