Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Omdat jij de vraag steltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"I don't know a lot about anything, but I know a little about practically everything."
Quote uit welke film? Deze is voor de FMT SlowChat punten... en de eer.
Leuk liedje.quote:
Helemaal nergensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
En waar ga jij heen, dyon?
Ik ga zo dat spelletje ook eens proberen.
Mijn topografische kennis is niks waard, is het nooit geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
Moskou is veel te groot.![]()
En ik kan de borden niet lezen.![]()
Ik zat er net 5 keer 10.000 km naast, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh en slechtste was Griekenland - Uruguay.
Nooit van gehoord.quote:
En wij maar werkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ha een TRV FMT crossover topic
Ik ga weer een weekje kamperen, deze keer in Leeuwarden (nog een Boekenfestijn), daarna naar Le Mans, paar dagen Zuid-Frankrijk, 840 km lopen door de Pyreneeën, door noord Spanje per trein, dan 372 km lopen naar Santiago de Compostella, relaxen op Ilhas Cies en vervolgens Portugal en Marokko verkennen.
Geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ha een TRV FMT crossover topic
Ik ga weer een weekje kamperen, deze keer in Leeuwarden (nog een Boekenfestijn), daarna naar Le Mans, paar dagen Zuid-Frankrijk, 840 km lopen door de Pyreneeën, door noord Spanje per trein, dan 372 km lopen naar Santiago de Compostella, relaxen op Ilhas Cies en vervolgens Portugal en Marokko verkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |