Dat, of herstellen naar fabrieksinstellingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
goed instoppen onder de dekens en af en toe lekkere thee met honing geven.
Ze openen een topic op fok.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een nieuwe telefoon uitzoeken. Hoe DOEN mensen dat?
Android denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wil je iOS, Android of Windows Phone?
Nee.quote:
1. Als je de SGS S2 geniaal vind, koop zo'n exemplaar terug tweedehands via V&A hier of op Tweakers/marktplaats?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dus een nieuwe telefoon. Een slimme die het een beetje leuk doet allemaal. Hiervoor had ik een Galaxy S2 en die vond ik geniaal. Deed alles wat ik wilde en nog een hele hoop meer.Waar moet je nou beginnen als je die ene geniale aanbieding wilt vinden?
Waarom wil je dan een nieuwe als je nog je S2 hebt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Android denk ik zo maar.
[..]
Nee.
Eigenaardige aannamequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een nieuwe als je nog je S2 hebt?
het is een vraag, geen aanname.quote:
Je hebt hem verloren?quote:
Nope zakelijk toestel, maar niet strikt noodzakelijke abo's werden niet verlengdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je hebt hem verloren?
Ik heb de S2+, ook een prima telefoon.
Okay, even op een rijtje. Je wilt:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nope zakelijk toestel, maar niet strikt noodzakelijke abo's werden niet verlengdOuch.
Ik betaal inderdaad liever niets bij en in het aanbod dat ik nu tegenkwam is de telefoon ook gratis. Dat aanbod was 21,50, dat is niet perse mijn max. Maar als ik voor dat geld de S3 mini kan krijgen en mijn MB''s en belminuten, ben ik eigenlijk al tevreden. Dus een duurder alternatief zou ik al onaantrekkelijker vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Okay, even op een rijtje. Je wilt:
- Android telefoon, gelijkwaardig of beter als S2
- ??? euro bijbetalen maximaal
- ¤21.50 (???) per maand maximaal
- 500 MB
- 50 SMS
- 300 minuten
- Welke provider? Of maakt niets uit?
Het is mij vooral onduidelijk of je überhaupt nog iets wilt bijbetalen en hoeveel je maximum bedrag is.
Nee die heb ik niet meer. Moest ik inleveren, zakelijk toestel.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Catch22- het volgende:
Maar je hebt nog een s2 die werkt? Dan is die s3 mini namelijk niet echt een verbetering
Niet per definitie, zo heb ik een abo afgesloten waarin ik uiteindelijk ~¤920 betaal i.c.m. een Xperia Z, 420 bel/sms en onbeperkt internet. Dat is dus goedkoper dan sim-only.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Catch22- het volgende:
Hier is de tweaker al.
Heb je geld liggen? Dan is los kopen met simonly het goedkoopste, op de lange duur.
Xperia L of SP al bekeken? Zijn niet al te duur, goede software en camera
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |