Hij is er ook zo verdomd goed inquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is er ook zo verdomd goed in
Hij vindt elke keer een manier om een heel topic vol te laten lullen en als de mods het zat zijn, kaapt hij gewoon een ander topic.
Hij is volgens mij ook echt intelligent, als hij dat op een constructieve manier zou gebruiken zou hij misschien wel een medicijn tegen aids ofzo kunnen maken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar hij doet toch helemaal niks? Als in: thuis zitten, zijn haar aaien en in het bos lopen met enge kleren?
En topics kapen op Fokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar hij doet toch helemaal niks? Als in: thuis zitten, zijn haar aaien en in het bos lopen met enge kleren?
Nee, dit is een mooie van de Xenosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met net zo'n eng hoofd als dat hoedenpasding van je?
Dat is gewoon engquote:
Hij is echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar die foto's van FF zijn toch echt ook hem? Of is het een troll
Wie, FF? Volgens mij is die echt ongelofelijk slim. Het is niet voor niks dat hij altijd precies krijgt wat hij wilquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Aandachtstrekkerts die niet al te snugger zijn.
Heeft 'ie altijd al gehad, ik zie 'm al jaren posten en hij blijft mager.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Nou hij ziet er al beter uit als eerst, maar die had ook echt zwaar ondergewicht enzo
Heeft hij nog steeds. Z'n haar is wel lang, maar dat is omdat hij zijn uitkering spendeert aan medicatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Nou hij ziet er al beter uit als eerst, maar die had ook echt zwaar ondergewicht enzo
Nah, er zijn er meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie, FF? Volgens mij is die echt ongelofelijk slim. Het is niet voor niks dat hij altijd precies krijgt wat hij wil
Bandjes beetje omhoog trekken en dan tussen je schouderbladen doen, dus zeg maar op dezelfde plek waar je een vlecht zou maken. Als je loslaat komt hij vanzelf op de goede plek terechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe/schaar, hoe doen jullie die clip zelf aan? Kun je toch niet bij
Ze zegt " Beha bandjes extra lang maken"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe/schaar, hoe doen jullie die clip zelf aan? Kun je toch niet bij
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef bleiblei het volgende:
En iets met hoog op je rug. Maar daar snap ik allemaal nix van. Waar gaat het eik over?
Zorgen dat bh-bandjes niet van je schouders afzakken.quote:
Oh nu snap ik hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Lin had het op d'r blog: http://linsloves.nl/magic-bodyfashion-accessoires/
Geen gegarandeerd succes helaas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef Maisnon het volgende:
Spees je moet gewoon dikke schouder mussols kweken
Dat helpt niet nee. Moet ik zeggen dat het ook per bh varieert, sommige zijn gewoon aids.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij gaan mijn bandjes alleen afzakken als de bh's wat ouder worden
Dat scheelt soberzo, sommige die ik heb zijn ondertussen vijf jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Ja misschien zijn mijn BH's nog niet oud genoeg
De oudste is van december namelijk, daarvoor droeg ik er nog geen![]()
Ahhh daar kan je bijna geen afscheid meer van doen! had daar leuke plaatjes over gezien, even kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt soberzo, sommige die ik heb zijn ondertussen vijf jaar oud ofzo.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
fijn, kom er eindelijk doorheen bij illamasqua is de actie over
Voor Illamasqua:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
fijn, kom er eindelijk doorheen bij illamasqua is de actie over
Daar gaat het ook niet om, de site lag constant plat. Dus tsja, dan kun je het wel weten, maar dan heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Dwyn het volgende:
Was toch bekend dat het maar tot vanmiddag was?
Ja maar als ze zelf de site plat pleuren moeten ze t wel ff wat langer laten durenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Dwyn het volgende:
Was toch bekend dat het maar tot vanmiddag was?
Daarom doen ze dit:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als ze zelf de site plat pleuren moeten ze t wel ff wat langer laten duren
Ja dan ligt de site idd ineens niet plat omdat iedereen wil bestellen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daarom doen ze dit:
Did you miss out? You can shop our 50% off sale for ONE HOUR this evening at 12am GMT using 'TWITTER50' online only. RG x
Mjah, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan ligt de site idd ineens niet plat omdat iedereen wil bestellen...
Die site heeft er echt een tijd uit gelegen? Dan is het een behoorlijk karige oplossing.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daarom doen ze dit:
Did you miss out? You can shop our 50% off sale for ONE HOUR this evening at 12am GMT using 'TWITTER50' online only. RG x
Ik heb toeb geloof ik 3 potten ben &jerry's besteldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die site heeft er echt een tijd uit gelegen? Dan is het een behoorlijk karige oplossing.
Ik moet gelijk denken aan die actie van thuisbezorgd. om 7 uur 7 minuten lang gratis bestellen tot 15 euro. Site was een half uur van te voren al traag en rond 7 uur kwam er wel wat door, maar niet veel. (ik wel, 8 blikjes cola light). Toen hebben ze de actie verlengt tot half 9 's avonds omdat ze het ook niet acceptabel vonden
Ja en toen kwam je er ook niet doorheenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daarom doen ze dit:
Oh dit dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die site heeft er echt een tijd uit gelegen? Dan is het een behoorlijk karige oplossing.
Ik moet gelijk denken aan die actie van thuisbezorgd. om 7 uur 7 minuten lang gratis bestellen tot 15 euro. Site was een half uur van te voren al traag en rond 7 uur kwam er wel wat door, maar niet veel. (ik wel, 8 blikjes cola light). Toen hebben ze de actie verlengt tot half 9 's avonds omdat ze het ook niet acceptabel vonden
Dat is dezelfde, had niks met fok te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:30 schreef Maisnon het volgende:
Het was ook een keertje bij thuisbezorgd.nl of die andere. Was er ook een hele actie op FOK!, ging helemaal mis, gratis eten ofzo
imho als je weet dat veel mensen op gaan voor een actie -> hogere servercapaciteitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef Dwyn het volgende:
Ja, met MUA waren toen ook een hoop problemen. Dat blijf je met dit soort acties toch wel houden, denk ik.
Dat ja. Met de vorige sale was het ook zoals nu, daar leer je dan toch van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
imho als je weet dat veel mensen op gaan voor een actie -> hogere servercapaciteit
Nou zeg het tegen ze, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
imho als je weet dat veel mensen op gaan voor een actie -> hogere servercapaciteit
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand een kutkat kopen? 2 halen 1 betalen, en die ene die je moet betalen krijg je dan gratis
Mhehe, die 2 hier houden ook van water dus ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
YAY
ik ga NU alle spullen pakken
incl de handdoek en placemats die nat zijn en de kattenspeeltjes die i nt water gepleurd zijn
Die ikea-ratten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe, die 2 hier houden ook van water dus ik ben wel wat gewend. En ze nemen de knuffelratten wel eens mee naar de kattenbak...
Jupquote:
hmm ik zal die ook eens kopen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jupdie hebben ze 2. Die liggen ook vaak in hun mandje enzo.
Oh, hij zou eigenlijk vannacht ook langer duren? Apart. Ik las ook op twitter dat ze niet gaan restocken dus ben benieuwd hoeveel er al op straks.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Hello again!
I just wanted to send you a note to say that we are overwhelmed with the support for our online sale today.
We have revised the time slot for our next sale session. Earlier today I informed you that this would take place from 12am-5am BST 18/05/13 but we will now only be hosting this for one hour due to limitations on our server. The new sale time will be 12am-1am BST 18/05/13. Thank you for your co-operation and I hope that you manage to find some steals. Use the code 'TWITTER50' to redeem your discount at the checkout.
Have a lovely weekend!
Rose x
Die dingen zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jupdie hebben ze 2. Die liggen ook vaak in hun mandje enzo.
Herman loopt soms met die rat aan z'n staart in z'n bek weg, dan bungelt 'ie tussen z'n benen als een ekte leeuw met prooiquote:
Ik denk dat zelfs jouw katten ze niet stuk krijgenquote:
challenge acceptedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs jouw katten ze niet stuk krijgen
HIDE YO KIDSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef Mirjam het volgende:
Huis vol mannen hiero, spelletjesavond zometeen
Wat gaan ze / jullie spelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef Mirjam het volgende:
Huis vol mannen hiero, spelletjesavond zometeen
Dat is zeer matig wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef megamandy het volgende:
Overigens wilde megatoby mijn laptop upgraden maar dat misluktedus nu ben ik telefoon en laptop loos
Zijn dat die Russen?quote:
Yes, die zo matig Engels spreken enzoquote:
quote:
Gaaaf!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, die zo matig Engels spreken enzo. Gekke mensen.
Ben 'm meteen op een wiel aan het testen, hij is niet eens supersheer (ben ik bij dat soort lakjes altijd bang voor haha). Zondag dikke swatch sessie denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaaaf!
Die roze paarse glitterdinges rechtsonder lijkt me tof
Doe al eens een stiekeme swatch van die?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben 'm meteen op een wiel aan het testen, hij is niet eens supersheer (ben ik bij dat soort lakjes altijd bang voor haha). Zondag dikke swatch sessie denk ik.
Heb je nog iets van je telefoon gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:06 schreef megamandy het volgende:
Overigens wilde megatoby mijn laptop upgraden maar dat misluktedus nu ben ik telefoon en laptop loos
Ja, je zou ze moeten kunnen mailen en dan dus bestellen, maar hoorde al van iemand dat ze n.a.v. een swatch dat had gedaan en geen reactie meer kreegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe al eens een stiekeme swatch van die?![]()
Zijn die dingen eigenlijk überhaupt te koop buiten Rusland?
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog iets van je telefoon gehoord
En morgen nog kans?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
buuuuuh pakketjes komen maandag niet want pinksteren, wachten tot dinsdag
DHLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dhl slackers werken niet in t weekend
Wiequote:
Hij is ook vetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
In 9 minuten tijd al 3 comments op m'n blogpost! En het is geen giveaway
.
[..]
Wie?
Thanks! Ik vind 'm op de foto's bijna nog beter dan in het echtquote:
DM, maar ze mailde vandaag dat ze nog een pakketje gestuurd hebben dus hopen dat ze allebei dinsdag komen want woendag ga ik naar alkmaar t/m t weekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
In 9 minuten tijd al 3 comments op m'n blogpost! En het is geen giveaway
.
[..]
Wie?
Dan mag je naar het DHL depotquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DM, maar ze mailde vandaag dat ze nog een pakketje gestuurd hebben dus hopen dat ze allebei dinsdag komen want woendag ga ik naar alkmaar t/m t weekend
Nee dan bellen ze op wanneer ze het langs kunnen brengen gelukkig! Dus dan kan ik ze wel naar alkmaar laten komen, mar dan moet ik het weer mee naar amsterdam slepenquote:
Gaaaaaf!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
Voor schaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, sorryquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaaaaaf!
Zonde dat ze dus nauwelijks te bestellen zijn
eerst basecoat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke nagellak zal ik op mijn nagels smeren![]()
inb4 'wat zal ik lakken' -> 'je nagels'.
En 'wat zal ik op mn nagels smeren' -> 'nagellak'.
Yeh ik heb een mooie maar met dit kutweer is ie te donker voor foto's. Dus dan maar iets lichtsquote:
Zachtgele basis en dan roze saranwrapdingesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke nagellak zal ik op mijn nagels smeren![]()
inb4 'wat zal ik lakken' -> 'je nagels'.
En 'wat zal ik op mn nagels smeren' -> 'nagellak'.
Ik ben lui maar dit ga ik onthouden, met chanel mimosa danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zachtgele basis en dan roze saranwrapdinges
Spekjeskleuren
Ermnerm.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zachtgele basis en dan roze saranwrapdinges
Spekjeskleuren
Veel te moeilijk, goede reden om niet te falenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, sorry. Er is dus wel een mailadres wat je kunt proberen, meer info hier https://www.facebook.com/ElCorazonKosmetika/info
Neh dat kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staat ook nergens wat die dingen kosten![]()
(ja ik klikte toch)
Goed bedrijfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh dat klopt. Ik heb ook echt geen idee
.
You so prettyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd!
Mijn blush lijkt wel heel lelijk
[ afbeelding ]
http://amillionstrangers.tumblr.com/
Neuh..ongelukkige schaduwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd!
[ afbeelding ]
Ik vind de blush wel een beetje eng zo.. Maar ze maakt wel mooie foto's zeg!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd!
[ afbeelding ]
Je bent cuuuutequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd!
[ afbeelding ]
jouw haarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd!
[ afbeelding ]
En hij is nog wel zo subtiel rozequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind de blush wel een beetje eng zo.. Maar ze maakt wel mooie foto's zeg!
Op welk model blijf je hangen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Argh jongens!! HELP ME OUT HERE!!
Ik ben aan het tekenen voor dat jurkje maar blijf maar op 1 model hangen.
Geef mij eens voorbeelden van jurkjes die jullie mooi vinden qua lijnen. Met name de halslijnen (in gedachten mijn huge boobies natuurlijk).
Zoiets als ik bij Lin haar bruiloft aanhad. Ik zal ff foto van de tekening maken.quote:
[img]quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Argh jongens!! HELP ME OUT HERE!!
Ik ben aan het tekenen voor dat jurkje maar blijf maar op 1 model hangen.
Geef mij eens voorbeelden van jurkjes die jullie mooi vinden qua lijnen. Met name de halslijnen (in gedachten mijn huge boobies natuurlijk).
Maar dat staat jou dan ook heel goed. En meer sexy en conservatiever te dragen door wel/niet hemdje eronder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zoiets als ik bij Lin haar bruiloft aanhad. Ik zal ff foto van de tekening maken.
Heartshaped necklinequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoiets vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Dus dat de vorm van de boobs er wel een beetje in zit zeg maar
Oja ik heb eens ingezoomd en mijn blush zit er inderdaad bovenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh..ongelukkige schaduw
Wat ben je toch mooi!
En het moet juist nodig weer eens geknipt en gekleurd worden mehehe, maar ik wil wachten tot mijn intake dat het dan goed zit :quote:
Dit wilde ik ook opzoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoiets vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Dus dat de vorm van de boobs er wel een beetje in zit zeg maar
Vind ik wel tof, maar denk het net niet met jouw formaat boobselsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit vind ik ook tof, hoewel andere hem wel weer heel fout zouden kunnen vinden:
[ afbeelding ]
Ik heb een jurk met die vorm, maar dan 1 afzakkend bandje en aan de andere kant een wat langer mouwtje.. Heb er nog wel ergens een foto van..
Vind dat hele jurkje erg mooi trouwens![]()
http://www.asos.com/ASOS/(...)=20&sort=-1&clr=Pink
Het formaat van Puckz of mijn formaat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ik wel tof, maar denk het net niet met jouw formaat boobsels.
Huh, ik dacht toch ECHT dat Puckzzz dat posttequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het formaat van Puckz of mijn formaat?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh, ik dacht toch ECHT dat Puckzzz dat postte. Uhm, met die van Puckzzz dus
.
Ja dit komt een heel eind in de richting. Maar ik wilde iets van mouwtjes of in elk geval IETS met het kant en plooien ofzo met dan een strakke basic jurk eronder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit vind ik ook tof, hoewel andere hem wel weer heel fout zouden kunnen vinden:
[ afbeelding ]
Ik heb een jurk met die vorm, maar dan 1 afzakkend bandje en aan de andere kant een wat langer mouwtje.. Heb er nog wel ergens een foto van..
Vind dat hele jurkje erg mooi trouwens![]()
http://www.asos.com/ASOS/(...)=20&sort=-1&clr=Pink
Tan, wat een gave stof-combiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Matige tekeningen maar ik weet wat ik ermee wil
Dit is de stof (ff snel over elkaar gespeld)
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat heel mooi, kant over satijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tan, wat een gave stof-combiMijn trouwjurk
Ja, ik ook. Vind dat gaafquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik vind dat heel mooi, kant over satijn
Moooiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
DIT!!!DIT!!!
DIT!!!
DIT!!!
DIT!!!
![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)oyal-blue-1/2-sleeve
Jaaa met kant en satijn is dat ook erg mooi iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou je ook niet iets in deze geest kunnen doen Puckz?
[ afbeelding ]
Dus dat het kant boven het satijn uitkomt ofzo?
Ik lul maar wat he, vind het idee gewoon tof, heb verder geen last van enig verstand van zaken ofzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Wow, die tampon review op Beautylab... dafuq did I just read.
Joahquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lul maar wat he, vind het idee gewoon tof, heb verder geen last van enig verstand van zaken ofzo
Zo'n neklijn is funest voor dikke tetten. Dan lijken ze 1 groot TET!blokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel tof dat ze het gewoon schrijftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik lag die vanochtend in bed te lezen
Ook als het alleen kant is aan de bovenkant?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo'n neklijn is funest voor dikke tetten. Dan lijken ze 1 groot TET!blok
We have a winner!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit staat vast heel subtiel met jouw boobs Puckz![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website opslaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Diconnected het volgende:
Dat je een website tegen komt met velen broeken in jouw maat en ook nog extra lang![]()
maar dat je 17 cent op je rekening hebt staan
Yup, heb een splinternieuwe in mijn kast hangen die we allemaal zo leuk vonden toen ik 'm bestelde. Maar met mijn tetters is het gewoon geen optie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook als het alleen kant is aan de bovenkant?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders schuimbektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what is problem? Dat ze iets gedaan heeft terwijl ze rusten moet of dat ze de dooie bloemen heeft weggegooid?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Pic?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yup, heb een splinternieuwe in mijn kast hangen die we allemaal zo leuk vonden toen ik 'm bestelde. Maar met mijn tetters is het gewoon geen optie.
Oh ja, ik moet ff langs binnenkortquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yup, heb een splinternieuwe in mijn kast hangen die we allemaal zo leuk vonden toen ik 'm bestelde. Maar met mijn tetters is het gewoon geen optie.
Ja, of niet dan! Vind ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch wel tof dat ze het gewoon schrijft.
Ze mag een koffiekopje dragen, meer niet. Niet per se rusten maar gewoon niets tillen door die operatie. En dan gaat ze met die shit lopen slepenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]what is problem? Dat ze iets gedaan heeft terwijl ze rusten moet of dat ze de dooie bloemen heeft weggegooid?
Jaaa ik snap wat je bedoeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Puckz, ik zit vanaf de minuut dat je je vraag postte te proberen een plaatje hierheen te regelen maar mijn innernets hapert nogalik vind een vierkante halslijn mooi, met iets van een mouwtje ofzo. Beetje laag uitgesneden. Sorry als ik in raadselen spreek
Van mij in dat jurkje?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa ik snap wat je bedoeldbest klassiek, en dan net boven de rand van je bh langs zeg maar,
Ja ik snap het.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze mag een koffiekopje dragen, meer niet. Niet per se rusten maar gewoon niets tillen door die operatie. En dan gaat ze met die shit lopen slepen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van mij in dat jurkje?
Doe ik straks, dan is Pinda naar zijn werk
Nee, maar het mag niet met een reden. Dan kan alles weer gaan verzakken enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
En nu? Nu heeft ze last?
Hmmm, eens kijken of ik daar iets van getekend krijg...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Linkje dan?
http://www.bodyfashion.info/t-shirt-vierkante-hals-p-24354.html
Gat gaat om de jurkquote:
Jullie zijn allebei kutpubersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar het mag niet met een reden. Dan kan alles weer gaan verzakken enzoOf 'uitscheuren' zodat het opnieuw moet. "Maar dat gebeurt bij haar niet" zegt ze
Speciaal voor jou een andere foto in een andere kleurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik blijf steken op de chimpansee-armen
Dát is er mis met die foto. Thank you!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik blijf steken op de chimpansee-armen
oh zo, toen ik het eerst las dacht ik dat je boos ws dat ze bloemen weg had gegooidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze mag een koffiekopje dragen, meer niet. Niet per se rusten maar gewoon niets tillen door die operatie. En dan gaat ze met die shit lopen slepen
Al medegedeeld dat ik niet nog een keer 6 weken ga thuisblijven als ze opnieuw moet, doeeeiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo, toen ik het eerst las dacht ik dat je boos ws dat ze bloemen weg had gegooid
maar irritant dat ze niet rustig houdt, maar ik zou t zelf ook moeilijk vinden
Je bent aan het falen?quote:
Trustequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Fuck deze shit, mijn ogen branden zo erg dat ik door m'n wimpers naar mijn schermpje zit te turentruste damens
succes met je jurkje Puckzie, mooie combi van stoffen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee k wil weten waar ik die jurk kan falen!
Het is ook super moeilijk hoor om niets te mogen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar het mag niet met een reden. Dan kan alles weer gaan verzakken enzoOf 'uitscheuren' zodat het opnieuw moet. "Maar dat gebeurt bij haar niet" zegt ze
Ik snap heel goed dat het heel moeilijk is. Maar wat wil je? Het risico lopen dat je incontinent wordt? Dat je opnieuw geopereerd moet worden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is ook super moeilijk hoor om niets te mogen doen.
Geef haar een klein beetje de ruimte
dit is zo'n heerlijke spees opmerkingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Al medegedeeld dat ik niet nog een keer 6 weken ga thuisblijven als ze opnieuw moet, doeeei
Een klein beetje ruimte is iets anders dan bakstenen gaan sjouwen op de bouw he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat het heel moeilijk is. Maar wat wil je? Het risico lopen dat je incontinent wordt? Dat je opnieuw geopereerd moet worden?![]()
Naja ze doet maar lekker, jammer dat het als het misgaat ook mijn probleem is
Die heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt. Ik heb een paar keer normaal met haar proberen te praten over de gevolgen (ja dat kan ik ook, normaal pratenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Een klein beetje ruimte is iets anders dan bakstenen gaan sjouwen op de bouw he?
En je hebt je boodschap waarschijnlijk al duidelijk gemaakt aan d'r
Engelse bUlldogs moeten ook per ivf gefokt worden en per keizersnede geboren worden omdat het geboortekanaal te klein is om te kunnen bevallen en allesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een documentaire over hondenfokken aan het kijken, over hoe ver mensen zijn doorgeslagen voor het cosmetische aspect... Godsamme, val van de ene wtf in de andere![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Engelse bUlldogs moeten ook per ivf gefokt worden en per keizersnede geboren worden omdat het geboortekanaal te klein is om te kunnen bevallen en alles
Over hun neus ookk maar niet te beginnen. En dat is dan pas 1 ras
Die wist ik al, maar wat je hier allemaal ziet...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Engelse bUlldogs moeten ook per ivf gefokt worden en per keizersnede geboren worden omdat het geboortekanaal te klein is om te kunnen bevallen en alles
Over hun neus ookk maar niet te beginnen. En dat is dan pas 1 ras
Ja dat met die kleine schedels is ook bij chiuaua's soms. Dat van de rigdeback wist ik niet, dacht dat die haren gewoon andersom groeide.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die wist ik al, maar wat je hier allemaal ziet...
Cavelier-hondjes. Die hebben een te kleine schedel voor hun hersenen en krijgen daardoor neurologische problemen. Inclusief beelden van een beestje dat jankend op de grond ligt te kronkelen.
Duitse herders waarvan de achterpoten zo debiel naar achteren zijn gevouwen dat ze nauwelijks meer kunnen lopen..
Boxers die epilepsie hebben
Ridgeback honden... De "ridge" op hun rug is een afwijking aan de ruggengraat. Maar puppies die die ridge niet hebben zijn niet correct en fokkers laten ze dus afmaken zodra ze geboren worden.. Terwijl dat 1 op de 20 puppies is...
Gezellige tv voor vrijdagavond wel trouwens
Ja die zeiden ze ook... Het is toch erg?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat met die kleine schedels is ook bij chiuaua's soms. Dat van de rigdeback wist ik niet, dacht dat die haren gewoon andersom groeide.
Maar pups worden alleen al afgemaakt als ze een verkeerde tekening hebben qua kleur he
Daar was wel eens een grappig plaatje vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die zeiden ze ook... Het is toch erg?
Ze zijn nu bij de mopshond aangekomen
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar was wel eens een grappig plaatje vaneven opzoeken, maar ipad dus kan even duren
De jouwe doet het helemaal nietquote:
Van m'n ps3 dit keer.quote:
quote:Beste, lieve, mooie IJs
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet eens trailers te kijken van enge films
Ik vaak ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf niet eens trailers te kijken van enge films
En dan zo door je vingers heen kijken met het geluid heel zachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind als ze tekst doen met een spannend muziekje al eng
Voor Mss kopen met "aids"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIT IS ZO COOL, JE EIGEN TEKST ONDER JE FLIPFLOPS.
[ afbeelding ]
En een paar met HOEquote:
quote:
Dit vraagt om het hele verhaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehrmagerd velen puberdrama's gehad net
Jeezus...quote:
Schijnbaar jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd is die man gevonden zonder zn onderbroek ofzo? Er wordt gevraagd uit te kijken naar een rode gstar onderbroek als je gaat zoeken naar die jongetjes
Dat is toch RAAR. En hoezo een tshirt, ze weten toch niet dat dat kint die niet meer aanheeft. En het shirt van het andere kint dan?quote:
Ze zoeken een shirt wat het kind aan zou hebben gehad toen ze weggingen bij hun moeder maar volgens de vriendin van de pa had hij een ander shirt aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch RAAR. En hoezo een tshirt, ze weten toch niet dat dat kint die niet meer aanheeft. En het shirt van het andere kint dan?
Zovelen vragen
Zoals ik het begrijp is dus moeders het probleem?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben dus te maken met twee pubers. Jill van ruim 16 en Mike van 14. En dan hebben we nog een semi-depressieve moeder van deze twee.
Jill is altijd een hele slimme en verstandige meid geweest. Nooit buitensporig gedrag ofzo. Thuis was er natuurlijk wel de gebruikelijke wrijving tussen broer en zus, maarja...tieners...
Misschien hebben jullie nog mee gekregen dat een paar weken geleden de moeder opgenomen moest worden in het ziekenhuis vanwege 1 of andere aanval. Storm in een glas water achteraf.
AAAANYWAAAAAAAYYYYYYYYYYYY!!
Vandaag hadden we moeders op bezoek. Ze kon het allemaal niet meer aan, Jill (met name) nam de hele tent over en zij had niets meer in te brengen.
Dus na een heel lang gesprek hadden ze afgesproken vanavond om de tafel te gaan zitten.
Dat begon al toen Pinda aankwam en de laptop van dochter (de enige laptop in huis) gecrasht bleek te zijn. Zoon kwaad want zijn huiswerk stond erop, dochter kwaad want nouja alles stond erop...
De sfeer was gezet
Toen dus aan tafel zitten. Dat werd 1 groot heen en weer festijn van Zij deed en toen deed Zij!!
Bottomline:
Moeders is down en laat dat duidelijk genoeg weten, dochter helpt op alle fronten maar heeft ook een eigen leven. Zoontje wordt de hele tijd beschermd door moeders want die kan er allemaal niets aan doen (LICHT autistisch, dus I beg to differ)
Dus Jill trok het niet meer, is naar bed gegaan. Pinda ging kijken hoe het was met haar en voor het eerst in jaren is ze echt hevig snikkend in pappies armen gedoken (was wel een awwmomentje vond ik)
Al met al zijn we geen ene zak opgeschoten vanavond
Maar wat vinden puckzzz en pinda daarvan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Oh dat is wel heel zaad ja Puckzdus binnenkort maar weer om de tafel ofzo?
En als ik zo beetje tussen de lijntjes lees, wilt moeders liever de kids bij jullie hebben of niet?
Ja dat idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wat vinden puckzzz en pinda daarvan?
Ja is lastig, vooral ook omdat het jouw kinderen niet zijn dus jij er niets aan kunt doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn mening?
Moeders heeft een probleem dat ze te gemakkelijk met de kinderen is. Het is gelijk goed. Ze heeft moeite moeten doen ze te krijgen en Mike was kantje boord bijna dood. Dat verklaart haar gedrag wel enigzins.
Maar dan toch weer niet alles.
Zoon heeft dus een vorm van autisme. Ja dat kan...MAAR!...alles wordt nu zo ingepakt dat whatever hij doet, hij kan er niets aan doen.
I don't think so!
Ah damn...terwijl ik dit probeer op te schrijven wordt het verhaal alleen maar langer en lastiger. Dus ik laat het even bij het volgende:
Tieners/pubers
Tieners/pubers met een gedragstoornis![]()
en het frustreert me enorm allemaal...
Dat ja, je staat er een soort van machteloos bij. Je wilt wel maar het kan/mag eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja is lastig, vooral ook omdat het jouw kinderen niet zijn dus jij er niets aan kunt doen
Mja ik heb nu wel een vorm van respect ontwikkeld aangaande mijn mening. Maar het blijft hun aangelegenheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat ja, je staat er een soort van machteloos bij. Je wilt wel maar het kan/mag eigenlijk niet..
Ik zou zeggen, schenk een wijntje inquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja ik heb nu wel een vorm van respect ontwikkeld aangaande mijn mening. Maar het blijft hun aangelegenheid.
En ja frustrerend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |