SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga gewoon logeren, dat mag toch wel
als ik dat zou doen zou ik gelijk als vermist worden opgegeven. mijn poa is wel oke, me ma is echt TE overbezorgdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.
Zeg dat je vrienden feestje hebben en jij uitgenodigd bent en het erg onbeleefd is als je niet komt en dat het een slaapfeestje is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik word zo gedwongen door mijn ouders om te gaan liegen. Maar ook logeren van zaterdag op zondag gaan ze waarschijnlijk niet goed vinden. Ik weet niet hoe lang ze dit vol gaan houden, maar ook ik puber steeds erger en op een gegeven moment ga ik misschien wel gewoon weg.
Zelfde hier, ze moeten mij maar eens een beetje los gaan laten. Ik ben een jongen die erg zelfstandig wil zijn. Met zulke ouders gaat dat moeilijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik dat zou doen zou ik gelijk als vermist worden opgegeven. mijn poa is wel oke, me ma is echt TE overbezorgd
Erg onbeleefd als ik niet kom? Ze hebben als antwoord: Jammer dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeg dat je vrienden feestje hebben en jij uitgenodigd bent en het erg onbeleefd is als je niet komt en dat het een slaapfeestje is.
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef TienVingers het volgende:
Mijn moeder wil dat ik vaker weg ga haha.
Naar mijn idee, gaat dat gewoon niet gebeuren. Als je op je zelf gaat wonen, ze het pas na 5jaar hebben verwerkt ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zelfde hier, ze moeten mij maar eens een beetje los gaan laten. Ik ben een jongen die erg zelfstandig wil zijn. Met zulke ouders gaat dat moeilijk.
Ik tegenwoordig elke zaterdag, maar er is nog nooit iets gebeurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.
Ik gewoon nooit. Alleen als ik uitgenodigd ben op een feestje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Ik ga misschien 1 of 2 keer per maand.
Mijn moeder zegt ook soms: Je ziet regelmatig in het nieuws dat bla bla bla daaorm mag het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig elke zaterdag, maar er is nog nooit iets gebeurd.
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik gewoon nooit. Alleen als ik uitgenodigd ben op een feestje.
Ik hou niet van uitgaan
Ik vind het altijd wel gezellig met vrienden, ook voor vanavond ben ik uitgenodigd om naar een of andere disco te gaan, maar dat zal ook wel niet mogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hou niet van uitgaan
Idd, beetje jammer zulke overbezorgde ouders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook soms: Je ziet regelmatig in het nieuws dat bla bla bla daaorm mag het niet
ook zo lekker excuus
Jij spaart je hersenen iig beter dan ik!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.
wel van FOK!-meets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hou niet van uitgaan
Volgend jaar begint het ''studenten leven'', denk dat er dan wel wat meer genuttigd gaat worden dan voorgaande jaren hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij spaart je hersenen iig beter dan ik!
Ik heb nou ook niet echt veel vrienden die dat wel doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar af en toe ff ergens een biertje drinken in de stad. Dat doe ik vrijwel alleen als ik naar de bios ben geweest.
Maar.. Gamen is leuk..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nou ook niet echt veel vrienden die dat wel doen
Die zitten allemaal te gamen hele nachten. Vet leuk -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |