Er staat me toch een boevenkop bijquote:Dat was de enige tijd geleden dat ik geld overgemaakt aan Lexamore.nl voor 100% toegangs aan alle mogelijkheden die Lexamore.nl over gesproken heeft,maar na betaling via mijn bank nog steeds zie ik dat ik nog geen premie klant bij Lexa ben.!??
Wat er aan de hand is met die mensen bij Lexamore weet ik het niet maar ik mijn geld gewoon kwijt geraak voor niks.!
Dit is niet eerlijk wat ze me aangedaan.!
Gewenste oplossing
Ik betaald= dus 100% toegangs als betaalde klant.!?
quote:Bij de Aldi worden collega’s zoals eerder aangegeven als honden behandeld. Zo heb ik dit als klant ervaren. Nu gisteren toch maar weer naar de Aldi in Hilvarenbeek geweest al had ik me voorgenomen er niet meer te komen. Die blonde troela (daar de baas van betreffende vestiging) vroeg mijn leeftijd i.v.m. 3 flessen wijn en 2 blikjes bier. Dit begrijp ik, als iemand 15, 18 of 20 is maar niet bij iemand die de leeftijd van 40 heeft bereikt! Aan mij zie je echt wel dat ik 16 ben geweest. Achter mij stond dus een hele rij en ze vroeg mijn leeftijd. Ik zei dat ik 14 was. Stomme vraag, krijg je een stom antwoord. Ik kreeg de drank niet mee, dus die heb ik netjes achtergelaten. Waar je mij natuurlijk niks mee hebt. Buiten stonden klanten te wachten of ik het meegekregen had en nieuwe klanten gingen het ook proberen. Klanten van rond de 60 jaar konden geen fles wijn kopen omdat ze zeiden dat ze 13 waren! Was wel lachen om haar zo voor gek te zetten. Kijk, nogmaals het is begrijpelijk als je twijfelt aan de leeftijd van iemand maar dit, dit kan echt niet! Als ik andere zo hoor, is zij ook helemaal niet klantvriendelijk en nu begrijp ik waarom het bij de Aldi in Hilvarenbeek ook helemaal niet druk meer is. Wel een leuk Facebookverhaal, want waarschijnlijk wordt hier niks mee gedaan. Een fles wijn kopen kan niet bij de Aldi als je 40 bent! Hahahahaaaa… gelukkig bestaan de Jumbo en Lidl ook nog, waar je op een normale manier wordt geholpen.
Gewenste oplossing
Als het personeel onder elkaar wat vriendelijker wordt en als de klant als Koning wordt behandeld en niet als een klein kind.
Gast, het is gewoon rode kool. Wat moet die manager wel niet gedacht hebben bij 'mensenvlees'quote:Ik heb een maaltijdsalade gekocht , er zat een grote harde vreemde voorwerp in, de manager dacht een stukje rode kool … onderzoek zou moeten uitwijzen wat er precies in mijn salade zat.
Gewenste oplossing
Ik had al half de salade op toen ik dat "stukje " vond. Ik ben gelijk terug naar de winkel want ik schrok enorm .Het was rood en vrij groot ,ik dacht een stukje mensen huid. Ik heb mijn geld terug gekregen .Ik eet nooit meer salade van AH en wacht op de bevindingen. De manager heeft mijn naam en telefoon nr. genoteerd .
Deze klacht staat er wel vaak op, blijkbaar zit er echt aardbeienkwark in citroenkwarkjesquote:Hallo,
Ik heb deed vandaag een Citroen kwark verpakking van Jogging openmaken maar er zat geen citroen kwark in maar aardbeien kwark.
Gewenste oplossing
Een verpakking opsturen die wel klopt met de inhoud
Wie gaat er nou een reis boeken bij de lidlquote:probeer ook al 6 weken een reis te boeken bij de lidl, maar helaas online lukt het niet en het telefoonnummer word nooit beantwoord. mooie instromer Hoeveel geld zou dit wel niet opleveren met al die bellers per dag?
Gewenste oplossing
dat ik online kan boeken of dat het 0900 nummer eens beantwoord word.
Ik vind het ergens wel een leuke actie (hoewel ontzettend kinderachtig natuurlijk ). Aldi heeft trouwens heel vaak onvriendelijk personeel terwijl dat bij Lidl veel minder is.quote:
tokkietaferelen ditquote:
"Al die bellers"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een reis boeken bij de lidl
'Ik ga nooit meer naar de Aldi, kga wel naar de lidll daar wort ik wel fatseonlijk behandeldt!'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een leuke actie (hoewel ontzettend kinderachtig natuurlijk ). Aldi heeft trouwens heel vaak onvriendelijk personeel terwijl dat bij Lidl veel minder is.
Ja ik ga dat dus niet op klacht.nl zetten, ik ga gewoon nooit bij de Aldi winkelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Ik ga nooit meer naar de Aldi, kga wel naar de lidll daar wort ik wel fatseonlijk behandeldt!'
Die site staat er vol mee
Toeristen reizen doorgaans niet met studentenlijnen en nieuwe studenten hebben het snel genoeg door. Het staat overigens op de bussen zelf ook duidelijk aangegeven.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lekker makkelijk voor toeristen, allemaal aparte regels en uitzonderingen
Een van de weinige terechte klachten die ik lees.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deze klacht staat er wel vaak op, blijkbaar zit er echt aardbeienkwark in citroenkwarkjes
Stel je niet aan, je bent gewoon gezakt....quote:Klacht CBR: suggestief taalgebruik en leeftijdsdiscriminatie
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 3
Zojuist heb ik rij-examen gedaan. Direct aan het begin zei de examinator: ‘je bent nog heel jong hè?’
Dit maakte me onzeker. Ik had het gevoel dat ik me extra moest bewijzen. Ik ben gezakt. Mijn rij-instructeur was hierover enigszins verbaasd. Ik heb het gevoel dat ik met hetzelfde resultaat ook had kunnen slagen, als ik toevallig een jaar ouder was geweest.
Gewenste oplossing
Kostenloze herkansing. Dan ben ik alsnog kosten kwijt voor extra lessen.
Ik vind dit juist geen pech hoor, dit lijkt juist wel op diefstal. Lekker 3 kratten bier over het hoofd zienquote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.
Eigen schuld dusquote:Klacht Holland Casino: onterechte aantree-verbod
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 223
Sinds vorig jaar 17 maart,is door Holland Casino Amsterdam een aantree-verbod uitgesproken jegens mij.Ik ben ten onrecht beschuldigd van het vernielen van een pin-automaat en wordt aan mij gevraagd om zo snel mogelijk 1300 euro te vergoeden voor de reparatie, bovendien is er een aangifte gedaan bij de Politie.( later geseponeerd!)
Ik heb wel duizend maal verteld dat ik het pin-automaat niet kapot heb gemaakt,toen ik probeerde geld te pinnen deed het niet,daarna ben bij een andere automaat gepint( ING bank) en ben verder gaan spelen.Ik ben al 16 jaar vaste bezoeker van het Casino en mezelf altijd netjes gedragen.Eerlijk gezegd voel mij behandeld als een crimineel!
Gewenste oplossing
Ik wil dat Holland Casino erkend de fout, en de aantree-verbod opheft. IK HEB GEEN PIN AUTOMAAT VERNIELD, IK MAG AL 13 MAANDEN NIET IN DE CASINO BINNEN KOMEN EN ZE VRAGEN AAN MIJ DE SCHADE TE BETALEN VOOR WAT IK NIET GEDAAN HEB. GEWOON SCHANDALIG!!!!!!!!!!!! SORRY VOOR DE GRAMMATICALE FOUTEN, HET NIET MIJN TAAL.
Oplossing van het bedrijf
Gast heeft vandaag (4/4) mail ontvangen dat de klacht helaas niet opgelost kan worden aangezien er afdoende bewijs is van vernieling van de pinautomaat.
De Grrrrrrrrrrr gaat helpen zegquote:Klacht Digitenne: Ik ben net overgestapt naar Digitenne, Grrrrrrrrrrr
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Digitenne
Lezers van deze klacht: 4
Ik ben net overgestapt naar Digitenne, er werd me niets verteld dat de prijs met 25% omhoog zou gaan. Nu zit ik er voor een jaar aan vast.
Kan ik Digitenne opzeggen omdat me dit niet is verteld voor dat ik besloot om naar KPN over te stappen.
De huur van het kastje is goedkoper geworden zeggen ze, ja 13 cent om precies te zijn. Het kastje kreeg ik al Gratis geleverd dus dat is ook !£$%.
Schandalig.
Een klacht via email naar KPN klantenservice kan niet want er is heel slim geen email adres om naar the schrijven.
Gewenste oplossing
Geen tariefs verhoging to het eind van mijn contract zodat ik dan kan beslissen waarheen ik overstap.
Als je ervan uitgaat dat de caissière daar op let, zul je het pas opmerken als het totaalbedrag erg laag is, of als de bon niet klopt. Mijn ervaring is dat klanten echt nooit opletten (eerst zeuren of er een kassa bij kan en als ze aan de beurt zijn, moeten ze hun portemonnee nog gaan zoeken enzo). En als caissière kun je bij wijze van spreken gewoon je ogen dichtdoen en gewoon doorscannen. Het is behoorlijk geestdodend, tenzij het je roeping is letten caissières over het algemeen niet zo goed op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dit juist geen pech hoor, dit lijkt juist wel op diefstal. Lekker 3 kratten bier over het hoofd zien
Die reactie van Holland Casino ___!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Eigen schuld dus
[..]
De Grrrrrrrrrrr gaat helpen zeg
Wat een klacht zegquote:Klacht McDonalds: Meer assortiment
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 4
Hallo ik vint dat jullie meer spullen moeten hebben zodat ik niet meer helemaal naar de supermarkt hoef.
Gewenste oplossing
Shag en bier enzo liever wel goedkoop bier van euroshopper ofzoo
Ga dan terug naar de winkelquote:Klacht Aldi: top craft multitool (59,99 euro)
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 2
aparaat doet het niet meer binnen een half uur
Gewenste oplossing
me geld terug
Goed verzonnen smoesquote:Klacht Vakantieveilingen.nl: Foutief geplaatst bod door telefoon
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vakantieveilingen.nl
Lezers van deze klacht: 2
Toen ik wou bieden op een schoonheidsbon zag ik dat er 1 euro was geboden de laatste seconde bood ik 2 dat was te laag vervolgens wou ik 4 euro bieden klikte op plaats bod maar kreeg niks omdat mijn telefoon vast zat.
Na een paar keer plaats bod te hebben geklikt klikte ik per ongeluk de 2 er bij waardoor er 42 euro stond en pakte hij net op dat moment wel de bieding.
Ik heb gelijk opgebeld naar vakantieveilingen en deze zeiden botweg eigen schuld volgende keer maar via een computer bieden.
Je kan ook zien dat de biedingen allemaal niet hoger of zelf in de buurt van 40 euro komt de bon zelf is online te krijgen voor 37,50
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij vakantieveilingen maar nog niks terug ontvangen.
Na de manier waarop de telefoniste mij te woord sprak en niet wou meedenken voor een geschikte oplossing heb ik geen goede hoop op een een goede uitkomst van hun kant.
Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn met het bedrag dt ik eigenlijk wou bieden 4 euro plus administratie kosten en dan zo ik ook nog zover gaan dat ik de bon helemaal niet meer hoef daarna. Het liefst wel. Ben zeer teleurgesteld in vakantieveilingen omdat ik altijd daar op diverse dingen heb geboden en nooit geen problemen heb gehad met betalingen of dergelijks
quote:Klacht KLM: EXTRA BETAALD VOOR ZITPLAATS
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 1295
OP 10 OCTOBER NAM IK TERUG VLUCHT IN JAKARTA NAAR BELGIE VIA SCHIPHOL
DAAR IK 2 METERS BEN KRIJG IK STEDS DE ZIT PLAATS MET MEER BEN RUIMTE NU IN JAKARTA MOEST IK ER EXTRA VOOR BETALEN EN EENS IN VLIEGTUIG HAD IK PLAAT GELIJK ALS DE REST DE BEMAMING WAS MEGA VRIENDELIJK ZOALS GEWOONLIJK BIJ KLM MAAR VLUCHT VOLZET .IK BEGRIJP DAT ER GEEN OPLOSSING WAS.TOCH VRAAG IK VRIENDELIJK DE TERUGBETALING VAN MIJN EXTRA KOST.STIOEL NR WAS
44A.VLUCHT NR
KL 0810 JAKARTA AMSTERDAM. BETAAL IN JAKARTA
KLM 074 11OCTOBER
NR VISSA
<creditcard nummer verwijderd>
<naam verwijderd>
alvast bedank voor het lezen van mijn mailtje
Zetten mensen serieus hun CC nummer op het internetquote:
En hij is ook zo vriendelijk. "VRAAG IK VRIENDELIJK DE", absoluut niet schreeuwerigquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef gers het volgende:
De volgende klacht gaat vermoedelijk over misbruik van hun CC
Banrekeningnummers en dergelijke zetten ze ook rustig op die site.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
Zetten mensen serieus hun CC nummer op het internet
De volgende klacht gaat vermoedelijk over misbruik van hun CC
13? hij komt al minstens 16 jaar over de vloer bij Holland Casino Amsterdam, dus dan zal hij op z'n minst 16 jaar in Nederland wonen. HET NIET MIJN TAAL.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die reactie van Holland Casino ___!
Kan iemand mij uitleggen waarom een man die hier al meer dan 13 jaar woont de taal zo gebrekkig beheerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |