abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juni 2013 @ 06:41:31 #251
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_128068368
quote:
Klacht Microsoft: xbox seal. indien gebroken word uw reperatie geweigerd.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Microsoft
Lezers van deze klacht: 11

beste xbox, jullie proberen alsmaar beter, maar dit ging mij deze week echter te ver na een lange chat en een groot verhaal met hen ben ik tot de conclusie gekomen NOOIT meer een product van microsoft. simpelweg dat mijn xbox een piepend geluid maakt en de touch niet honderd procent werkt. en dat de seal verbroken is heb ik als reactie gekregen uw xbox WORD NIET GEMAAKT omdat de seal verbroken is.

jullie willen wel dat wij allemaal achter jullie staan maar moeten well 500 euro dokken voor een systeem dat OOK onderhoud nodig heeft en nee airdusters helpen niet bij het uitblazen iedereen weet dat als je een desktop pc hebt je die eens per jaar of twee moet schoonmaken xbox is ook een game desktop!!* DIT IS TE BELACHELIJK VOOR woorden.

microsoft, ik betaal per jaar de nieuwprijs van games, xbox live, microsoft points. ik kom per jaar minimaal uit op een bedrag van NETTO 1400 euro aan games en zo uit.. dus genoeg geld.

microsoft als jullie blijven weigeren om BETAALDE reperaties uit te voeren zal ik mijn preorder voor de xbox one per direct cancelen en overzetten naar sony, daar ik al eerder een niet gesealde ps3 van mij naar sony heb gestuurd. daar kreeg ik alleen te hooren dat mijn garantie vervalt (niet dat ik deze had…) en dat ik ervoor moest betalen. dus ook netjes afgehandel neem daar een voorbeeld aan.

Gewenste oplossing
als microsoft niet moeilijk doet om een xbox of product te reparen zelfs als de seal verbroken is, de hackers maken ons wel goed betaalende mensen kapot hiermee. en geven ons een slecht daglight terweil hij is open geweest om te stof op te ruimen die op de proccesor zat.
Alsof Microsoft wakker ligt van iemand die een preorder opzegt :')
En bovendien, eigen schuld dikke bult.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:52:27 #252
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128072053
quote:
Klacht BCC: bcc hanteert voorwaarden niet

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BCC
Lezers van deze klacht: 107

Ik heb bij BCC een product gekocht en in de voorwaarden van BCC staat: Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel toch nog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is onze Beste Prijs Garantie.

Aan deze voorwaarden voldoe ik:
- het product was bij de buurman (mediamarkt) ruim 150 euro goedkoper
- het product was binnen 14 dagen na mijn aankoop goedkoper bij de buurman (mediamarkt)
- dit is geverifieerd door een medewerker van BCC
- ik heb het de BCC winkel verteld

Ik heb het echter op de 17e dag verteld, BCC zegt dat ik het ook binnen 14 dagen moet vertellen. Dit staat zo niet in de voorwaarden, in de voorwaarden staat niet wanneer je het moet vertellen.

Gewenste oplossing
Ik voldoe aan de voorwaarden voor geld terug en vind dat ik daar dan ook recht op heb.

Oplossing van het bedrijf

Onze beste prijsgarantie luidt als volgt:

Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel toch nog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is onze Beste Prijs Garantie.

De termijn van 14 dagen slaat zowel op het signaleren als het communiceren ( vertellen ).
En dit van de website van BCC:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk genoeg volgens mij, volgende keer iets eerder aan de bel trekken. 8)7
  vrijdag 21 juni 2013 @ 10:56:51 #253
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128072172
quote:
Klacht HEMA Lekker Weg: Hema lekker weg winters logeren een overnachting-ontbijt voor 2 personen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA Lekker Weg
Lezers van deze klacht: 60

We wilden gistern de lekker weg pas verzilveren maar die bleek 31 maart 2013 al verlopen te zijn .ik heb de kaart voor mijn verjaardag eind november gekregen!
Net aan 4 maanden geldig ! Ik heb vandaag met 2 medewerkers van lekker weg gesproken maar die vonden het spijtig maar kondenen wilden er niets aan doen.
Ik heb aangegeven om eventueel bij te betalen. En aangegeven dat er toch voor betaald is maar ze konden geen uitzondering maken .

Gewenste oplossing
Ik zou de waarde die ervoor betaald is gewoon willen gebruiken en eventueel ben ik ook bereid om bij te betalen.
Tja, wanneer er een geldigheidsdatum op staat kun je ervan uit gaan dat het ná deze datum niet meer geldig is.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:02:39 #254
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128072358
quote:
Klacht Net 5: progamma over vreemd gaan terug op tv

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Net 5
Lezers van deze klacht: 119

waarom is er nu weer dokekters er op en andere progamma waarin er met elkaar bedrogen werd en tot het vreemd gaan dat progamma is veel leuker die dokters hangt mijn de strot uit elke keer het zelfde gezeik er zijn al zo veel progammas over dokters wil het progamma over vreemd gaan weer terug anders stap ik naar de hogere hand vind het niet normaal dat progamma over vreemd gaan werd meer en was echt beter als dokter die kutooi met dokters

Gewenste oplossing
dat het progamma over vreemd gaan terug komt en wel deze week nog anders ziet het er slecht uit voor jullie
Wat? Hogere hand?
pi_128072360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:56 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Tja, wanneer er een geldigheidsdatum op staat kun je ervan uit gaan dat het ná deze datum niet meer geldig is.
Was de klacht recent? Wat begreep men niet aan datum+ winters logeren? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:09:43 #256
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_128072598
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was de klacht recent? Wat begreep men niet aan datum+ winters logeren? :')
Deze klacht was volgens mij van rond mei. Heb het venster al gesloten, anders had ik het even voor je nagekeken.

Deze klacht is op 17 juni 2013 geplaatst. _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door mime_negert op 21-06-2013 11:32:55 ]
pi_128072603
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:41 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Alsof Microsoft wakker ligt van iemand die een preorder opzegt :')
En bovendien, eigen schuld dikke bult.
In dit geval heeft hij wel gelijk hoor. Als je iets openschroeft vervalt je garantie, en zul je dus zelf moeten betalen voor reparatie. Maar om dan een product helemaal te weigeren, en niet eens een betaalde reparatie te willen uitvoeren is wel een beetje triest.

Verder heb je wel gelijk hoor, zijn daden die hij aankondigt zullen geen invloed hebben.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:52:09 #258
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128076503
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.
Heb je al gestolen als je de winkel nog niet uit bent? Ze stonden nog binnen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:00:04 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128076870
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb je al gestolen als je de winkel nog niet uit bent? Ze stonden nog binnen.
Na betalen vind ik sowieso wel (als je spullen in je tas hebt gedaan bijv.). Een kratje bier vergeten kan gebeuren, maar als je zegt dat het pas stelen is als ze de winkel uit zijn vind ik onzin. Dan kun je ook zeggen: 'ik controleer mijn bonnen thuis', terwijl niemand dan nog terug naar de winkel gaat als blijkt dat iets niet is afgerekend.

Op het moment dat je de winkel uit bent kunnen ze je niet meer tegenhouden/tas controleren etc., wanneer moeten ze dan ingrijpen?

En daarbij, in de huisregels staat dat je gewoon een mandje/wagen moet gebruiken en geen spullen in je tas moet doen.

En met een kratje bier ligt dat net anders, maar ik denk eerlijk gezegd dat het haast niet voorkomt dat iemand daarvoor wordt aangehouden.
pi_128078405
quote:
Klacht Zorgtoeslag.nl: Misleidende website

Via google ben ik opzoek gegaan naar de website (van de belastingdienst) waar ik mijn gegevens wilde wijzigen mbt mijn zorgtoeslag. Ik ben blijkbaar op de website terecht gekomen van Zorgtoeslag.nl en heb daar mijn vertrouwelijke gegevens achtergelaten. Dit met het idee dat het via de website van de belastingdienst verliep.

Na een aantal weken werd er bij mij ¤24,50 automatisch afgeschreven van mijn rekening. Ik wist totaal niet waar dit voor was en heb dit bedrag direct teruggehaald. Daarna ben ik direct op de website gaan kijken en daar werd aangegeven: Zorgtoeslag.nl berekend snel, gratis en online uw zorgtoeslag.

Ik voel me opgelicht en blijkbaar ben ik niet de enige! Ik vind het belachelijk dat deze site nog bestaat onder de naam van zorgtoeslag. Dit wekt verwarring op!

Inmiddels heb ook ik een aanmaning van hen ontvangen en heb mijn klacht doorgestuurd naar Kassa en Radar.

Gewenste oplossing
Ik vind dit belachelijk en ik eis kwijtschelding van het factuur.
Laten we eens de website bekijken. :)

quote:
Op Zorgtoeslag.nl berekent u online, gratis en snel hoeveel zorgtoeslag u maximaal kan ontvangen. Het kost u slechts een paar minuten werk en kan u ¤ 1.061 per jaar opleveren. Als blijkt dat u recht heeft op zorgtoeslag, kunt u die direct aanvragen.

Zorgtoeslag.nl is altijd bereid om u te helpen met het invullen van de gegevens. Stuurt u gerust een mailtje of neem telefonisch contact met ons op. Zodra u de aanvraag bij ons indient, ontvangt u een bevestigingsmail. Onze deskundigen nemen uw aanvraag vervolgens door, zodat u de maximale zorgtoeslag ontvangt die past bij uw situatie. Het kan zijn dat onze experts contact met u opnemen wanneer zij vragen of advies hebben naar aanleiding van uw aanvraag. Voor deze service betaalt u slechts ¤ 24,50. U ontvangt binnen zes tot acht weken nadat wij de aanvraag hebben verwerkt, per post bericht van de Belastingdienst. De Belastingdienst kent de zorgtoeslag aan u toe en betaalt deze uit.

Kortom, via Zorgtoeslag.nl vraagt u sneller, eenvoudiger en leuker uw zorgtoeslag aan dan via de Belastingdienst.
Daar staat het al. Het berekenen is gratis, maar u liet vervolgens alles regelen via zorgtoeslag en nu moet u betalen. Helaas, uw klacht is onterecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2013 13:39:40 ]
pi_128078582
Lol ja, die site heb ik ook eens aangeklikt toen ik toeslag wilde aanvragen. Maar na het zien van de 'servicekosten' heb ik hem net zo snel weer weggeklikt.
Even zoeken bij BD en ik kwam erachter dat het zelf aanvragen helemaal zo ingewikkeld niet was. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:44:57 #262
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_128078671
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Na betalen vind ik sowieso wel (als je spullen in je tas hebt gedaan bijv.). Een kratje bier vergeten kan gebeuren, maar als je zegt dat het pas stelen is als ze de winkel uit zijn vind ik onzin. Dan kun je ook zeggen: 'ik controleer mijn bonnen thuis', terwijl niemand dan nog terug naar de winkel gaat als blijkt dat iets niet is afgerekend.
Ik zeg niets. Ik vraag.
Daarbij controleren mensen hun bonnen om te zien of ze niets teveel hebben betaald (triestigheid) en niet om te zien of er iets niet is aangeslagen. Hetzelfde met wisselgeld: te weinig -> janken. Te veel -> Doorlopen en bek dicht.
quote:
Op het moment dat je de winkel uit bent kunnen ze je niet meer tegenhouden/tas controleren etc., wanneer moeten ze dan ingrijpen?
Op het moment dat je de winkel gaat verlaten, bij de deur dus.
Zeker omdat je bij de vaak nog een servicebalie hebt waar je de fout nog zou kunnen herstellen (ergo: afrekenen als je ziet dat je het krat bent vergeten).
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:31:25 #263
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128080575
quote:
GEACHTE HR/MEVR,
HIERBIJ DEEL IK U MEDE DAT INMIDDELS DE HELFT VAN HET JAAR 2013 IS VERSTREKEN.IK HEB EEN PGB VAN ZORGKANTOOR VANUIT DE AWBZ.IK ZIT IN DE SAMENLOOP.BIJ HET CAK WORD ER GEZEGD WE HEBBEN EEN ACHTERSTAND IN DE SAMENLOOPLIJST .IK BLIJF MAAR BELLEN EN DOEN EN ER WORD NIKS GEDAAN
BIJ HET CAK IS ER IEDER JAAR WAT
ALTIJD EEN PROBLEEM ALS ER UITBETAALD MOET WORDEN
1 MIJN MANTELZORGVERGODING HEEFT OOK LANGER GEDUURD VANWEGE ACHTERSTAND
2 DE Uitbetaling chronisch zieken afgelopen jaar had ook een achterstand van ruim 6 tot 8 weken waardoor ik zo lang als client erop moest wachten
3 nu is het weer het geval ,mbt de samenloop en aanleveren van mijn gegevens naar het zorgkantoor
Zover niet zoveel bijzonders, maar dan dit plaatje:

:')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:33:01 #264
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128080648
quote:
De scheurrand van het toiletpapier scheurt niet langs de scheurrand maar ook dwars door het toiletpapier.

Gewenste oplossing
nieuw toiletpapier of geld retour.
:')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:35:19 #265
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128080733
quote:
ik wil een serieuze klacht indienen over de maneger van jumbo
:')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:15:34 #266
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_128091169
Haha..briljante site!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:24:29 #267
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128094305
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Laten we eens de website bekijken. :)

[..]

Daar staat het al. Het berekenen is gratis, maar u liet vervolgens alles regelen via zorgtoeslag en nu moet u betalen. Helaas, uw klacht is onterecht.
Belastingdienst waarschuwt op hun site ook voor dit soort sites omdat ze veel geld vragen voor wat iemand van hun plaatselijke kantoor waarschijnlijk gratis doet, tsja. :')
Hallon!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:29:44 #268
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128094507
quote:
Klacht CBR: ik wil mijn rijbewijs terug
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 8

Beste cbr,

ik zou graag mijn rijbewijs terugwillen. ik hoorde dat ik dat hier moet doen en niet bij de politie. graag binnen 1 week opsturen naar mij.
Gewenste oplossing

binnen 1 week aub
Gaat dat echt zo makkelijk? :o
Hallon!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:31:52 #269
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128094612
quote:
Klacht CBR: Einde recidivrije periode
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 89

Op 15 mei 2013 is mij recidivrije periode ten einde gekomen.Dit omdat ik op 14 mei 2012 ben aangehouden met teveel drank achter het stuur,ik zat wel achter het stuur maar was geparkeerd op het riviëra bad in spijkenisse.Ik was in slaap gevallen.Rond die datum word het parkeerterein ook gebruikt voor rijexamens(lessen).Twee rij instructeurs hebben de politie gebeld omdat ze een vermoede hadden.Toen ik wakker werd en net uit de parkeervak wegreed, werd ik staande gehouden.Er is meldinggemaakt aan het cbr.Heb in september 2012 een onderzoek ondergaan naar mijn rijgeschiktheid en alles was goed,met het vervolg dat ik voor 1 jaar mijn rijbewijs kwijt zou zijn.Heb toen zelf hulp gezocht bij bouman Ggz,want dat was voor mij de eerste en laatste keer dat ik dronken ben geworden en achter het stuur ben gaan zitte.Ik ben nog steed bij bouman Ggz en hoef alleen 1 keer per maand urineonderzoek te laten uitvoeren.
Ik kon 6 weken van te voren een eigenverklaring kopen bij de website van het cbr.Heb toen één vraag met ja beantwoord dus had ik ook een medisch verslag nodig van een arts.Ik heb het door mijn bouman Ggz arts laten invullen + een bloedtest laten afnemen en alles was goed.Kreeg bericht van het cbr dat ik uiterlijk voor 22 mei.bericht zou krijgen. Ik kreeg het pas op 30 mei. Alleen was het geen goed nieuws.Op het verzoek van het cbr moet ik me door een door hun aangewezen psychiater laten keuren + weer een bloedonderzoek á 308 euro.Ik heb die afspraak voor 29 juni 2013 kunnen maken en daarna kan het nog 8 weken duren voor het besluit van het cbr (kijg hij het of krijg hij het niet). Waarom zo langdradig.Ik ben al 2,5 jaar wekloos omdat het tegenwoordig erg moeilijk is om een baan te bemachtigen. Sinds februari dit jaar geen ww meer. Nu heb ik eindelijk een baan aangeboden gekregen, maar kan niet in dienst treden omdat ik mijn rijbewijs nog niet terug heb. Dus dag nieuwe baan. Door het beleid van het cbr is dadelijk mijn spaarcenten op en moeten ik en mijn gezin met 2 kinderen op straat gaan leven,omdat ik de hypotheek niet meer kan betalen en onszelf nietmeer kunnen voorzien van de dagenlijkse levensbehoeftes. Het cbr gebeuren kost me een vermogen en krijg geen baan omdat ik mijn rijbewijs nodig heb.
Gewenste oplossing

Dat ze nakomen wat er op hun brief (cbr) nakomen. Want daar stond geschreven dat ik na een jaar mijn rijbewijs zou terugkrijgen en geen verassingen achteraf krijg.En ook dat ze het niet zo langdradig moeten maken want daar raakt ik gestresst door, kijkende naar de toekomst.
Dit is ook een mooi verhaal. _O-
Hallon!
pi_128095100
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Laten we eens de website bekijken. :)

[..]

Daar staat het al. Het berekenen is gratis, maar u liet vervolgens alles regelen via zorgtoeslag en nu moet u betalen. Helaas, uw klacht is onterecht.
eenmalige kost en 24,50 euro :')
pi_128099189
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit is ook een mooi verhaal. _O-
Het enige wat ik er uit kan halen is dat meneer één keer dronken is geweest en toen direct hulp heeft gezocht en nu iedere maand in een potje pist _O-
pi_128100948
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:31 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zover niet zoveel bijzonders, maar dan dit plaatje:
[ link | afbeelding ]
:')
Dat is wel een dom figuur, want de mantelzorgvergoeding gaat via de SVB. Daar heeft het CAK dus niets mee te maken :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 23:28:26 #273
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128103618
quote:
Klacht CBR: niet terecht afdeling barendrecht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 160

mijn zoon heeft afgelopen dinsdag zijn theorie examen gehad..hijbij werd vermeld dat als er mensen die blij waren gingen gillen de rest hun uitslag niet kregen..dit gebeurde dus wel dus nu is het donderdag en nog weten we niets..omdat de postzegels opwaren zijn ze pas woensdag op de bus gegaan.
ik ben er nog naartoe geweest maar die vrouw hield haar poot stijf ik kreeg het niet mee..bespottelijk
Gewenste oplossing

degene die het veroorzaakte hun papier afnemen en naar buiten begeleiden...mijn zoon en andere is de dupe van een ander die niet normaal kan doen..
Die CBR klachten zijn uiterst amusant. _O-
Hallon!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 23:39:45 #274
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128104240
quote:
Klacht CBR: Invordering rijbewijs
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 360

Bij deze wil ik even kenbaar maken dat het ongelofelijk is dat het CBR zoveel macht heeft. Ik ben al een jaar in gevecht met het CBR om mijn rijbewijs. Om een lang verhaal kort te houden. ( 14 -02 – 2012 ) Ik ben in de ochtend gebeld door de gynaecoloog van mijn vriendin zij had een miskraam gekregen. Ik ben van 12 tot 5 in het ziekenhuis geweest daar zijn bewijsstukken van hier kom ik zo op terug. Ik heb onderweg in de auto als bijrijder een joint gedraaid in de auto en voor de helft gerookt in de auto ik was op dat moment heel emotioneel. De andere helt van de joint liet ik in de auto, want ik was aangekomen bij het ziekenhuis. Rond 5 uur zijn we terug naar huis gegaan en ik was nog steeds bijrijder. Eenmaal thuis gekomen heb ik de auto gepakt om een rit van 10 minuten te maken naar de coffeeshop . In de auto zag ik me jointje liggen en tijdens het rijden pakte ik hem en stak de joint in mijn mond echter wou mijn aansteker niet mee werken en heb ook geen aansteker in de auto. Dus ik kon niet roken wel werd ik gevolgd door een agent die in zijn privé tijd zich probeerde hoger op te werken. Want een maal bij de coffeeshop aangekomen parkeer ik me auto dubbel loop de coffeeshop in en haalde voor 20 euro hasj. Ik kom de coffeeshop uitlopen en zie een politieauto met sirene lichten aan keihard voor bij scheuren. Komt er een gozer van een jaar of 24 25 ja politie ik wil je rijbewijs , ik dacht eerst nog aan een geintje. Maar in zijn rechterhand had hij een mobiel waar hij mee aan het bellen was en ik hoorde hem de volgende worden zeggen. Kom terug je bent me voorbij gereden. Alsof ik net een liquidatie had gepleegd 3 auto’s 2 scooters allemaal ter plaatse. Ik mocht tot mijn verbazing gewoon het politie busje instappen zonder handboeien. Op het politiebureau moest ik een verklaring afleggen. Ik was pissig omdat ik de agent die mij arresteerde uitgelegd had dat ik net uit het ziekenhuis kwam omdat mijn vriendin een miskraam had. Ik zei ook dat ze alleen was en mijn hard nodig had op dit moment. Dat maakte de agent niets uit en daarom heb ik mijn bij mij verhoor telkens op mijn zwijgrecht gewezen. Een dokter moest komen ik vroeg hem wat vind u van mijn ogen, mijn pupillen . Dokter antwoorde dat ze er normaal uitzagen ook mijn motoriek of met mijn manier van praten was niets aan de hand . Hij ging bloed prikken en vertelde hem dat tbc weken in je bloed kan blijven dat beaamde de dokter , dus ik zei dat ga je het ook vinden van gister en eergisteren en vorige week en de week daarvoor want ik rook dagelijks wel een jointje. Na het bloed te hebben geprikt mocht ik het politie bureau verlaten het was inmiddels 21.45 ik werd opgehaald door mijn moeder . Ik had zo als ik eerder zei 20 hasj gekocht de politieagente wou mij dit niet terug geven totdat ik haar leiding gevende erbij riep en hij haar apart riep waar na ze als nog mijn hasj terug moest geven aan mij. Ik heb na 10 dagen mijn rij bewijs terug gekregen opgestuurd naar mijn woonadres, na 9 dagen belde ik naar het nummer waar mijn rijbewijs lag , de agente zei dat ze het eigenlijk nog niet mocht zeggen maar ze zei u krijgt hem terug er zijn te weinig bewijsstukken om het rijbewijs in te houden.
Ik hartstikke blij krijg ik na een week of 3 een brief van het CBR met daarin medegedeeld dat ik niet meer geschikt ben om een rijbewijs te hebben tenzij ik een cursus zou gaan volgen waar jezelf voor betaalt 1100 euro .
Ik denk nog steeds tot de dag van vandaag het is pure geldklopperij dus als ik nu 1100 euro betaal ben ik wel in 1 keer geschikt. Ik ben verder nog nooit 1 keer in aanraking geweest met de politie betreft verkeer alcohol en drugs . Ik heb 3 jaar mijn rijbewijs , nooit met alcohol gereden nooit een boete te hard rijden, maar 1 keer roodlicht. Ik accepteer het dus niet en ga in beroep neem een advocaat in de hand en wil de waarheidboven tafel. Ik had een rechtszaak in Den Haag bij het CBR .
In het rapport van de politie staat dat k om half 4 ben opgepakt maar dat was echter rond half 6 . Mevrouw van het CBR zei als u een bewijsstuk heeft dat u om half ergens anders bent geweest wordt u vrijgesproken omdat er dan te veel fouten in het onderzoek waren geweest. Dus terug naar mijn begin, lever ik mijn bewijsbriefje in de ik ga gekregen van de gynaecoloog van mijn vriendin. Dit was echter niet voldoende verder is er uit het bloedonderzoek naar voren gekomen dat: DE BESTUURDER WAARSCHIJNLIJK NIET ONDER INVLOED ZOU ZIJN dat was dus niet vast te stellen en een dokter die bij het prikken van het bloed verklaart niets aan mijn te hebben gemerkt. Echter zegt de agent die in zijn privé tijd en gratis werkt dat ik een joint rookte en dat hij dat had gezien en dat hij mij een stopteken heeft gegeven ook vertelde hij dat ik 60 km per uur reed waar 30 is toegestaan .Ter duidelijkheid de agent in kwestie rijdt een Suzuki alto uit 1994 er was dan ook helemaal niet aan politie apparatuur in het voertuig te vinden ook niet voor een telefoon dus heeft hij gebeld in de auto tijdens het rijden. En kon hij mij snelheid dus niet vast leggen. Ik heb een jaar gelden gezegd vraag de camerabeelden op dan kun je zien dat de agent liegt over alles. Dat was niet mogelijk, of het is gedaan en is er niets vreemd uit gebleken .ik hèb een jaar na het voorval geen 1 boete gekregen van justitie niet voor de snelheid niet voor rijden onderinvloed niets. Ik heb inmiddels het CBR voor de rechter gesleept. En ik wacht op de uitspraak , ik verwacht de uitspraak maandag .
Gewenste oplossing

Ik wil met onmiddellijke ingang direct weer auto kunnen rijden, verder wil ik een schadevergoeding omdat ik het afgelopen jaar geen baan heb kunnen aannemen waar je een rijbewijs voor nodig hebt. En ik wil de kosten van mijn advocaat vergoed krijgen en ten slotte heb ik heel veel onnodig het openbaarvervoer moet gebruiken en dat kost ook veel geld.
tbc blijft idd lang in je bloed rondhangen, jah. :')
Hallon!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 00:03:56 #275
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_128105403
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef BlueMage het volgende:

[..]

tbc blijft idd lang in je bloed rondhangen, jah. :')
Deze doet ook gewoon echt alles fout :')
Jointje roken tijdens het rijden, naar de coffeeshop, dubbelparkeren etc.
Heb nu echt het beeld van een wietverslaafde :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')