Als je ziet wat normale gamewinkels voor games vragen, dat zijn pas gieren. Meestal 3 keer zoveel als de 'marktplaats'waarde. Zal me niks verbazen als dat zelf de aasgieren zijn die om 7:00 op de markt rondlopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef Elan het volgende:
Zo wil ik echt niet leven. De brandstof die ik kwijt ben om naar zo'n markt te rijden besteed ik dan wel aan de extra kosten voor zo'n game.
Je ontneemt een ander de kans op een leuke find door te azen op spellen nog voor de markt begonnen is .
Tenzij je een handelaar hebt en er professionele belangen bij hebt ben je gewoon zielig bezig met zulk gieren gedrag.
SNES in doos (die ook nog eens beschadigd was) met die scope (nou nouquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je ziet wat normale gamewinkels voor games vragen, dat zijn pas gieren. Meestal 3 keer zoveel als de 'marktplaats'waarde. Zal me niks verbazen als dat zelf de aasgieren zijn die om 7:00 op de markt rondlopen
Opkopersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Marktplaats zijn allemaal opkopersKeek vanochtend in categorie Playstation 2, de eerste 10 pagina's! alleen maar de verkoper; Dave, ja dan weet je genoeg he
In Amsterdam had of heb je zo'n retrogame zaak. Die vroeg soms ook bedragen voor N64s die echt even hoog waren als bij de releasedatequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
SNES in doos (die ook nog eens beschadigd was) met die scope (nou nou) vroegen ze bij Gamemania laatst 150 euro voor.
Geloof dat die nog verkocht is ook.
GameOver zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amsterdam had of heb je zo'n retrogame zaak. Die vroeg soms ook bedragen voor N64s die echt even hoog waren als bij de releasedate![]()
Een NES (oud, vergeeld, stond niet bij of die getest was) voor 50 euro bij de 2usedstuff gezien![]()
![]()
Weet niet hoe die heet en of die er nog is, hij was in een zijstraatje tussen de dam en CSquote:
Zit de GameOver ook ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet hoe die heet en of die er nog is, hij was in een zijstraatje tussen de dam en CS
Aan de andere kant hebben die gasten ook hun pandhuur en andere kosten. Je gaat in een kroeg als je een halve liter bestelt ook niet tegen de eigenaar zeuren dat je voor die prijs een halve krat in de supermarkt kunt halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amsterdam had of heb je zo'n retrogame zaak. Die vroeg soms ook bedragen voor N64s die echt even hoog waren als bij de releasedate![]()
Een NES (oud, vergeeld, stond niet bij of die getest was) voor 50 euro bij de 2usedstuff gezien![]()
![]()
http://www.retrogamefreak.com/ vraagt de gemiddelde waarde voor z'n games, ik heb daar wel eens wat gekochtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben die gasten ook hun pandhuur en andere kosten. Je gaat in een kroeg als je een halve liter bestelt ook niet tegen de eigenaar zeuren dat je voor die prijs een halve krat in de supermarkt kunt halen.
Vaak geven ze nog wel iets van garantie ook. Denk als je echt goedkoop wilt uit zijn voor je games moet je op online veilingen meebieden zoals Ebay.
Die zijn imo nog steeds duur, ga eens naar de retro beurs in Apeldoorn, kun je ze voor veel minder halen. Heb een SNES met 1 controller toen voor 20 euro gekocht, zonder krassen of beschadigingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.retrogamefreak.com/ vraagt de gemiddelde waarde voor z'n games, ik heb daar wel eens wat gekocht
Vind wat ik zo snel heb gezien ze nog behoorlijk aan de prijs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.retrogamefreak.com/ vraagt de gemiddelde waarde voor z'n games, ik heb daar wel eens wat gekocht
Wat is de CE editie dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:31 schreef MolFan het volgende:
Vorige maand Leisure Suit Larry CE editie uit 96 gekocht voor 10 piek op MarktplaatsVoor de pc, stijgt zowat elke maand in waarde nu
Die is inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef MolFan het volgende:
Ik heb ook de PC games Neighbours From Hell (fantastische game btw, je buurman het leven zuur maken met boobytraps). Je ziet ze zelden in met tientallen tegelijk op Ebay en toch slechts 7 euro, verwacht dat die ook gaat stijgen binnen afzienbare tijd. Gruwelijk leuk spel ook.
Oehhh gaat voor 10 weg op Ebay, als je snel geld wil pakken zeker kopen (heb hem al)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg leukDeel II staat nu op Marktplaats voor 1,50 misschien wat voor je
Heb hem gemaild die games waren inderdaad altijd leuk. Hopelijk draaien ze wel op de nieuwe pc's .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oehhh gaat voor 10 weg op Ebay, als je snel geld wil pakken zeker kopen (heb hem al)
Nice find!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
Heb als het goed is 14 PS2 games voor 12 euro, worden verzonden dus nais en 25 spellen voor 25 euro
Is dat in apeldoorn nou ook een museum? Op de site staat nauwelijks info over het museum zelf en ik twijfel zelfs of er wel een isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eindhoven weet ik niet, maar Apeldoorn is echt een aanrader, aardig groot en veel aanbod. Eindhoven is te ver, dus weet niet of dat wat is, Apeldoorn is meer de "main" beurs van ze.
In Epe? Ja, dat is een museum, hier staan genoeg filmpjes ervan: http://www.spelcomputermuseum.nl/?page=museum&subpage=pressquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat in apeldoorn nou ook een museum? Op de site staat nauwelijks info over het museum zelf en ik twijfel zelfs of er wel een is
Die site was wel duidelijk, maar ik bedoelde die in Apeldoorn http://www.retrocomputermuseum.nl/quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In Epe? Ja, dat is een museum, hier staan genoeg filmpjes ervan: http://www.spelcomputermuseum.nl/?page=museum&subpage=press
Oh, daar weet ik niets van, nog nooit van gehoord zelfs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die site was wel duidelijk, maar ik bedoelde die in Apeldoorn http://www.retrocomputermuseum.nl/
Vage site.
Vind het al leuk genoeg om alleen te kijken, en dat museum er bij pakken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:50 schreef MolFan het volgende:
Ja nadeel zijn de prijzen van de games dat wel, zijn gewoon ebay prijzen geen koopjes
Ik moet dan altijd veel kopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind het al leuk genoeg om alleen te kijken, en dat museum er bij pakken.
Waarom niet beide? Ze erkennen beide dat er waarde aan het produkt zitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus zijn het geen liefhebbers maar handelaren denk ik dan
Ja kan ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Ze erkennen beide dat er waarde aan het produkt zit
20 euro?! Goeie deal danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef MolFan het volgende:
Net weer leuke deal gemaakt, zieke titels!
Dynasty warriors 3
Scaler
Final Fantasy X-2
Final Fantasy X
Final Fantasy XII
Final Fantasy X-2
Bard`s Tale
Spyro een draak is geboren
silent hill 3
Rayman
KOF maximum impact
Rayman Revolustion
Tekken Tag
Chaos Legion
Rayman 3
20 euro totaal
Zeker wel interessant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zelf beschik ik nog steeds over de Commodore 64 waar ik op begon te gamen. Helaas niet meer alle spellen tot mijn beschikking zoals in de jaren 90 omdat de helft op cassettebandjes stond en die zijn er op de jaren niet beter op geworden. De floppy's zijn nog wel in goede staat
Praat mij niet van raggen, genoeg joysticks gesloopt met die sportgamesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker wel interessant.
Eigenlijk ligt mijn hart veel meer daarbij dan bij de console.
Zit nog eens te overwegen om een set te kopen zoals je ze wel eens op Marktplaats ziet staan met duizenden spellen op disks en dan gewoon kijken wat er allemaal voor moois op zit.
Lekker raggen met zo'n The Arcade Turbo joystick.
Vraag me alleen af in hoeverre er een houdbaarheidsdatum zit op die grote schijven en of je mag verwachten dat ze het 20 jaar later nog gewoon doen.
Sommige games stonden inderdaad echt bekend als joystick killersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Praat mij niet van raggen, genoeg joysticks gesloopt met die sportgamesen nee niet uit frustratie. Binnenkort alles maar een keer aansluiten en kijken of alles werkt
het ligt nog bij mijn ouders maar daar ga ik morgen toch wel heen.
Voor het hardlopen. De joystick gigantisch snel heen en weer bewegenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige games stonden inderdaad echt bekend als joystick killers
En dan was wintergames volgens mij nog erger met dat slalommen op ski's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |