Geen idee. Ze woonden samen in Vleuten iigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:08 schreef amaranta het volgende:
Woonden zij (de vader en zijn vriendin) samen in 'zijn' huis of in haar huis.
kan me indenken dat als de relatie nog pril is, je je 'oude' woning nog aanhoudt.
Maar dat kan Julian dus ook gewoon wél aanhebben...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens de poltie bij vermist wel!
Deel lag thuis en een deel in de auto.
Alleen dat camouflage shirt mist dus.
Had hij wel sokken aan? Dat is de vraag?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Loeizware schoenen aantrekken als je het water in gaat is gewoon niet logisch. Tenzij je gewoon loopt in het water, maar dan nog maak je het jezelf onnodig moeilijk
Wat het meest aannemelijke is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat kan Julian dus ook gewoon wél aanhebben...
Ja dat blijft het vreemde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat kan Julian dus ook gewoon wél aanhebben...
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:02:09Het blijkt dat de vriendin van Jeroen niet zeker wist of Julian het #camouflage shirt nog aanhad. #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:05:04Politie vermoed dat er geen kleding meegegaan is op de "vakantie" meerendeel is gewoon aangetroffen in woning #vermistebroertjes reageer retweet
Sokken zijn iig niet gepubliceerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had hij wel sokken aan? Dat is de vraag?
En waren die nat?
Waren zijn haren nat?
Of waren ze al droog tegen die tijd?
Daar heb je gelijk in natuurlijk en als hij het goed voorbereid heeft trekt hij deze schoenen niet aan als hij in het water ergens moet lopen. Bergschoenen zijn meer wat voor bos/zand of de Sint Pietersberg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Loeizware schoenen aantrekken als je het water in gaat is gewoon niet logisch. Tenzij je gewoon loopt in het water, maar dan nog maak je het jezelf onnodig moeilijk
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Samenvatting:twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:02:09Het blijkt dat de vriendin van Jeroen niet zeker wist of Julian het #camouflage shirt nog aanhad. #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:05:04Politie vermoed dat er geen kleding meegegaan is op de "vakantie" meerendeel is gewoon aangetroffen in woning #vermistebroertjes reageer retweet
Ik ben zo benieuwd of ze al die tijd al twijfelde en ze het nu pas bekendmaken of dat ze pas later begon te twijfelen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat blijft het vreemde.
Vriendin van Jeroen twijfelt of Julian het aan had toen hij weg ging.
Ik heb alleen Meindl's gehad. Ook hoge.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
Hoe zwaar zijn die Columbia schoenen?? Is dat niet toevallig een of andere lichtgewicht variant?
Maar kan het niet zo zijn dat die jongen dat camouflageshirt aan had of weet zijn vriendin dat hij iets anders aan had?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens de poltie bij vermist wel!
Deel lag thuis en een deel in de auto.
Alleen dat camouflage shirt mist dus.
Ja dat vraag ik me ook af. En kunnen ze niet aan zijn haar of huid zien of hij in zoet/zout water gezwommen heeft?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had hij wel sokken aan? Dat is de vraag?
En waren die nat?
Waren zijn haren nat?
Of waren ze al droog tegen die tijd?
Ja, maar wel vaag dat de vriendin het niet raar vind dat ze zonder bagage op vakantie gaanquote:
Blijft erg vaag idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of ze al die tijd al twijfelde en ze het nu pas bekendmaken of dat ze pas later begon te twijfelen....
Als ze twijfelt of hij het aanhad, en het ligt niet thuis, dan moet het toch meegegaan zijn?
En dan zit het ook niet bij de bagage.... dan moet hij het dus wel aangehad hebben.
Als je daar over twijfelt dan moet je dat gelijk duidelijk maken.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:26:442/3 We hebben géén kleding/spullen van de #vermistebroertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist. reageer retweet
Ze zaaien erg veel verwarring.twitter:SamoraRaya twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:14:56@PolitieUtrecht Maar is er nu net gezegd dat het merendeel van de kleding bij vader thuis is gevonden? #vermistebroertjes reageer retweet
Zal wel jonge vriendin zijn geweest anders vraag je toch heb je alles,moet dit niet mee op vakantie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kan het niet zo zijn dat die jongen dat camouflageshirt aan had of weet zijn vriendin dat hij iets anders aan had?
Vriendin twijfelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kan het niet zo zijn dat die jongen dat camouflageshirt aan had of weet zijn vriendin dat hij iets anders aan had?
ja ze hebben stille oceaan water gevonden in zijn harebnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. En kunnen ze niet aan zijn haar of huid zien of hij in zoet/zout water gezwommen heeft?
Deze zaak wordt waziger en waziger (en nee: ik geloof NIET in complottenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of ze al die tijd al twijfelde en ze het nu pas bekendmaken of dat ze pas later begon te twijfelen....
Als ze twijfelt of hij het aanhad, en het ligt niet thuis, dan moet het toch meegegaan zijn?
En dan zit het ook niet bij de bagage.... dan moet hij het dus wel aangehad hebben.
Als je daar over twijfelt dan moet je dat gelijk duidelijk maken.
Wacht maar tot volgende week te horen krijgt dat ie ook geen sokken droegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze zaak wordt waziger en waziger (en nee: ik geloof NIET in complottenMaar dat wist je al)
Het kan zeker zijn dat hij het aan had. Hij had het nl aan toen hij bij moeder vertrok.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag over 2 huizen. Dan zou ze toch gelijk bellen van, joh je tas staat hier nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar wel vaag dat de vriendin het niet raar vind dat ze zonder bagage op vakantie gaan
Ze zit in het complotquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar wel vaag dat de vriendin het niet raar vind dat ze zonder bagage op vakantie gaan
Ja, dat zou moeten kunnen idd. Daarom: politie roept (veel) meer vragen op dan nodig en wenselijk (vind ik)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. En kunnen ze niet aan zijn haar of huid zien of hij in zoet/zout water gezwommen heeft?
Potver...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zit in het complot![]()
Was die vriendin, ook niet bereikbaar de eerste uren nadat ze Jeroen gevonden hadden ?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef blanket het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:26:442/3 We hebben géén kleding/spullen van de #vermistebroertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist. reageer retweet
Ze zaaien erg veel verwarring.twitter:SamoraRaya twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:14:56@PolitieUtrecht Maar is er nu net gezegd dat het merendeel van de kleding bij vader thuis is gevonden? #vermistebroertjes reageer retweet
HAHA wist dat deze reactie kwam toen ik het postte... ik kom uut grunn en hier heb je zowel zoet als zout waterplassen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja ze hebben stille oceaan water gevonden in zijn harebn
Dat was die andere ex vriendin in Neerbeekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was die vriendin, ook niet bereikbaar de eerste uren nadat ze Jeroen gevonden hadden ?
Volgens mij niet maar zijn huidige vriendin uit Vleuten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dat was die andere ex vriendin in Neerbeek
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Het is iig allemaal erg vreemd ja..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
Die vriendin in Vleuten begint me steeds blonder voor te komen, niet mee op vakantie (okay, kan nog) voor zoete koek slikken dat ze in Limburg in een motel gaan zitten nadat ze om 20.15 uur (!!) vertrokken zijn, niet weten wat Julian aanhad toen ze weggingen, kennelijk niet direct doorhebben dat de spullen van de kinderen niet mee zijn op vakantie, en toevallig de halve dag onbereikbaar als haar vriend zelfmoord gepleegd heeft.
Ik snap inmiddels wel dat die moeder van de jongens het contact heeft willen laten versoberen, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn kind bij zo'n dom geval in huis zit.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:12:56#vermistebroertjes **Jongens ga na de tip van @avannooten hier zoeken >> http://t.co/z7d0iQajTf … reageer retweet
Nee, dat was zijn vriendin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Marenda het volgende:
[..]
Daarom zei ik al hij zal wel zo,n jong dom blondje hebben genomen,als me man al paar uurtjes met kids weg gaat loop ik alles na.Hebben jullie drinken,moet dit niet mee.En me man woont gewoon nog thuis .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
Die vriendin in Vleuten begint me steeds blonder voor te komen, niet mee op vakantie (okay, kan nog) voor zoete koek slikken dat ze in Limburg in een motel gaan zitten nadat ze om 20.15 uur (!!) vertrokken zijn, niet weten wat Julian aanhad toen ze weggingen, kennelijk niet direct doorhebben dat de spullen van de kinderen niet mee zijn op vakantie, en toevallig de halve dag onbereikbaar als haar vriend zelfmoord gepleegd heeft.
Ik snap inmiddels wel dat die moeder van de jongens het contact heeft willen laten versoberen, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn kind bij zo'n dom geval in huis zit.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Marenda het volgende:
[..]
Daarom zei ik al hij zal wel zo,n jong dom blondje hebben genomen,als me man al paar uurtjes met kids weg gaat loop ik alles na.Hebben jullie drinken,moet dit niet mee.En me man woont gewoon nog thuis .
De politie??? Post eens dan!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Noelle06 het volgende:
Net vertellen ze bij vermist dat deels thuis en deels spullen van de kinderen zijn gevonden en gaan dat nu weer ontkrachten op twitter
Al die vriendinnen ook,raak de draad kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was zijn vriendin.
Daarom kwamen ze er pas zo laat achter dat er ook kinderen bij hadden moeten zijn.
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
twitter:eveliendebruijn twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:23:06@HartvNL @hart is er straks. @KempesHVNL praat live met @politie over de kledingstukken die worden gezocht. #vermistebroertjes. reageer retweet
Wellicht was ze op haar werk, en kan/mag ze daar niet bellen. Weet ik veel. Misschien werkt ze in het ziekenhuis als zuster en had middag/avond dienst. telefoon in locker, dan ben je al snel niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.
Blijf t raar vinden hoor. Als je vriend op vakantie gaat met zijn kinderen dan blijf je toch wel bereikbaar? In case of emergency zeg maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zal wel een alibi hebben? Anders was ze nu wel wat harder aan de tand gevoeld. En ze was dinsdagmiddag na zijn identificatie lange tijd niet bereikbaar. Over de tijd daarvoor weten we niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |