Hij is er ook zo verdomd goed inquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is er ook zo verdomd goed in
Hij vindt elke keer een manier om een heel topic vol te laten lullen en als de mods het zat zijn, kaapt hij gewoon een ander topic.
Hij is volgens mij ook echt intelligent, als hij dat op een constructieve manier zou gebruiken zou hij misschien wel een medicijn tegen aids ofzo kunnen maken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar hij doet toch helemaal niks? Als in: thuis zitten, zijn haar aaien en in het bos lopen met enge kleren?
En topics kapen op Fokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar hij doet toch helemaal niks? Als in: thuis zitten, zijn haar aaien en in het bos lopen met enge kleren?
Nee, dit is een mooie van de Xenosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met net zo'n eng hoofd als dat hoedenpasding van je?
Dat is gewoon engquote:
Hij is echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar die foto's van FF zijn toch echt ook hem? Of is het een troll
Wie, FF? Volgens mij is die echt ongelofelijk slim. Het is niet voor niks dat hij altijd precies krijgt wat hij wilquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Aandachtstrekkerts die niet al te snugger zijn.
Heeft 'ie altijd al gehad, ik zie 'm al jaren posten en hij blijft mager.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Nou hij ziet er al beter uit als eerst, maar die had ook echt zwaar ondergewicht enzo
Heeft hij nog steeds. Z'n haar is wel lang, maar dat is omdat hij zijn uitkering spendeert aan medicatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Nou hij ziet er al beter uit als eerst, maar die had ook echt zwaar ondergewicht enzo
Nah, er zijn er meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie, FF? Volgens mij is die echt ongelofelijk slim. Het is niet voor niks dat hij altijd precies krijgt wat hij wil
Bandjes beetje omhoog trekken en dan tussen je schouderbladen doen, dus zeg maar op dezelfde plek waar je een vlecht zou maken. Als je loslaat komt hij vanzelf op de goede plek terechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe/schaar, hoe doen jullie die clip zelf aan? Kun je toch niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |