PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Bestellen, als je het leuk vind om je sociale leven te vergooien en te falen in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:05 schreef Nickskuh het volgende:
is dat Football Manager 2013 een beetje een goed spel? anders bestel ik hem nu
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je hem alleen bestellen als het geen goed spel is? Het is wel tof in ieder geval.
dat wel ja, maar na mijn eerste game had ik daar geen last meer van. Ook amper gespeeld laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Veel te verslavend. Heb het gelukkig al een week niet meer aangeraakt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
LEKKKKKKERRRRRRR. LUCKYBEN JIJquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:35 schreef Zhano het volgende:
Net thuis van werk, trek ff een 25k pack open:
[ afbeelding ]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon (over)werken
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij maakt ook gekke werkdagen. Wel lekker voor de centen. En briljant pack trouwens
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
True, maar word er nu een beetje gek van. 'S avonds werken, dan half 8 opstaan voor school, ff snel eten en weer werken. Twee weken voor de tentamens maar vrij vragen, of alleen de zondagen werken.
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leer je erbij? Of is je werk een bijbaan voor naast het leren?
Altijd gedacht dat je full time werktequote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bijbaan. Alleen tis erg druk de laatste tijd dus werk meer dan ik zou willen
Nee meestal iets van 30u p/w nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat je full time werkte
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:17 schreef Toefjes het volgende:
De stats van de spelers uit Fifa 12 in generations is verwijderdweg record van Kandji
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Haha open 1 pack nadat Zhano er 1 had
Niet doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niks openen, al maken jullie het wel verleidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |