abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 mei 2013 @ 14:37:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_126675231
Na Wade Robson doet ook Adrian McManus een boekje open over Michael Jackson. McManus werkte bijna 20 jaar geleden als dienstmeisje op het landgoed van Jacko. Toch kan ze sommige dingen niet vergeten die ze daar heeft gezien, zegt ze tegen Inside Edition.

Volgens McManus werd ze met de dood bedreigd als ze ooit zou onthullen wat ze allemaal op Neverland had gezien. Een werknemer van Jackson zou indertijd tegen haar gezegd hebben: 'Als je ooit in een talkshow op tv-show verschijnt, huren we een moordenaar in die je nek doorsnijdt. Ze zullen je lichaam nooit vinden.'

Adrian claimt onder meer dat Michael kleine jongetjes dronken voerde. 'Ik zag jongens bij hem in bed liggen en ik heb zijn ondergoed in de jacuzzi in de slaapkamer zien drijven samen met de onderbroekjes van de jongetjes.'

Het voormalig dienstmeisje was ook niet verbaasd toen ze in 2009 hoorde dat Jackson was overleden aan overmatig medicijngebruik. McManus heeft de King of Pop twee keer eerder een overdosis zien nemen. 'Ik dacht hij dood was. Zijn ogen waren open en het leek erop alsof hij niet ademde. Ik zei: 'Michael, Michael'. Toen werd hij wakker en barstte in huilen uit.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uikte-kinderen.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_126675337
Na de dood van MJ nog eventjes geld maken door zulke dingen te zeggen. :N
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_126675392
Kan iemand de TT tussen aanhalingstekens zetten?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 mei 2013 @ 14:43:24 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_126675436
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:42 schreef Homdeck het volgende:
Kan iemand de TT tussen aanhalingstekens zetten?
Vast wel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_126675484
Ook erg handig om het pas te zeggen als de beschuldigde zichzelf niet meer kan verdedigen. :P Willen zeker ook nog wat vangen voor geleden geestelijke schade?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:52:52 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126675734
geloofwaardig :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:01:38 #7
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126676016
Had het dan tijdens het proces geroepen, want nu is het veels te laat om zulke beschuldigingen te uiten.
pi_126677405
marktwerking vervuilt moreel besef :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:16:15 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126678264
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:37 schreef tong80 het volgende:
Na Wade Robson doet ook Adrian McManus een boekje open over Michael Jackson. McManus werkte bijna 20 jaar geleden als dienstmeisje op het landgoed van Jacko. Toch kan ze sommige dingen niet vergeten die ze daar heeft gezien, zegt ze tegen Inside Edition.

Volgens McManus werd ze met de dood bedreigd als ze ooit zou onthullen wat ze allemaal op Neverland had gezien. Een werknemer van Jackson zou indertijd tegen haar gezegd hebben: 'Als je ooit in een talkshow op tv-show verschijnt, huren we een moordenaar in die je nek doorsnijdt. Ze zullen je lichaam nooit vinden.'

Adrian claimt onder meer dat Michael kleine jongetjes dronken voerde. 'Ik zag jongens bij hem in bed liggen en ik heb zijn ondergoed in de jacuzzi in de slaapkamer zien drijven samen met de onderbroekjes van de jongetjes.'

Het voormalig dienstmeisje was ook niet verbaasd toen ze in 2009 hoorde dat Jackson was overleden aan overmatig medicijngebruik. McManus heeft de King of Pop twee keer eerder een overdosis zien nemen. 'Ik dacht hij dood was. Zijn ogen waren open en het leek erop alsof hij niet ademde. Ik zei: 'Michael, Michael'. Toen werd hij wakker en barstte in huilen uit.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uikte-kinderen.dhtml

Wat een lulverhaal.
Geloof er niks van.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126678355
Heb m'n twijfels bij het verhaal, maar de TT geloof ik wel.
pi_126678583
Het is gewoon een gore pedofiel.
PWBF
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:32 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_126678897
Hij was vrijgesproken hoor!
pi_126679020
Water is nat
pi_126679155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Het is gewoon een gore pedofiel.
Hij is vrijgesproken door meerdere rechters. Eerste keer afgekocht maar de tweede keer is hij op 30 aanklachten vrijgesproken.

Aparte conclusie wel.
blablablabla
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:54:44 #16
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126679512
Zo'n figuur zou allang in elkaar getimmerd zijn door hordes mensen ware het niet dat hij goede muziek maakte, ik heb niks geen medelijden met MJ of dit soort roddels.

Walgelijke man was het gewoon, klaar. Al die fans die proberen zo'n pedo-figuur te beschermen, te triest.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126679565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
Zo'n figuur zou allang in elkaar getimmerd zijn door hordes mensen ware het niet dat hij goede muziek maakte, ik heb niks geen medelijden met MJ of dit soort roddels.

Walgelijke man was het gewoon, klaar. Al die fans die proberen zo'n pedo-figuur te beschermen, te triest.
:') :') :')
blablablabla
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:58:43 #18
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126679630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Elan het volgende:

[..]

:') :') :')
Ach man, het is al sinds jaar en dag publieksgeheim nummer 1 dat hij die dingen flikte, maar iedereen tolereerde het maar half omdat het schijnbaar zo'n geweldige kerel was en z'n muziek ook wel goed te pruimen was. Allemaal maar doen alsof de neus bloedt, terwijl als Jan met de korte achternaam eenzelfde gedrag vertoont meteen in observatie wordt gezet en in een kliniek wordt gepropt. Terecht overigens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126679664
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach man, het is al sinds jaar en dag publieksgeheim nummer 1 dat hij die dingen flikte, maar iedereen tolereerde het maar half omdat het schijnbaar zo'n geweldige kerel was en z'n muziek ook wel goed te pruimen was. Allemaal maar doen alsof de neus bloedt, terwijl als Jan met de korte achternaam eenzelfde verdrag vertoont meteen in observatie wordt gezet en in een kliniek wordt gepropt. Terecht overigens.
_O-
pi_126679669
Tja we zullen het nooit zeker weten. Ze heeft geen bewijzen geleverd.
pi_126679935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach man, het is al sinds jaar en dag publieksgeheim nummer 1 dat hij die dingen flikte, maar iedereen tolereerde het maar half omdat het schijnbaar zo'n geweldige kerel was en z'n muziek ook wel goed te pruimen was. Allemaal maar doen alsof de neus bloedt, terwijl als Jan met de korte achternaam eenzelfde verdrag vertoont meteen in observatie wordt gezet en in een kliniek wordt gepropt. Terecht overigens.
Hij is voor de rechter geweest hoor. Meerdere keren en er is nooit iets van bewijs gevonden. Hoe hard hij ook is aangepakt. Ze konden shit vinden hoe hard ze ook probeerden. :)

De ouders van dat joch dat zogenaamd dodelijke kanker zou hebben Gavin Arvizo hebben zelf toegegeven dat ze op zijn geld uit waren en er geen reet van klopte. Zelfs de vermeende kanker van hun zoon bleek verzonnen. Die aanklager uit 1993 die miljoenen kreeg heeft veel later ook toegegeven te liegen. Bron FOK! Aanklager Michael Jackson pleegt zelfmoord

Thomas W. Sneddon heeft er alles aangedaan om hem te pakken inclusief een ongeoorloofde bestorming van de Neverland Ranch waarbij elk kluisje elk hoekje en gaatje onderzocht en opengebroken is. Geen cent bewijslast gevonden!

Heel zijn huis is kapot gemaakt zo erg dat hij er zelf niet eens meer terug wilde.

Mensen zijn op zijn geld uit dat was heel zijn leven zo. En zelfs een hoogstaande bij het OM wilde zijn eigen carrière boosten door hem achter de tralies te doen verdwijnen wat dus ook niet gelukt is.

Als je roept dat hij pedo was daag ik je uit om met bewijzen of tenminste argumenten te komen waar uit dat zou blijken.
blablablabla
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:26:30 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126680466
Wat is je volgende topic, tong? Beer schijt in bos? Paus draagt rare hoed? Brahms is dood?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:03:46 #23
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126686197
Vraag voor de mensen die zeggen dat hij voor de rechter is geweest en vrijgesproken en dat het daarom niet waar is: Jullie geloven ook dat OJ Simpson zijn ex-vrouw niet heeft vermoord?
pi_126686533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:54 schreef Voorschrift het volgende:

Ik wacht op commentaar van Robijn48.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_126687469
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
Vraag voor de mensen die zeggen dat hij voor de rechter is geweest en vrijgesproken en dat het daarom niet waar is: Jullie geloven ook dat OJ Simpson zijn ex-vrouw niet heeft vermoord?
Er is geen bewijs lieve schat. Helemaal niets.
Het zijn aantijgingen van geldwolven elke rechtszaak die er tot nu toe geweest is is verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 18-05-2013 20:42:59 ]
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')