abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:48:47 #101
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126940216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Ook weleens gehad, staat een nummer bij de automaat en dat heb ik gebeld. Kon meteen een nieuwe aanvragen en heb nog geen week zonder gezeten. Was allemaal niet zo'n probleem dus.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:50:30 #102
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126940274
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ook weleens gehad, staat een nummer bij de automaat en dat heb ik gebeld. Kon meteen een nieuwe aanvragen en heb nog geen week zonder gezeten. Was allemaal niet zo'n probleem dus.
Precies, maar dan hoef je niet de emo huillie uit te hangen bij de bank en er na een jaar nog steeds mee zitten.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:52:49 #103
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126940328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Precies, maar dan hoef je niet de emo huillie uit te hangen bij de bank en er na een jaar nog steeds mee zitten.
Hij kon niet naar de wedstrijd maar wie gaat er dan ook op het laatste moment pinnen 8)7
pi_126941407
Dit is er ook weer eentje hoor:

Mijn laptop was van de ene op de andere dag zeer langzaam geworden, zonder enige reden. Ik besloot mijn laptop helemaal opnieuw te installeren, hiermee worden alle eventuele virussen en slecht werkende software verwijderd van de computer. Dit werkte niet, dus het moest foutieve hardware zijn. Ik bel naar het Acer contact center, waar ik door een zeer arrogante mevrouw word aangesproken. Zij was van mening dat “een laptop na een tijdje gewoon langzamer wordt”. Hiermee nam ik geen genoegen. Een laptop die het een jaar lang perfect doet, kan niet van de ene op de andere dag traag worden. Toen moest ik hem maar opsturen naar het reparatiecentrum, dan zou ik hem binnen twee weken terug hebben. Na een week kreeg ik een e-mail met de melding dat mijn beeldscherm kapot was (waar ik al van op de hoogte was), en dat ik ¤187,55 moest betalen. Als ik dat weigerde te betalen, moest ik ¤66,- betalen aan onderzoeks-, administratie- en verzendkosten. Belachelijk. Mijn laptop heeft nog garantie en het is ten slotte MIJN laptop, dus waarom zou ik ¤66,- moeten betalen om hem terug te mogen krijgen? Uiteindelijk heb ik na minstens vier telefoontjes met het contactcenter én de aftersales afdeling kunnen regelen dat mijn beeldscherm niet gerepareerd zou worden, maar de rest wel. Hierdoor kon de laptop ook kosteloos teruggestuurd worden. Ondertussen waren er ook alweer twee weken voorbij. Nadat ik al vijf dagen niets had gehoord, besloot ik te bellen om te vragen naar de vordering van de reparatie van mijn laptop. Ze zouden na het weekend terug bellen. Dat is niet gebeurd. Ik heb zelf op maandag moeten bellen. Toen bleek dat ik de prijsopgave van het beeldscherm alsnog moest ondertekenen, met de notitie erbij dat ik het niet gerepareerd wilde hebben. Daar ben ik erg boos om geworden, omdat dat nooit eerder was gezegd. De dag erna heb ik weer gebeld, maar dit keer met de aftersales afdeling, die trouwens een stuk behulpzamer en vriendelijker is dan het contactcenter. Toen bleek dat er een miscommunicatie was en de reparatie zou direct van start gaan. Op de vrijdag van dezelfde week had ik mijn laptop alweer terug, daar was ik erg blij mee. Ze hadden de harde schijf vervangen, de BIOS geüpdate en verschillende tests op de processor, harde schijf en videokaart uitgevoerd na de reparatie. Een klein probleempje, het probleem dat ik in het begin van de klacht had beschreven, was nog altijd niet verholpen. Dus maar weer bellen naar het contactcenter, want de aftersales afdeling was al gesloten. Hier kreeg ik te horen dat ik hem maar weer moest opsturen en dat ik hem dan weer twee weken kwijt zou zijn. Dit kan ik echter niet, omdat ik een informatica gerichte opleiding doe, waar ik mijn laptop écht niet kan missen. Het antwoord van Acer was kort gezegd: “jammer dan”. Ik ben zeer ontevreden op de manier waarop ik behandeld ben, de slordigheid van de service en de kosten die zonder van tevoren te informeren onder mijn neus werden gedrukt en de hoeveelheid tijd die ik heb moeten zitten zonder laptop.

Gewenste oplossing
Dat mijn laptop binnen een week gerepareerd en wel is, met als compensatie voor alle tijd die ik kwijt ben geweest aan de slordige communicatie en service van Acer, ook een gerepareerd beeldscherm.

1. Uiteindelijk is deze persoon de laptop 2 weken kwijtgeweest. Vind ik zeer snel voor een partij als Acer. Dus niet zeuren.
2. Acer heeft volgens hem ook alle hardware nagekeken en waar nodig vervangen? Dus aan de hardware ligt het waarschijnlijk niet? Gozer zoekt zeker met Babylon? En checkt zijn drivers met een supergoede gratis tool DriverChecker Ultimate o.i.d. dan?
3. Wil hem weer opsturen, want het moet en zal gerepareerd worden. Acer zegt oke dan moet u hem opsturen en duurt het 2 weken. Oh nee toch maar niet.
4. Als gewenste oplossing moeten ze maar even gratis dat beeldscherm maken? Beetje doorzichtig haha! "Ik verzin gewoon een klacht, laat het escaleren en dan maken ze misschien ook wel mijn beeldscherm als ik op de internetz ga"

Echt heb ook een tijd bij een ICT bedrijf op de sales/aftersales afdeling gezeten. Dan valt dit soms echt wel mee.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:30:52 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_126941578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef jamesb het volgende:

[..]

Welke airlines doen het niet dan? Lijkt me stug.
EasyJet moet je zestig euro betalen als je het via internet wil wijzigen. Echter belde deze slimme jongen naar de internationale hulplijn en werd het keurig netjes kostenloos gefixt
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:01:00 #106
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126942471
Ook een IT-gerichte opleiding doen en dan deze gang van zaken niet snappen :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:37:09 #107
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126943546
quote:
Ik ben Henk
Ik heb al 22 jaar een chronische vaginale schimmelinfectie daarom is het maaand verband en in inlegkruisjes heel belangrijk voor mij nu heb ik eigen merk maandverband gekocht van de kruidvat want daar krijg ik het minst last van nu is het gebeurt dat ik hem in deed zonder tekijken maar dat de plak strip niet aan de vleugels zat maar aan de binnenzijde van de maand verband nadat ik me ging verschonen en al merkte dat het niet lekker zat werd ik daarbij geharst door het plaksel waardoor veel pijn had en in mijn geval gelijk jeuk en andere klachten krijg toen ik een nieuw verbandje erin wou doen heb ik gekeken en weer was de plaksel aan de binnen zijde.Ik heb al een ziekte waar ik mee moet leren leven dan ga ik ervan uit om het draagbaar temaken dat ik niet elk maandverbandje hoef te controleren.Ik ben bekend bij een van de top gynecologen van Nederland dat kunt U zo controleren en die zou bevestigen dat dit voor mij weer pijn en ellende is en dat dit soort dingen vooral in mij geval absoluut den boze is.

Gewenste oplossing
Ik hoop eigenlijk dat de Kruidvat zelf komt met een oplossing want de pijn en jeuk kan de kruidvat niet weg halen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:53:25 #108
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126945876
quote:
Klacht Schiphol: Het wordt steeds gekker

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 1306

Geachte heer of mevrouw,

Het wordt steeds gekker in dit land juh. Maar wat ik nou toch op me dakkie kreeg, nah, daar brak mijn klomp toch echt van. Ik een beetje rijden in m’n bakkie, toetoet, ik he been mooi bakkie weet je, belastingvrij, jij lekker niet he, maargoed, ik een beetje in dat bakkie rijden, zag ik ineens allemaal vliegtuigen staan. Dus ik dacht godverdomme, wat mooi, daar mot ik bijwezen. Dus ik dacht, nou ik smijt m er lekker in bij P2 vandaag, lekker lang parkeren, ik had toch de tijd. Dus ik trok een van mijn creditkaarten (ik heb er meerdere – u zeker niet), het was echt zo’n olijk zilveren masterkaartje weetjewel, zo eentje die roept: meneer heb zn zaakies goed voormekaar. Nou wattefak joh, die werd me daar gewoon geweigerd!! Snapt u m of snap ik m, want weet u, laten we eerlijk wezen, ik ben een geode burgerman die altijd tot op de laatste cent dokt, bij mij nooit geen deurwaarder. Dus ik moest daar zo’n proletarierskaartje kopen, nah, niet relaxed dit. Maar ik dat dus doen – ja wat moet een mens – maar bij t uitrijden, toen was me toch een grote wisseltruuk gebeurd!! Had een of andere oetlul z’n kaartje in daar neergepleurd. Omeifokkinggod, sommige mensen hebben echt het IQ van een straattegel. Ja hey, hoort u mij lachen? Precies, dat dacht ik al. Dus ik flink de sjaak hee, kon ik die gozert met zn apepakkie nog eens een dikke duit in t zakkie stoppen. Ik heb er ook hard voor gewerkt hoor! Dat ken ik je wel vertelle. Dus ik mot dat geld gewoon terug. Ja jonge, poe hee, zo zijn we niet getrouwd. E 44,50, hoppaa. Ezeltje strekje. Mijn bankrekening is <verwijderd>

Met vriendelijke groeten,
Kansloos :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126947589
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben Henk
Ik heb al 22 jaar een chronische vaginale schimmelinfectie daarom is het maaand verband en in inlegkruisjes heel belangrijk voor mij nu heb ik eigen merk maandverband gekocht van de kruidvat want daar krijg ik het minst last van nu is het gebeurt dat ik hem in deed zonder tekijken maar dat de plak strip niet aan de vleugels zat maar aan de binnenzijde van de maand verband nadat ik me ging verschonen en al merkte dat het niet lekker zat werd ik daarbij geharst door het plaksel waardoor veel pijn had en in mijn geval gelijk jeuk en andere klachten krijg toen ik een nieuw verbandje erin wou doen heb ik gekeken en weer was de plaksel aan de binnen zijde.Ik heb al een ziekte waar ik mee moet leren leven dan ga ik ervan uit om het draagbaar temaken dat ik niet elk maandverbandje hoef te controleren.Ik ben bekend bij een van de top gynecologen van Nederland dat kunt U zo controleren en die zou bevestigen dat dit voor mij weer pijn en ellende is en dat dit soort dingen vooral in mij geval absoluut den boze is.

Gewenste oplossing
Ik hoop eigenlijk dat de Kruidvat zelf komt met een oplossing want de pijn en jeuk kan de kruidvat niet weg halen
_O- _O- _O- _O-
pi_126947713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:53 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kansloos :')
Wat zitten jullie de laatste tijd dingen te plaatsen die al eerder zijn geplaatst?
----
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:51:20 #112
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126947822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:48 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Wat zitten jullie de laatste tijd dingen te plaatsen die al eerder zijn geplaatst?
Kutnewbies :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:40:07 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127231924
quote:
Hallo, ik koop nu ong. 2 jaar de filterhulzen bij jullie, maar op de doos staat dat er 200 stuks in zitten, maar ik heb nog nooit een volle doos gehad. Er zitten er 196 of 197 in. Ik heb gezocht op de doos naar een adres, maar dat staat nergens vermeld. Na met een medewerksters gesproken te hebben kreeg ik als tip om dit bij het hoofdkantoor te melden. Ik weet eigenlijk dat jullie hier niets aan kunnen doen, maar misschien is het via jullie wel mogelijk om dit bij het bedrijf van de filterhulzen te laten weten.
Ik hoop antwoord te krijgen.

Mvg G J
Gewenste oplossing
Met een antwoord van jullie, oplossing laat ik ook aan jullie over.


[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 05-06-2013 09:47:03 ]
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:45:55 #114
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127232299
quote:
Ik was in Lienden(gelderland) en had 4 roomtoetjes aardbeien van c1000
Merk gekocht omdat ik die zo lekker vind.
Ik maakte het open na het eten en dacht al wat een donkere kleur,maar toen
Ik een hap nam begreep ik waarom, want het was frambozen smaak i.p.v
Aardbeien.
Ik lust het wel dus dat was geen probleem,maar de volgende toetjes waren
ook frambozen smaak, dus is er wat fout in de fabriek gegaan waar ze van
daan komen, ik hoop wel dat het eenmalig is.

Gewenste oplossing
Je zou de fabriek in kunnen lichten dat de verkeerde smaak in de aardbeien potjes terecht zijn gekomen en/ of ze dat al ontdekt hebben intussen, en hoe dat heeft kunnen gebeuren. En dat ze voortaan beter op moeten letten.
Of je hebt gewoon de verkeerde gekocht :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:56:18 #115
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127232995
quote:
Mijn moeder is onlangs naar de action in Hardenberg geweest. Ze kwam binnen om een rokje te ruilen, maar terwijl zij binnen kwam ging de alarm af. Twee vrouwen van de action kwamen op haar af om te kijken of ze niet iets gestolen had. Hoe zou ze iets kunnen stelen als ze net binnenkomt, maar goed. Dat heeft mijn moeder ook gezegd en als antwoord kreeg ze van een van de vrouwen te horen dat ze wellicht iets van de kruidvat (make-up
) heeft gestolen en in haar tas heeft gedaan. Mijn moeder is geen een winkel geweest en kwam gewoon de rok wisselen, dus waarom beschuldigen ze haar meteen dat ze iers van een andere winkel heeft gestolen. Toen ze de tas 2/3 keer hadden gecontroleerd doormiddel van de tas bij de alarm te houden ging de alarm niet af. Mijn moeder is een buitenlander en als mijn moeder een autochtoon was dan zou ze zo verder kunnen, maar doordat ze een buitenlander is werd ze gelijk schuldig gemaakt voor dief. Een klant hoor je te respecteren het maakt niet uit hoe je eruit ziet of hoe je bent, maar respect is belangrijk. Mijn moeder is volwassen genoeg en weet donders goed wat de regels zijn. Als buitenlander heb je vaak te maken dat je snel uitgemaakt wordt voor een dief. Maar als autochtoon niet, want tja eigenvolk he. De mensen van de action in Hardenberg moeten echt op een cursus, zodat ze weten hoe je en klant behandelt en dat ze niet elke buitenlander verdenken van diefstal. Ik vind het echt respectloos was ze gedaan hebben. Het ergste vindt ik dat er geen sorry vanaf kon. Voordat ik het niet vergeet een meisje achter de kassa zei als mijn moeder een klacht had dat de nummer op de bom staat, maar ik kon niks vinden. Ik was vergeten te melden dat toen mijn moeder naar võgel ging een andere winkel dat daar ook de alarm afging, maar daar werd ze gewoon normaal behandelt en heel erg vriendelijk. De vrouw zei dat er niks aan de hand was gewoon door mocht lopen. Toch ging mijn moeder door de alarm of te kijken of er niet iets vast zat aan haar jas, maar later bleek dat er een etiketje op een oud vrouws haar jas zat. Daarom ging de alarm af. De action moet een voorbeeld nemen aan võgel.

Zoals ik hier verder kijk over de klachten over action gaat het bij de meeste over respectloos en onvriendelijkheid over het personeel. Nodig tijd dus dat er iets aan gedaan moet worden.

Gewenste oplossing
Ik wil graag dat de vrouw die mijn moeder heeft beschuldigt belt en sorry zegt tegen haar voor dat zij mijn moeder heeft uitgemaakt voor dief. En voortaan niet zo snel conclusies trekt van\' je hebt het vast ergens anders gestolen\'. Neem võgel als voorbeeld, ze waren gewoon klantvriendelijk en beoordeelde haar niet.
Ja hoor, alsof een winkel jou gaat beschuldigen als je binnenkomt en het alarm afgaat :{w waarschijnlijk voelde deze vrouw dat zo en heeft ze dat zo tegen haar dochter verteld. (Negen van de tien keer is het inderdaad de jas ofzo, dan kunnen ze dat zo eruit halen. Dan gaat de klant nergens meer af en hoeft de klant bij het verlaten van de winkel geen tweede keer gecontroleerd te worden). En 'alleen omdat iek bautenlaander ben' die kennen we nu wel.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:42:32 #116
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_127265995
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja hoor, alsof een winkel jou gaat beschuldigen als je binnenkomt en het alarm afgaat :{w waarschijnlijk voelde deze vrouw dat zo en heeft ze dat zo tegen haar dochter verteld. (Negen van de tien keer is het inderdaad de jas ofzo, dan kunnen ze dat zo eruit halen. Dan gaat de klant nergens meer af en hoeft de klant bij het verlaten van de winkel geen tweede keer gecontroleerd te worden). En 'alleen omdat iek bautenlaander ben' die kennen we nu wel.
Maar gelukkig staat het nummer op de bom. ^O^
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:55:55 #117
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_127266599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Maar gelukkig staat het nummer op de bom. ^O^
:')
Toch aardig van de Action :P
pi_127267079
De TT past perfect bij de klachten over de staatsloterij.

Ze willen hun geld terug omdat er loten meededen die niet verkocht waren.
pi_127299360
http://www.klacht.nl/voetbalwarenhuis-com/

Op 1 dag 5 complimenten!
Dat moet wel een heel goed bedrijf zijn. _O_
pi_127299689
quote:
Dit is gewoon een top winkel. Bestel nu al voor de vijfde keer mijn skleding bij hen en heb nog nooit problemen gehad. Ik begrijp de slechte ervaringen dus echt niet. Harrie
quote:
Trainingspak is netjes geleverd was iets later maar wel netjes gemaild snap niet steeds de negatieve beoordeelingen
quote:
Het bestelde tenue was netjes geleverd van ajax uit mijn zoontje is er erg blij mee netjes gemaild dat het iets langer zou worden ajax uit was uitverkocht dagen daarna netjes binne met de post mensen zetten gauw negatiefe dingen er op wij zijn netjes behandeld door dit bedrijf
quote:
Hallo de pakken netjes binne gehad iets later maar zien er top uit voor die prijs wij zijn netjes gemaild
quote:
Het pak is netjes geleverd bij mij ziet er goed uit
:')
  zaterdag 1 juni 2013 @ 21:16:14 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_127299959
Al die 'oplossingen' ook, waarbij de naam en adresgegevens van klanten op straat gegooid worden :')
  zondag 2 juni 2013 @ 20:53:48 #122
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_127333545
quote:
Kaartjes gekocht voor efteling niet goed opgelet na 5 maanden al verlopen na twl kontakt met efteling en AH en indienen van klacht na 1 week nog steeds geen reactie of eventueel tegemoetkoming voor 100.00 euro kaartjes gekocht hebben we lang voor moeten sparen dus hele teleurstelling voor onze kindertjes maar dat intereseerd de efteling of AH niet want die reageren gewoon niet

Gewenste oplossing
Een tegemoetkoming zodat wij alsnog met onze kindertjes naar het sprookjesbos kunnen gaan
Als de kaartjes verlopen zijn, omdat je niet goed hebt opgelet, is het niet de schuld van de AH
Gr gr. de KLB Keizer
  zondag 2 juni 2013 @ 21:20:19 #123
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_127334913
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

serieus, hoe dom ben je dan :')
sommige mensen missen gewoon het inlevingsvermogen dat ze vertelt om zulke grappen maar beter niet te maken, aangezien 9/11 ook niet bepaald een lolletje was.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_127344559
Die Actionklacht. :') Action is streng hoor zeker vergeleken met AH lijkt me een verzonnen verhaal.
pi_127346794
[quote]Mijn klacht is de aard van deze site. Kwetsbare en wellicht ook eenzame zielen wordt bewust een worst voorgehouden. De dames zijn gewoon in dienst bij ene mevrouw Jacobs. Antwoorden doen ze wel, maar zelf een mailtje sturen? Ho maar.
Een aantal jaren geleden waren sms diensten zeer populair…dit is vergelijkbaar.
Wel vrees ik dat het een legale zaak is, maar schandalig.
Mvg, Hans N*****

[ Bericht 19% gewijzigd door Frank_Drebin op 05-06-2013 09:47:25 ]
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')