Naissss zoek je nog wat voor bepaalde consoles?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef SolidDS het volgende:
Voor de gene die een deel van mijn collectie willen zien.
http://games.fok.nl/colum(...)teeds-de-tofste.html
Gunstar heroesquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Naissss zoek je nog wat voor bepaalde consoles?
Zoek je voor PS1 ofzo nog wat of PS2?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Gunstar heroes
Shinobi 3
Streets of Rage 3
Phantasy Star
Eigenlijk de extreem zeldzame maar ik ga geen 50+ euo betalen.
Saturn en Mega drive daar ligt mijn focus daarnaast nog Master System en Game Gearquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoek je voor PS1 ofzo nog wat of PS2?
Ik heb Pocahontas en Mickey Mouse nog liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Saturn en Mega drive daar ligt mijn focus daarnaast nog Master System en Game Gear
Als je die kwijt wilt en een mede verzamelaar wilt helpen dan hoor ik dat graag. Volgens mij heb ik nog ergens PS1 games liggen Breath of Fire 4 maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb Pocahontas en Mickey Mouse nog liggen
Qua computerhardware heb ik tot nog toe aardig wat leuke koopjes gehad op rommelmarkten!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hardware moet je sowieso niet kopen op rommelmarkten, die kun je echt beter voor een paar tientjes extra bij een 'retro' gameshop halen, krijg je ook geen domper als je thuiskomt en het een en ander niet blijkt te werken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef larsico het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog spyro games (Ps1/PS2) te koop?
Heel erg bedankt, ik ben vooral op zoek naar de PS1 games maar die voor de PS2/GBA zijn ook welkom !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]Tenminste ik ken iemand die deze heeft. Of ze te koop zijn weet ik niet ,maar ik mail de vraag wel even en je krijgt hopelijk volgende week van mij een antwoord.
Nog verzoeken omtrent welke je zoekt?
Ik heb deze ook nog! Geweldig apparaatquote:Op zondag 26 mei 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
geen verzamelaar maar ik heb ergens nog zo'n ding met iets van 12 games liggen:
[ afbeelding ]
helaas is de power aansluiting rag(ooit iemand over het powersnoer gestruikeld)
Oke, bedankt voor de moeitequote:Op zondag 26 mei 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Mail is verstuurt en ik heb inmiddels tot mijn verbazing ook al antwoord gekregen:
" Ik houd het liever zelf en verkoop niks als je het niet erg vind."
sorry maar ik heb mijn best gedaan.
Doe je iets weg?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef cerror het volgende:
Heb hier ook een aardige collectie staan.
Sowieso:
- Atari 2600 (zwart)
- Videopac g7000
- Sinclair ZX spectrum
- Atari STe (2mb ram upgrade)
- Atari megafile 20
- Commodore 128
- Commodore 64c
- Amiga 500 (pc board add-on)
- Amiga 520 extension
- Shitload aan joysticks, diskdrives, kabels, diskettes en floppy's voor alle bovengenoemde machines.
- NES + bende games
- SNES + bende games
- Mega drive + hele bende games
- Gamecube + games
- Gameboy + games
- N64 + games
- Playstation 1 + games
- Playstation 2 + games
Allemaal van vriendin en mij.
En ik maak muziek voornamelijk op de Atari STe, Amiga en Commodores.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |