Om te janken, die arrogantie. Twee boeken van Nicci French gelezen, waarschijnlijk.quote:
Ik gok op een bouquetreeksjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om te janken, die arrogantie. Twee boeken van Nicci French gelezen, waarschijnlijk.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:36:49@avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL dan heeft hij die onderbroek uitgedaan en zich afgedroogd met dat T shirt jmo #vermistebroertjes reageer retweet
Op twitter wordt al gesuggereerd dat hij heeft gezwommen in zijn onderbroek en zich heeft afgedroogt met het t-shirtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Leandra het volgende:
Apart van dat shirt, dan had de een al een camouflageshirt aan en de ander heeft een camouflageshirt bij zich gehad en na het tanken nog aangetrokken?
Al dan niet over het shirt wat hij al aanhad?
Of heeft vader dat shirt gebruikt om de plek waar de jongens liggen af te dekken, met daar nog takken enz. overheen?
Schijnbaar toch wel, want je weet het je nog te herinneren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef sig000 het volgende:
Komen ze nu met die onderbroek.Zag 2 dagen geleden op de Veluwe zoiets liggen maar heb er verder geen acht op geslagen.
ow... dat is de dochter van een ex-collega... gadver...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
https://twitter.com/Vermi(...)184805265409/photo/1
Deze is ook vermist volgens haar. Daar kijk ik dan wel naar uit
Zou ook verklaren waarom hij geen schoenen aanhad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op twitter wordt al gesuggereerd dat hij heeft gezwommen in zijn onderbroek en zich heeft afgedroogt met het t-shirt
Ze vindt het ook jammer dat Martin Vrijland / Martijn Alberda met zijn blog is gestopt. Nuf said.quote:
Maar inderdaad vaag dat ze er na anderhlave week mee aankomen niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar toch wel, want je weet het je nog te herinneren.
Sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
ow... dat is de dochter van een ex-collega... gadver...
Maar hij had wel schoenen aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou ook verklaren waarom hij geen schoenen aanhad.
Zeker nuff said danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vindt het ook jammer dat Martin Vrijland / Martijn Alberda met zijn blog is gestopt. Nuf said.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was toch gevonden zonder schoenen aan?
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:44 schreef blanket het volgende:
Camouflage shirt -
- De bagage is gevonden of was er al alleen wij wisten het nog niet
- Het kind had op de camera's bij Tinq het shirt niet (meer) aan
- Moeder heeft gezegd dat shirt had hij aan en vriendin heeft gezegd dat hij was anders aan had.
welnee, kan jij toch niet weten? heb die collega al in geen 20 jaar meer gezien... maar de naam en de foto zeggen genoeg.quote:
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar inderdaad vaag dat ze er na anderhlave week mee aankomen niet?
" Inmiddels is duidelijk geworden"
Dat van die onderbroek zeker toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?
Ik denk dat ze wat gevonden hebben. Waarom nu pas dit naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch meteen dan? Niet pas na anderhalve week?
Tuurlijk, ze hebben zijn kleding toch ook. Logisch dat ze de onderbroek ook gelijk al misten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Jeeh, wat heeft hij nog meer in petto?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Die is nu inmiddels wel opgeruimd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
Maar als je onderbroek in bos ziet liggen, onthoud je dat wel.quote:
Er miste nog een stuk touw en spandbandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Messina het volgende:
[..]
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
die bergschoenen kunnen ook aardig wat stenen herbergen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef moeke1 het volgende:
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:45:49@avannooten @VermistNL ja en er liggen daar veel stenen #vermistebroertjes reageer retweet
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef moeke1 het volgende:
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Hoe in hemelsnaam weten ze welke onderbroek er kwijt is?
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
De vriendin zal wel geweten hebben welke onderbroek hij aan had. Ze hebben hem dus gevonden zonder onderbroek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
En misschien heeft hij alleen maar van die rooie....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...
Toen de vader op dinsdagochtend 7 mei dood aangetroffen werd, droeg hij onder zijn bovenkleding geen onderbroek. Inmiddels is duidelijk geworden dat een onderbroek vermist wordt. Het gaat om een rode boxershort met een witte tailleband van het merk G-star RAW. Daarnaast blijkt dat van een van de kinderen een T-shirt ontbreekt. Dit betreft een T-shirt met camouflageprint. De politie is op zoek naar beide kledingstukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Nee, daarom zal ook wel die kleding missen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te worden
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.quote:
twitter:avannooten twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:44:49@DanEurope @VermistNL alles samengebonden met stuk sleeptouw en afgezonken in diep water. reageer retweet
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, daarom zal ook wel die kleding missen.
Staat in de telegraaf nu of de telegraaf verzint er weer zelf de rest bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.
Aangetrokken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat t-shirt kwijt zijn als hij zelf nog vermist is?? Dat is hetgeen vragen oproept.
Dan is het geen eiland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te worden
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?quote:
Waarschijnlijk is hun bagage aangetroffen, maar ontbreekt dat ene t-shirt ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk mist dat uit de bagage als hij het aan heeft.. Duh!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hun bagage aangetroffen, maar ontbreekt dat ene t-shirt ofzo?
Het is voor mij uiteraard ook maar gissen, maar dat lijkt mij dan het meest aannemelijke.
Zegt wie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze weten niet meer zeker of hij dat bij vertrek uit huis nog aanhad.
Dat klopt toch dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?
Nee, ik bedoel dat hij dan waarschijnlijk 2 van dergelijke shirts moet hebben gehad, en dat er 1 uit de bagage ontbreekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk mist dat uit de bagage als hij het aan heeft.. Duh!!
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.quote:
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?quote:De politie is op zoek naar een T-shirt met camouflageprint van de vermiste Julian (7) uit Zeist en de rode onderbroek van zijn vader. De man verhing zichzelf vorige week dinsdag in de bossen bij Doorn, maar droeg toen geen boxershort onder zijn broek. Het kledingstuk is nog niet gevonden.
Dat meldde de politie vrijdagavond. Dat de man geen onderbroek droeg, betekent absoluut niet dat er sprake kan zijn van een zedenmisdrijf, benadrukt een woordvoerder.
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet. De vader nam Julian en zijn 9-jarige broer Ruben die avond mee naar Limburg. Daar zijn ze gefilmd door de bewakingscamera van een tankstation. Sindsdien zijn ze spoorloos. De vader werd de volgende ochtend dood gevonden.
De afgelopen week hebben agenten, militairen en burgers in de provincies Limburg en Utrecht gezocht naar Ruben en Julian, maar zonder resultaat. In het lange pinksterweekeinde willen burgers weer gaan zoeken naar de broertjes. De politie vraagt ze om ook uit te kijken naar het T-shirt en de boxershort.
Politie blijft ook vaag. Wat komt er nog meer naar buiten over een week?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat in het opsporingsbericht dat Julian het aan heeft. Hoe kan het dan nu vermist zijn?
Link dat artikel eens aub? Want ik zie het niet staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.
Bron de telegraaf
Link?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?
Staat hierboven nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Link dat artikel eens aub? Want ik zie het niet staan
Thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ermiste-Julian.dhtml
Bij mij niet. En de link die ik kreeg is van de Volkskrant hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Marenda het volgende:
[..]
Staat hierboven nu.
Staat wel gewoon bij de telegraaf nu.
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wellicht een tegenstrijdige verklaring over de kleding van de jongen tussen de moeder en de nieuwe vriendin?
Maakt toch niet uit daar staat hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij niet. En de link die ik kreeg is van de Volkskrant hoor
Maar dan is dus helemaal niet zeker dat het ding vermist is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."
Dat zal het zijn dus.
Die beelden zullen we echt niet krijgen en kan ik snappen ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef sig000 het volgende:
Als ze nou ff de beelden uit Neerbeek online gooien dan kijken wij wel of zoontje het t-shirt daar aanhad.
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit daar staat hetzelfde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Maar het is onduidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond vertrok.."
Dat zal het zijn dus.
Weet niet hoe dat moet ,maar staat er echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat ik niets zie bij de Telegraaf, dus ik had toch heel graag die link als je het niet erg vindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet ,maar staat er echt.
Dan hadden ze het shirt al wel aangetroffen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.
Dankquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef blanket het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.html
Had het door hoe het moest was heel simpelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Link Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)-shirt_Julian__.html
Dan zou de vriendin waarmee hij samenwoonde hem toch wel gevonden hebben?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, als die kinderen half zo zijn als de mijne gok ik op een beker ranja en de wasmachine.
Dan gaat het hier over de camerabeelden?twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:10:28"Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder" @rtvutrecht is wel duidelijk #vermistebroertjes reageer retweet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Dan gaat het hier over de camerabeelden?twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:10:28"Mogelijk heeft de jongen het nog aan, maar het kan ook zijn verloren, zegt de woordvoerder" @rtvutrecht is wel duidelijk #vermistebroertjes reageer retweet
Ja zo kunnen we nog wel doorgaan,misschien zijn hun schoenen ook uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Van de boxer weten ze dat die zoek is. Van het t-shirt weten ze dat niet zeker. Alleen dat hij het aan had toen hij bij moeder vertrok. Waarom ze twijfelen is niet bekend voor zover ik weet.quote:
Precies. Het enige dat de politie doet is verwarring zaaien zo..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel doorgaan,misschien zijn hun schoenen ook uit.
De kleren waren toch bekend,dus als iemand die vind bellen ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |