Ze missen een rode boxer en ze missen een shirtje van Julian maar of ze die missen weten ze niet zeker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef hijweer het volgende:
En nog nieuws?![]()
Beetje naar de bekende weg vragen dit
ze weten toch wel zeker dat ze Julian missen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze missen een rode boxer en ze missen een shirtje van Julian maar of ze die missen weten ze niet zeker.
Een mogelijk aanneembaar scenario.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je lief maar één rode boxer heeft en die ligt niet meer in de kast (of in de was), en hij wordt gevonden zonder onderbroek? Dan lijkt het me toch duidelijk dat dat ding mist?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:32 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik merkte ook op dat het hele jong met kleren en al kwijt is.
Erg duidelijk inderdaad, ze hadden ook maar 9 dagen nodig om het te ontdekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan lijkt het me toch duidelijk dat dat ding mist?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
ze weten toch wel zeker dat ze Julian missen?
Dat werd al eerder gemeld hoorquote:
Bij mijn weten missen ze die nog steeds.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
ze weten toch wel zeker dat ze Julian missen?
Net of zijn rouwende vriendin daar mee bezig is..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Erg duidelijk inderdaad, ze hadden ook maar 9 dagen nodig om het te ontdekken.
Ik heb gewerkt en ben net thuisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat werd al eerder gemeld hoor(vorige topic)
Dat wordt het dagelijks al vanaf een uurtje of 22.00quote:
jemig ik weet niet eens hoeveel ondergoed in welke kleuren ik zelf heb.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze missen een rode boxer en ze missen een shirtje van Julian maar of ze die missen weten ze niet zeker.
Niet zomaar een boxer he? Wel 1 van Gstar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jemig ik weet niet eens hoeveel ondergoed in welke kleuren ik zelf heb.
Ik heb boxers waar ik niet dood in gevonden wil worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jemig ik weet niet eens hoeveel ondergoed in welke kleuren ik zelf heb.
Maar hij refereert naar "het shirtje" en schrijft "Julian"... zucht... lamaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bij mijn weten missen ze die nog steeds.
Waarom zou je iemand die dood is nog schone kleren aandoen? Alsof het hem nog interesseertquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Dee69 het volgende:
Stel hij is gezelfmoord, kleren bevatten sporen van tijdstip overlijden, in de auto ligt een setje kleding (inclusief schoenen, verklaart ook de bergschoenen die hij waarschijnlijk eerst droeg) trek je hem toch die kleren aan? Schoon ook gelijk, maar wel kreukelig....
Huh??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Dee69 het volgende:
Stel hij is gezelfmoord, kleren bevatten sporen van tijdstip overlijden, in de auto ligt een setje kleding (inclusief schoenen, verklaart ook de bergschoenen die hij waarschijnlijk eerst droeg) trek je hem toch die kleren aan? Schoon ook gelijk, maar wel kreukelig....
o please...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:42 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik heb boxers waar ik niet dood in gevonden wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |