quote:this sucks
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:19 schreef Almighty het volgende:[..]
Zal niet moeilijk zijn dan, want hij is vandaag gewaived door de Rangers. Niet gek, want hij had maar 1 save in 30 mogelijkheden. Lekker gemiddelde
quote:niet zo gek ook dat ze Rocker eruitschoppen bij de Rangers aangezien zijn contract toch al afliep en als ze hem hadden willen houden dan hadden ze Rocker minimaal $2 million moeten aanbieden en ze zijn dan wel gek bij de Rangers maar zo gek nou ook weer niet
The Rangers conceded the John Rocker experiment was a failure, giving the temperamental left-handed reliever his unconditional release Thursday. Rocker began the season as the Rangers closer and ended it on the disabled list. In between, he was sent to the minors twice, consulted a sports psychologist and was involved in a highly publicized argument with a transsexual couple.
2-1 Angels!!!!!
ziet Joe het nog zitten?
volgens mij niet meer
en dan vanavond ook nog Wells vs Washburn,dat lijkt me een gelopen koers voor de Angels
ik denk dat ik het duel Maddux vs Schmidt in SF vanavond maar es ga volgen
zit ik alleen nog met de vraag welke wedstrijd C+ vannacht om 1 uur gaat uitzenden/herhalen
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 05-10-2002 10:52]
Is het zo dramatisch?
Staan Torre en zijn mannen aan de rand van de Grand Canyon en staat Glaus klaar om ze erin te slaan?
Ik hoop toch op eenzelfde wonder als afgelopen seizoen in en tegen Oakland geschiedde
komop Yankees dat kunnen jullie ook
quote:Whaha!! Spank gelooft er nog in
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:34 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Twins slaan de A's van het veld en gaan terug naar Oakland voor de beslissende gamekomop Yankees dat kunnen jullie ook
quote:Oeii..1 en 3 bezet nu met 0 uit
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Spank heeft er nog steeds vertrouwen in
Posada op het 1e honk
Go Yankees
volgens mij heeft die Gamecast van ESPN wel een beetje kuren,zag toenet toch alle honken bezet terwijl dat toch niet het geval was
ofwel?
quote:oke dat was iets teveel gevraagd
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Soriano aan slag
tijd voor een homerun
(terug na volgende voetbalsamenvatting)
Angelsssssss
quote:echt?? Gameday doet het niet meer
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:56 schreef SpankSpankeronie het volgende:en 2-1 Yankees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |