abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 19 mei 2013 @ 11:31:14 #151
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126716233
Wat is een copybox?
:')
  zondag 19 mei 2013 @ 11:35:56 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126716339
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een copybox?
Warez-apparaat voor bijvoorbeeld SNES. En hier stop ik ook de discussie daarover, dat willen we niet op FOK! :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_126818323
Buts nieuwe games binnen waaronder Silent Hill 2 Cardboard Editie _O_ (25 games 25 euro) en 1 game Prince of Persie nog in de seal _O_
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:50:18 #154
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126821218
Ik verzamel met name N64 en GameCube. Gelukkig voor mezelf zonder de bedoeling om door te verkopen, want de prijzen met doos en boekje zijn vaak absurd.
Dit, dus.
pi_126821295
N64 begrijp ik niet waarom mensen die verzamelen. 40% is alleen maar sportgames/racegames en het aantal goede games zijn op 2 handen te tellen :P
pi_126821576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef MolFan het volgende:
N64 begrijp ik niet waarom mensen die verzamelen. 40% is alleen maar sportgames/racegames en het aantal goede games zijn op 2 handen te tellen :P
Verzamelen gaat ook maar zelden om de kwaliteit van hetgeen wat je verzamelt.
Conscience do cost.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:59:15 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126821637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef MolFan het volgende:
Omdat het ontzettend goede games heeft.

Mario Party 1,2 en 3, Mario Kart, Banjoo Kazooie/Tooie, GoldenEye, Perfect Dark, Majora's Mask, Ocarina of Time, Super Smash Bros. Donkey Kong64, en dan vergeet ik er nog een stel.
Dit, dus.
pi_126821707
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat het ontzettend goede games heeft.

Mario Party 1,2 en 3, Mario Kart, Banjoo Kazooie/Tooie, GoldenEye, Perfect Dark, Majora's Mask, Ocarina of Time, Super Smash Bros. Donkey Kong64, en dan vergeet ik er nog een stel.
Mario :') Uitgemolken tot en met met zijn 120 verschillende games. Rest zijn zeker goede games, maar erg weinig he op meer dan 200 titels?
pi_126821759
Ik zag trouwens deze collectie op reddit. Vette kelder 8-)

http://imgur.com/a/YgQyd#0

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mario :') Uitgemolken tot en met met zijn 120 verschillende games.
Melken mag zolang het maar goed in elkaar zit. Mario 64 was een hele toffe game.
Conscience do cost.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:02:31 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126821826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mario :') Uitgemolken tot en met met zijn 120 verschillende games. Rest zijn zeker goede games, maar erg weinig he op meer dan 200 titels?
Je kunt natuurlijk je twijfels hebben bij het genre, maar de spellen van Mario scoren op iedere console weer hele hoge punten.
Dit, dus.
pi_126821885
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk je twijfels hebben bij het genre, maar de spellen van Mario scoren op iedere console weer hele hoge punten.
Mario scoort laatste 2 jaar barslecht. Ook een vd redenen waarom velen klagen dat Nintendo eens iets nieuws moet maken (nieuw karakter) Maar 10-20 goede titels op ruim 200 games vind ik erg weinig
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:05:33 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126822017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mario scoort laatste 2 jaar barslecht. Ook een vd redenen waarom velen klagen dat Nintendo eens iets nieuws moet maken (nieuw karakter) Maar 10-20 goede titels op ruim 200 games vind ik erg weinig
Over welke Mario games heb je het dan? En ik hoor maar weinig mensen klagen over Mario spellen. Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 en 2 hebben allemaal hoog gescoord. Juist de Galaxy's werden veel geprezen vanwege de originaliteit.
Dit, dus.
pi_126822091
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Over welke Mario games heb je het dan? En ik hoor maar weinig mensen klagen over Mario spellen. Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 en 2 hebben allemaal hoog gescoord. Juist de Galaxy's werden veel geprezen vanwege de originaliteit.
Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws? Men zeikt over 4-5 Call of Duty games vanwege uitmelken maar Mario (wat voor kleine kinderen is gemaakt) kan geen games genoeg hebben, beetje krom. Wat is er moeilijk aan Nintendo om een nieuw karakter te ontwikkelen zoals bijv Crash Bandicoot?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:10:02 #164
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126822321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef MolFan het volgende:

[..]

Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws? Men zeikt over 4-5 Call of Duty games vanwege uitmelken maar Mario (wat voor kleine kinderen is gemaakt) kan geen games genoeg hebben, beetje krom. Wat is er moeilijk aan Nintendo om een nieuw karakter te ontwikkelen zoals bijv Crash Bandicoot?
Maar wat is er de laatste twee jaar uitgekomen van Mario waar men zo'n kritiek op uit dan? De karakters in de vorm van Donkey Kong, Kirby, Mario, Pokemon en Zelda wisselen elkaar af en de kwaliteit van al die franchises (ben zelf overigens geen Pokemon en Kirby fan) doet het nog altijd steengoed. Met name de Mario's die veel varieren met Party, Paper, Kart en de Land versies scoren hoog. Ik weet niet wat je bedoelt met de laatste twee jaar.
Dit, dus.
pi_126822382
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar wat is er de laatste twee jaar uitgekomen van Mario waar men zo'n kritiek op uit dan? De karakters in de vorm van Donkey Kong, Kirby, Mario, Pokemon en Zelda wisselen elkaar af en de kwaliteit van al die franchises (ben zelf overigens geen Pokemon en Kirby fan) doet het nog altijd steengoed. Met name de Mario's die veel varieren met Party, Paper, Kart en de Land versies scoren hoog. Ik weet niet wat je bedoelt met de laatste twee jaar.
Bekijk maar eens de filmpjes van grote YouTube collectors wat hun van Mario vinden en dergelijke. Games komen te snel en bevatten te weinig vernieuwende dingen maar zoals ik al 2x zei; Waarom geen splinternieuw karakter?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:13:34 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126822559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef MolFan het volgende:

[..]

Bekijk maar eens de filmpjes van grote YouTube collectors wat hun van Mario vinden en dergelijke. Games komen te snel en bevatten te weinig vernieuwende dingen maar zoals ik al 2x zei; Waarom geen splinternieuw karakter?
Geen idee. Ik denk eigenlijk dat de kracht 'm zit in de variatie in werelden waar het zich afspeelt. Schilderijen in 64, Sunny Beach in Sunshine, Planeten in Galaxy. Het werkt en scoort hoog.
Dit, dus.
pi_126823248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef MolFan het volgende:

[..]

Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws?
Que? Mario op de Wii en WiiU zijn juist hartstikke leuk. Op de handhelds heb ik ze nog niet gespeeld tho maar ook die schijnen heel tof te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nintendo heeft toch ook vaak zat nieuwe (succesvolle) karakters uitgepoept :? Smash bros is daar testament van.
Conscience do cost.
pi_126826580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Que? Mario op de Wii en WiiU zijn juist hartstikke leuk. Op de handhelds heb ik ze nog niet gespeeld tho maar ook die schijnen heel tof te zijn.

[..]

Nintendo heeft toch ook vaak zat nieuwe (succesvolle) karakters uitgepoept :? Smash bros is daar testament van.
WiiU de console die epic aan het falen is (Nintendo is zelf ook helemaal niet tevreden over de results, veel te snel uitgebracht en weinig vernieuwend).

Nieuwe karakters als in hun eigen game he dus niet onderdeel van een game
pi_126842300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef MolFan het volgende:

[..]

WiiU de console die epic aan het falen is (Nintendo is zelf ook helemaal niet tevreden over de results, veel te snel uitgebracht en weinig vernieuwend).
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd ons vertellen. De super nintendo had destijds ook een trage start maar uiteindelijk kwam dat helemaal goed.
quote:
Nieuwe karakters als in hun eigen game he dus niet onderdeel van een game
..waar denk je dat die karakters allemaal vandaan komen?
Conscience do cost.
pi_126842321
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd vertellen.

[..]

Noem mij nieuwe karakters met een eigen game van de laatste 3 jaren door Nintendo gemaakt?
pi_126842343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef MolFan het volgende:

[..]

Noem mij nieuwe karakters met een eigen game van de laatste 3 jaren door Nintendo gemaakt?
Waarom :?
Conscience do cost.
pi_126842368
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom :?
Omdat die er niet zijn namelijk en zeker niet in grote getalen.
pi_126842410
Ik zie geen correlatie met de vermeende daling van kwaliteit van mario games maar wat jij wil. Wat is je punt?
Conscience do cost.
pi_126842440
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd ons vertellen. De super nintendo had destijds ook een trage start maar uiteindelijk kwam dat helemaal goed.

[..]

Dat de console vrij recent is is overigens ook niet helemaal waar. Is inmiddels al bijna een jaar oud, zo niet een jaar. Nu moet je al kunnen zien of een console het goed doet of niet. Het is niet zo dat wanneer er nu nog 1-2 goede titels uitkomen de console alsnog slaagt, zeker niet met de komst van de ps4 en xbox one eind dit jaar. Nee Nintendo heeft de WiiU duidelijk te snel gebracht, beter hadden ze gewacht tot na de release van de ps4 en xbox one.
pi_126842470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie geen correlatie met de vermeende daling van kwaliteit van mario games maar wat jij wil. Wat is je punt?
Ik had het over nieuwe karakters vanuit Nintendo en daar reageerde je ook op (zie je laatste zin in je post hierboven). De nieuwe karakters die we zien in een Smash Bros is allemaal leuk en aardig, maar wordt het nieteens tijd Mario tijdelijk zoniet voor altijd te laten voor wat het is en een nieuw karakter te ontwikkelen met EIGEN games in plaats van gastoptredens in andere games? Dit is wat veel Nintendo fans willen en maar niet krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')