Dat was die andere ex vriendin in Neerbeekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zit in het complot![]()
Was die vriendin, ook niet bereikbaar de eerste uren nadat ze Jeroen gevonden hadden ?
Volgens mij niet maar zijn huidige vriendin uit Vleuten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dat was die andere ex vriendin in Neerbeek
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Het is iig allemaal erg vreemd ja..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
Die vriendin in Vleuten begint me steeds blonder voor te komen, niet mee op vakantie (okay, kan nog) voor zoete koek slikken dat ze in Limburg in een motel gaan zitten nadat ze om 20.15 uur (!!) vertrokken zijn, niet weten wat Julian aanhad toen ze weggingen, kennelijk niet direct doorhebben dat de spullen van de kinderen niet mee zijn op vakantie, en toevallig de halve dag onbereikbaar als haar vriend zelfmoord gepleegd heeft.
Ik snap inmiddels wel dat die moeder van de jongens het contact heeft willen laten versoberen, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn kind bij zo'n dom geval in huis zit.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:12:56#vermistebroertjes **Jongens ga na de tip van @avannooten hier zoeken >> http://t.co/z7d0iQajTf … reageer retweet
Nee, dat was zijn vriendin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Daarom zei ik al hij zal wel zo,n jong dom blondje hebben genomen,als me man al paar uurtjes met kids weg gaat loop ik alles na.Hebben jullie drinken,moet dit niet mee.En me man woont gewoon nog thuis .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
Die vriendin in Vleuten begint me steeds blonder voor te komen, niet mee op vakantie (okay, kan nog) voor zoete koek slikken dat ze in Limburg in een motel gaan zitten nadat ze om 20.15 uur (!!) vertrokken zijn, niet weten wat Julian aanhad toen ze weggingen, kennelijk niet direct doorhebben dat de spullen van de kinderen niet mee zijn op vakantie, en toevallig de halve dag onbereikbaar als haar vriend zelfmoord gepleegd heeft.
Ik snap inmiddels wel dat die moeder van de jongens het contact heeft willen laten versoberen, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn kind bij zo'n dom geval in huis zit.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Marenda het volgende:
[..]
Daarom zei ik al hij zal wel zo,n jong dom blondje hebben genomen,als me man al paar uurtjes met kids weg gaat loop ik alles na.Hebben jullie drinken,moet dit niet mee.En me man woont gewoon nog thuis .
De politie??? Post eens dan!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Noelle06 het volgende:
Net vertellen ze bij vermist dat deels thuis en deels spullen van de kinderen zijn gevonden en gaan dat nu weer ontkrachten op twitter
Al die vriendinnen ook,raak de draad kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was zijn vriendin.
Daarom kwamen ze er pas zo laat achter dat er ook kinderen bij hadden moeten zijn.
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zit in het complot![]()
Was die vriendin, ook niet bereikbaar de eerste uren nadat ze Jeroen gevonden hadden ?
twitter:eveliendebruijn twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:23:06@HartvNL @hart is er straks. @KempesHVNL praat live met @politie over de kledingstukken die worden gezocht. #vermistebroertjes. reageer retweet
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Misschien werkt ze in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.
Blijf t raar vinden hoor. Als je vriend op vakantie gaat met zijn kinderen dan blijf je toch wel bereikbaar? In case of emergency zeg maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.
Dat was VOOR Vermist, niet ernaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie twitterberichten boven ons. Die iemand poste.
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of hij nog een rommeltje on the side had....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Marenda het volgende:
[..]
Al die vriendinnen ook,raak de draad kwijt.
Dat heb ik niet gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef moeke1 het volgende:
Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder. Het kan zelfs zo zijn dat de jongen het niet eens droeg toen hij naar zijn vader ging, aldus de politieman.
Moeder wordt ook al in twijfel getrokken?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Ze werkt in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.
quote:
Jiuj quote het van Blanket volgens mij om 22:20quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Belachelijk, onnodig veel verwarring idd
Dat idee heb ik ook, maar ze posten het niet echt handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef alors het volgende:
In dat bericht op twitter wordt volgens mij door de Politie bedoeld dat er geen kleren zijn gevonden bij zoekacties in bossen e.d. En dat ze daar dus geen complete outfit hebben gevonden waar alleen dat shirt van mist.
Ik werk ook in het ziekenhuis en het merendeel van het personeel heeft gewoon de mobiel in de zak hoor. Staat wel op tril of stil meestal, maar genoeg gelegenheden om dat ding te controleren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Ze werkt in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.
Dat weet ik toch helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |