PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
TOTY vorig jaar was zo goed dat het dit jaar ook wel goed moet zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelde natuurlijk op iemand van dit forumeven checken of het de moeite waard is
Tja, wie wilt er nou in Rotterdam wonenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Revontulet het volgende:
Oja, ik heb bij de zusjes van Labinot Harbuzi in de klas gezeten. Was ooit een veelbelovend talent vam Feyenoord. Toch veel feyenoorders die naar barendrecht gaan.
http://wefut.nl/player/3299quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Revontulet het volgende:
Oja, ik heb bij de zusjes van Labinot Harbuzi in de klas gezeten. Was ooit een veelbelovend talent vam Feyenoord. Toch veel feyenoorders die naar barendrecht gaan.
En dat jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, wie wilt er nou in Rotterdam wonenHarbuzi was een held in Football manager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb TOTS Moisander ook voor de verkeerde prijs gekochtIk voor 38kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe Moskovich het Pownews presenteertTenenkrommend
Ook niet als beginnende dus als je ongeveer 24 ofzo bent ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
25k per jaar. Dat is echt niet geweldig
Heb je de posts over Benteke wel gelezen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
zijn de prijzen van TOTS spelers al een beetje aan het dalen of verwachten we vanavond de grootste daling
Misschien, ik ken die lonen daar niet. Maar dan hou je 1300 pm over om alles van te betalen. Dat is niet echt veul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook niet als beginnende dus als je ongeveer 24 ofzo bent ?
Zijn wel wat gedaald.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
zijn de prijzen van TOTS spelers al een beetje aan het dalen of verwachten we vanavond de grootste daling
Hij leest niks, hij opent alleen packs en stelt dan zijn vragen weer. Kan hem het verrotten wat hier verder staatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je de posts over Benteke wel gelezen?
mij een beetje ontgaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je de posts over Benteke wel gelezen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij leest niks, hij opent alleen packs en stelt dan zijn vragen weer. Kan hem het verrotten wat hier verder staat
Ziet er naar uit dat je gehackt bent jongenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Rijst het volgende:
Iedere x wanneer ik een pack wil openen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |