quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb een oude lege portomonnee met een " Pas op raak de inhoud niet aan en was je handen ommiddelijk na aanraken Tuberculose!!! " papiertje erin. Die doe ik altijd in mijn achterzak als ik door de stad loopt. Jammer genoeg nog nooit gejat. ik wil die kop van die zakkenroller wel eens zien ( of reactie van iemand die ineens hard gaat rennen lopen zoeken naar een wasbak) als het gebeurt.
Alsof iemand dat gelooftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wil je niet iemand trollen die je portomonee jat?
Ja dat wel maar niet dat iemand in jouw grap trapt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik iemand wil trollen die mijn portomionnee jat?
Wat is trollen? Flikker op met je turbotaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik iemand wil trollen die mijn portomionnee jat?
Jij weet niet wat trollen isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is trollen? Flikker op met je turbotaal
Trollen trollenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet wat trollen is.
Ik weet wel wat trollen zijn.
Stop er dan miltvuur in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb een oude lege portomonnee met een " Pas op raak de inhoud niet aan en was je handen ommiddelijk na aanraken Tuberculose!!! " papiertje erin. Die doe ik altijd in mijn achterzak als ik door de stad loopt. Jammer genoeg nog nooit gejat. ik wil die kop van die zakkenroller wel eens zien ( of reactie van iemand die ineens hard gaat rennen lopen zoeken naar een wasbak) als het gebeurt.
Omfgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef GekkePoes het volgende:
Of een papiertje met een zware beledeging ofzo.
Of allemaal valse 100 euro biljetten erin doen, dan is ie heel erg blij , totdat ie er iets mee kooptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg
Kun je beter met een ketting de portemonnee bevestigen aan een broekriemlus en dan jatten ze hem en dan blijft hij haken hihaho
Dat heeft dan weer potentie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of allemaal valse 100 euro biljetten erin doen, dan is ie heel erg blij , totdat ie er iets mee koopt
Niet gewoon verloren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef destrovel het volgende:
Mijn portemonnee niet, mijn paspoort wel. Zit je een hele dag op de ambassade
Je bedoelt samen met de jas waar m'n paspoort in zat? Waarna m'n paspoort plotseling aan de andere kant van Madrid werd teruggevonden, uiteraard een dag na het aanvragen van m'n noodpaspoort?quote:
Kots in het biljettenvakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
of snij je lul af en stop die in je portemonnee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |