nou woon ik ' in de provincie' maar hier gewoon gym volgens een rooster hoor, op vaste dagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom hebben kinderen hun gymspullen standaard op school tegenwoordig, en die gaan in de vakanties mee om te wassen.
ow ja, idd, dat zou wel handig zijn, dan weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien staat er dan duidelijk op beeld welke kleding ze toen droegen
Maar qua tijdlijn klopt de tijd van vertrek en aankomst volgens mij wel. Zou natuurlijk ook MC drive zijn geweest. Neem toch niet aan dat vader nog honger had, nav dat hij wist wat hij ging doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij wel idd, wie weet het zeker?
Sleepkabel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee dat kan idd.... hoewel je er nauwelijks een knoop in kunt keggen, volgens mij...
Maar welke was niet intact, de sleepkabel of spanband?
Dat mensen zich nu nog dingen gaan herinneren van die maandagnacht. En waarom komt hij er nu pas mee (of dit komt nu pas naar buiten)?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef Rachilda het volgende:
twitter:casheuvelmans twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:21:05@JulianRubenNL Vader is wrsch om 5 u ochtend gezien door n kennis v ons in WbD. Blauwe Getz met man bij bushalte. Politie onderzoekt dit. reageer retweet
Waarschquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mensen zich nu nog dingen gaan herinneren van die maandagnacht. En waarom komt hij er nu pas mee (of dit komt nu pas naar buiten)?
Ze hadden toch thuis ook al gegeten? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd opgeslagen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Maar qua tijdlijn klopt de tijd van vertrek en aankomst volgens mij wel. Zou natuurlijk ook MC drive zijn geweest. Neem toch niet aan dat vader nog honger had, nav dat hij wist wat hij ging doen.
met een mc drive zou de tijdlijn dan nog steeds kloppen tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Maar qua tijdlijn klopt de tijd van vertrek en aankomst volgens mij wel. Zou natuurlijk ook MC drive zijn geweest. Neem toch niet aan dat vader nog honger had, nav dat hij wist wat hij ging doen.
En altijd gymspullen heen en weer slepen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou woon ik ' in de provincie' maar hier gewoon gym volgens een rooster hoor, op vaste dagen
een deel ja, misschien om een zak gebonden en een gewicht aan de haak?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:40 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
De sleepkabel was maar een helft, daar kan je niet veel mee.
Bij ons wel. Bij de kleuters blijven alleen de gymschoenen op school. De anderen moeten steeds de kleding heen en weer meenemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En altijd gymspullen heen en weer slepen?
Nee, standaard op school en in de vakantie mee om te wassen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
wat/waar is WbD?twitter:casheuvelmans twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:21:05@JulianRubenNL Vader is wrsch om 5 u ochtend gezien door n kennis v ons in WbD. Blauwe Getz met man bij bushalte. Politie onderzoekt dit. reageer retweet
Die maak je dan zoek, als je je aan de andere helft ophangt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sleepkabel.
Daar zoeken ze de andere helft van.
jupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wijk Bij Duurstedequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef Rachilda het volgende:
wat/waar is WbD?twitter:casheuvelmans twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:21:05@JulianRubenNL Vader is wrsch om 5 u ochtend gezien door n kennis v ons in WbD. Blauwe Getz met man bij bushalte. Politie onderzoekt dit. reageer retweet
Wijk bij Duurstede.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef Rachilda het volgende:
dat wilde ik ook vragen, maar was bang dat het een domme vraag zou zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef Rachilda het volgende:
Dat... Ik snap daar ook geen bal van, al even afgezien van het feit dat zelfs de politie al amper een 5-deurs Getz van een 3-deurs kan onderscheiden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mensen zich nu nog dingen gaan herinneren van die maandagnacht. En waarom komt hij er nu pas mee (of dit komt nu pas naar buiten)?
ow ok, nou lekker vaag dan die persoon er nu mee komtquote:
Verschilt per school dus.quote:
ik vraag me af of dot klopt, zelf voor de mensen die in de "overdracht" theorie geloven lijkt me dit ongeloofwaardig, want dan gaat vader zich eerst heel raar gedragen door zomaar naar Neerbeek te rijden, te tanken, dan weer terug, GSM uit, nergens vindbaar, en dan opeens om 5 uur overdracht, nee, ook voor de overdracht theorie gelovers is dit verhaal niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat... Ik snap daar ook geen bal van, al even afgezien van het feit dat zelfs de politie al amper een 5-deurs Getz van een 3-deurs kan onderscheiden.
Ik wil niet weten hoe dat met de gemiddelde Nederlander is.
Hij was een vriendelijk man, heeft even goedendag gezegd tegen de man bij de bushalte.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vraag me af of dot klopt, zelf voor de mensen die in de "overdracht" theorie geloven lijkt me dit ongeloofwaardig, want dan gaat vader zich eerst heel raar gedragen door zomaar naar Neerbeek te rijden, te tanken, dan weer terug, GSM uit, nergens vindbaar, en dan opeens om 5 uur overdracht, nee, ook voor de overdracht theorie gelovers is dit verhaal niet geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |