abonnement Unibet Coolblue
pi_370509
Gaan we nu niet te ver met het kaalknippen van Koen???
Dit lijkt sterk op een publiekelijke terechtstelling.
Na het beeindigen van de 2e wereldoorlog werden de 'moffenhoeren'ook en plein publiek kaalgeknipt, omdat ze met de duitsers heulden.
Moeten we dit zelfde gedrag gaan vertonen n.a.v. een tvspelletje, dat mensen maar iets te serieus nemen?
Koen speelt het spel, dat is duidelijk, zeer sluw, zulke mensen zal je vanzelfsprekend gaan vermijden in je eigen leven, en het zou zeker niet fair zijn zo'n persoon het spelletje te laten winnen.
Omdat zulks gedrag niet aangemoedigd dient te worden, maar brandmerken, nee, dat gaat te ver.
Straks smeren ze hem nog in met pek en veren..........


Tismaar een spelletje!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_370573
quote:
Op 30 september 2000 12:44 schreef Avia het volgende:
Gaan we nu niet te ver met het kaalknippen van Koen???
Dit lijkt sterk op een publiekelijke terechtstelling.
Na het beeindigen van de 2e wereldoorlog werden de 'moffenhoeren'ook en plein publiek kaalgeknipt, omdat ze met de duitsers heulden.

Dat kaalknippen gaat echt te ver. Het pleit bepaald niet voor de mentaliteit van de lui die dit deden.
Moeten we dit zelfde gedrag gaan vertonen n.a.v. een tvspelletje, dat mensen maar iets te serieus nemen?
Koen speelt het spel, dat is duidelijk, zeer sluw, zulke mensen zal je vanzelfsprekend gaan vermijden in je eigen leven, en het zou zeker niet fair zijn zo'n persoon het spelletje te laten winnen.
Omdat zulks gedrag niet aangemoedigd dient te worden, maar brandmerken, nee, dat gaat te ver.
Straks smeren ze hem nog in met pek en veren..........


Tismaar een spelletje!


pi_370577
quote:
Op 30 september 2000 12:44 schreef Avia het volgende:
Gaan we nu niet te ver met het kaalknippen van Koen???
Dit lijkt sterk op een publiekelijke terechtstelling.
Na het beeindigen van de 2e wereldoorlog werden de 'moffenhoeren'ook en plein publiek kaalgeknipt, omdat ze met de duitsers heulden.
Moeten we dit zelfde gedrag gaan vertonen n.a.v. een tvspelletje, dat mensen maar iets te serieus nemen?
Koen speelt het spel, dat is duidelijk, zeer sluw, zulke mensen zal je vanzelfsprekend gaan vermijden in je eigen leven, en het zou zeker niet fair zijn zo'n persoon het spelletje te laten winnen.
Omdat zulks gedrag niet aangemoedigd dient te worden, maar brandmerken, nee, dat gaat te ver.
Straks smeren ze hem nog in met pek en veren..........


Tismaar een spelletje!


Sorry, Avia,ik ben onhandig omgegaan met mijn reaktie op jouw bericht; mijn regeltjes zijn nu in jouw tekst terechtgekomen.
Milla
pi_370626
Milla, het lijkt erop dat jouw tekst ondergegaan is in mijn tekst, voor de andere lezers kun je beter een nieuwe reaktie plaatsen.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')