PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
nee.quote:
Amerikanen letten nooit goed op als ze iemand kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga 'm vannacht gewoon te koop zetten. Kijken of die gekke Amerikanen hem kopen.
Maar nooit 60k waard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Andersom dus!
IF Muriel is veel beter dan Nif
ALENO ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Amerikanen letten nooit goed op als ze iemand kopen.
quote:
Je 2 CDM's zijn samen net zo groot als 1 normale CDMquote:
Echt wel!quote:
Is hij goedkoper of duurder dan Begovic TOTS?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij 30K coins lenen? Ik moet TOTS Mignolet hebben.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je 2 CDM's zijn samen net zo groot als 1 normale CDM
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Superieur, maar wel met je eigen stijl
Dat is het team van TBakkertquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je 2 CDM's zijn samen net zo groot als 1 normale CDM
Dunno maar is voor chemquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is hij goedkoper of duurder dan Begovic TOTS?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
Hoe kan ik hier een ondertekst van maken?
[..]
1 2 | [b][url=http://forum.fok.nl/topic/1972330/6/50#126609987]Hier[/url] schreef Toefjes het volgende:[/b] Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_ |
Geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
Hoe kan ik hier een ondertekst van maken?
[..]
OK RAAFquote:
IF Courtois is wel echt slecht trouwens.quote:
Ik vond hem goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Courtois is wel echt slecht trouwens.
Waarom niet Fellaini met Toure op CDM?quote:
Hazard op RM is wel een beetje een waste thoughquote:
lol, nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Courtois is wel echt slecht trouwens.
kan ik je oplichten zonder dat je me traceert?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Bmo89 het volgende:
Aangezien ik mijn 40 euro terug heb, heeft er iemand hier ps3 coins te koop?
Hoeveel coins zou je eigenlijk krijgen voor je 40 eu?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Bmo89 het volgende:
Aangezien ik mijn 40 euro terug heb, heeft er iemand hier ps3 coins te koop?
Omdat Mangala dan geen 9 chem krijgt. En ik vind die gast zo vreselijk goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom niet Fellaini met Toure op CDM?
Vond ik wel, gisteren na een paar potje weer verkocht.quote:
Fellaini op Cam lijkt me wel zondequote:
Fellaini op CAM lijkt me echt niet zo fijn eigenlijk, maar goedquote:
3 miljoen hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoeveel coins zou je eigenlijk krijgen voor je 40 eu?
Daarin trappenquote:
Hij is echt achterlijk goed. Sterk in de lucht, geniale reflexes en itt bijn alle andere keepers geeft hij nagenoeg geen rebounds weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond ik wel, gisteren na een paar potje weer verkocht.
(met winst uiteraard)
Kijk die stats dan. Komt de bal voor zijn voeten, schiet ie m door het net, komt ie op zn kop, dan kopt hij m door het net, en ziet hij een speler vrij staan, dan legt ie m op zn stropdas. Van dichtbij of ver weg. Tegenstanders beukt ie gewoon omverquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fellaini op Cam lijkt me wel zonde
Maar Med/highquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk die stats dan. Komt de bal voor zijn voeten, schiet ie m door het net, komt ie op zn kop, dan kopt hij m door het net, en ziet hij een speler vrij staan, dan legt ie m op zn stropdas. Van dichtbij of ver weg. Tegenstanders beukt ie gewoon omver
Past die in dat team? Nee, dus muil houden.quote:
nopequote:
Ideaal zou zijn Carzola natuurlijk op CAM, maar dan zit ik weer met Mangala. De oplossing is dan IF Mata op RM, of Gervinho. Gervinho al een keer geprobeerd, vind ik vrij matig. IF Mata vind ik dan weer duurquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Med/highGelukkig heb je met je RM wel een speler die veel voorin blijft hangen, dat zou het goed kunnen maken.
Plus dat ik denk dat hij gewoon nog net wat beter op CDM is dan op Cam
Ik wil wel even voor je puzzelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal zou zijn Carzola natuurlijk op CAM, maar dan zit ik weer met Mangala. De oplossing is dan IF Mata op RM, of Gervinho. Gervinho al een keer geprobeerd, vind ik vrij matig. IF Mata vind ik dan weer duur
Dan nog gaat ie je ze niet gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef Bmo89 het volgende:
http://puu.sh/2UPJk.jpg
Hij stuurde me die foto. Die van der struik die je ziet is een speler die ik op de auction heb gezet. Ik heb die gozer gesproken en hij klonk niet echt als iemand die die coins zo netjes erbij kan photoshoppen.
Ik vond hem slechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet het nog niet hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een koopovereenkomst. Heb inmiddels ook zijn bekentenis op de mail, zijn gegevens en een vader die dit op wil lossen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan nog gaat ie je ze niet geven
Koop overeenkomst?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een koopovereenkomst. Heb inmiddels ook zijn bekentenis op de mail, zijn gegevens en een vader die dit op wil lossen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je puzzelen?Wie moeten er perse in? Alleen Mangala? en Cazorla?
Volgende keer hem een contract laten ondertekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een koopovereenkomst. Heb inmiddels ook zijn bekentenis op de mail, zijn gegevens en een vader die dit op wil lossen.
Established may 2013. I smell onraadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef Bmo89 het volgende:
http://puu.sh/2UPJk.jpg
Hij stuurde me die foto. Die van der struik die je ziet is een speler die ik op de auction heb gezet. Ik heb die gozer gesproken en hij klonk niet echt als iemand die die coins zo netjes erbij kan photoshoppen.
Met Ben Arfa en CDM Sissoko heb je het alquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet ik m eventjes zo neerMangala, Benteke, Cazorla (wil steeds Carzola schrijven
) Fellaini dan wel als echte vereisten. Ben benieuwd
Dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Volgende keer hem een contract laten ondertekenen.
Hij zet een advertentie op marktplaats, we spreken een prijs af die ik betaal. Dan moet hij gewoon leveren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop overeenkomst?
Als hij zegt sorry ik wil het je niet meer verkopen is het Toedeledokie
Hier is iets niet pluis inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Established may 2013. I smell onraad
INGEBREKESTELLINGquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hij zet een advertentie op marktplaats, we spreken een prijs af die ik betaal. Dan moet hij gewoon leveren.
Ja, misschien moet ik dan toch maar aan die Ben Arfa gaan wennen. Stomme naam. Net als Ben Kramer. Maar dan met Arfa.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met Ben Arfa en CDM Sissoko heb je het al
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Established may 2013. I smell onraad
Godverjuquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dan toch maar aan die Ben Arfa gaan wennen. Stomme naam. Net als Ben Kramer. Maar dan met Arfa.
Emails gelden wel als wettelijk schriftelijke overeenkomst geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hij zet een advertentie op marktplaats, we spreken een prijs af die ik betaal. Dan moet hij gewoon leveren.
Dan heb je in mijn ogen gewoon 11 geweldige spelersquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dan toch maar aan die Ben Arfa gaan wennen. Stomme naam. Net als Ben Kramer. Maar dan met Arfa.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Baas dat je er bent![]()
op je eigen post doen
Wedden dat volgende keer als jij Ben Arfa ziet, of met hem speelt, jij aan Ben Kramer moet denken?quote:
Als je iets koopt wat niet verkocht mag worden, ben je zelf dan wel goed bezig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Emails gelden wel als wettelijk schriftelijke overeenkomst geloof ik.
PSV Eindhoven, en dan die coinsquote:
JIJ VINDT CANDREVA BETER.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je in mijn ogen gewoon 11 geweldige spelersBen Arfa is echt wel een leuke speler op RM, zelfs voor mij terwijl ik niet skill
En Mangala kan in zijn eentje dat verdedigend werk wel aan, zeker met Sissoko erbij. Ik heb zelf ook RM Ben Arfa en Mangala erachter
En misschien heeft ie die coins wel gestolen en is het Heling.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je iets koopt wat niet verkocht mag worden, ben je zelf dan wel goed bezig?
Mag runescape troep wel verkocht worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je iets koopt wat niet verkocht mag worden, ben je zelf dan wel goed bezig?
Wie zijn ze dan? komen ze uit barendrecht? Ik ben zo het viaduct over hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]ik wil even aandacht voor deze dame
en ik ben blij dat je zo over me denkt
Nu wil ik hem ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wedden dat volgende keer als jij Ben Arfa ziet, of met hem speelt, jij aan Ben Kramer moet denken?
Ik ga eerst maar á la maver hopen dat er veel HH's komen, zodat het betaalbaar wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je in mijn ogen gewoon 11 geweldige spelersBen Arfa is echt wel een leuke speler op RM, zelfs voor mij terwijl ik niet skill
En Mangala kan in zijn eentje dat verdedigend werk wel aan, zeker met Sissoko erbij. Ik heb zelf ook RM Ben Arfa en Mangala erachter
Ook IF Ronaldo uit een pack?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar á la maver hopen dat er veel HH's komen, zodat het betaalbaar wordt.
Ik begin steeds meer op Maver te lijken
Nu die Tots spelers kopen is gewoon domquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar á la maver hopen dat er veel HH's komen, zodat het betaalbaar wordt.
Ik begin steeds meer op Maver te lijken
Ik vind dartsen geen kut aan maar van Gerwen is wel een baasquote:
Thiago Silva.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ogbonna, Chiellini, Campagnaro, Bocchetti en Diakite heb ik al. Wie moet er dan centraal?
Gamberiniquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ogbonna, Chiellini, Campagnaro, Bocchetti en Diakite heb ik al. Wie moet er dan centraal?
Nee. Deze editie alleen die Finse zilveren IF keeper gehad in een pakje. Verder alleen maar zooiquote:
Hoe bedoel je? In de squadbuilder werkt hij ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef detennismaster het volgende:
Pascal en Reemi
Waarom doet de webappview het alleen als je je squad hebt opgeslagen?
Bij mij doet 'ie het gewoon. Kreeg jij een error oid?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef detennismaster het volgende:
Pascal en Reemi
Waarom doet de webappview het alleen als je je squad hebt opgeslagen?
Komt uit een dorp hier 5 minuten vandaan, Boxtelquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dartsen geen kut aan maar van Gerwen is wel een baas
[ afbeelding ]
Het is 1 en dezelfde. Helaas is ze niet in barendrechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie zijn ze dan? komen ze uit barendrecht? Ik ben zo het viaduct over hoor
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij doet 'ie het gewoon. Kreeg jij een error oid?
Ik krijg een error dat ik mijn team een naam moet geven maar dat heb ik dan allang gedaan. Die error krijg ik als ik op webappview klikquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In de squadbuilder werkt hij ook gewoon hoor.
Colin Lloydquote:
Die krijg ik ook. Dit is een bug. Ik ga nu even kijken wat ik er aan kan doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg een error dat ik mijn team een naam moet geven maar dat heb ik dan allang gedaan. Die error krijg ik als ik op webappview klik
Hij komt uit een dorp hier 155 minuten vandaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Komt uit een dorp hier 5 minuten vandaan, Boxtel
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef detennismaster het volgende:
Trouwens eigenlijk pas over een kleine maand tijd om te fifa'en (Examens -> Cherso).
Godver nu wil ik dat team ook gewoon maken.Want denken jullie zullen over een maand die TOTS spelers duurder, hetzelfde, of goedkoper zijn. Kan het mij niet zo goed herinneren van andere jaren.
Dat je die coins niet mag kopen en verkopen is geen wet hoor, dat heeft EA bedacht en dat zal een rechter aan z'n reet roesten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef Bmo89 het volgende:
Opzich is het volgens mij wel een punt dat je die coins eigenlijk niet mag verkopen. Punt is dat dat mannetje dat niet weet, laat staan die pa. Ik denk dat ik het hier wel bij laat. Het staat me alleen tegen dat dat ventje nog steeds een grote bek heeft als ik hem mail terwijl hij echt blij mag zijn dat ik het netjes op probeer te lossen.
Geen idee, ik kom ook wel eens wat plaatjes op FOK! tegenquote:
Ik denk ongeveer gelijk aan nu. Zal niet veel schelen. Of mensen moeten snel van hun coins af willenquote:
Ik heb al gezegd dat dat hem isquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom ook wel eens wat plaatjes op FOK! tegen
Klopt. Verschil is dat ik in tegenstelling tot de meeste mensen die zijn opgelicht een bekentenis op email heb van die jongen. Weet zijn adresgegevens. Ik ga ook geen rechtzaak starten, maar heb wel alle benodigdheden om dat te doen. Kan er allicht wat mee dreigen. Geld heb ik al terug trouwens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat je die coins niet mag kopen en verkopen is geen wet hoor, dat heeft EA bedacht en dat zal een rechter aan z'n reet roesten.
Maar alsof je een advocaat gaat nemen en een civielrechtelijke procedure gaat opstarten om die paar tientjes terug te krijgenJij mag echt blij zijn als je het ooit nog terug ziet.
Wat zeur je dan, alsof je dat ooit ergens anders nog gaat krijgen voor dat geld. Dat gaat die gast nooit doen, te mooi om waar te zijn.. als je dreigt oid dan klinkt het meer als afpersingquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt. Verschil is dat ik in tegenstelling tot de meeste mensen die zijn opgelicht een bekentenis op email heb van die jongen. Weet zijn adresgegevens. Ik ga ook geen rechtzaak starten, maar heb wel alle benodigdheden om dat te doen. Kan er allicht wat mee dreigen. Geld heb ik al terug trouwens.
Ik neem het niet serieus, ik kijk het wel.quote:
Laat gewoon zitten als je het geld nu heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt. Verschil is dat ik in tegenstelling tot de meeste mensen die zijn opgelicht een bekentenis op email heb van die jongen. Weet zijn adresgegevens. Ik ga ook geen rechtzaak starten, maar heb wel alle benodigdheden om dat te doen. Kan er allicht wat mee dreigen. Geld heb ik al terug trouwens.
Afpersing? Hij gaat toch akkoord? Dat ik daarna achter zijn echte naam en woonplaats kom is niet mijn probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, alsof je dat ooit ergens anders nog gaat krijgen voor dat geld. Dat gaat die gast nooit doen, te mooi om waar te zijn.. als je dreigt oid dan klinkt het meer als afpersing
Want je kan geen FIFA spelen in je examentijd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef detennismaster het volgende:
Trouwens eigenlijk pas over een kleine maand tijd om te fifa'en (Examens -> Cherso).
Godver nu wil ik dat team ook gewoon maken.Want denken jullie zullen over een maand die TOTS spelers duurder, hetzelfde, of goedkoper zijn. Kan het mij niet zo goed herinneren van andere jaren.
En terechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan. Er is namelijk geen politieagent die hier ook maar 1 seconde naar kijkt
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want je kan geen FIFA spelen in je examentijd?
En waarom heb ik een politieagent nodig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan. Er is namelijk geen politieagent die hier ook maar 1 seconde naar kijkt
Je had alles in 1 keer moeten doen. Gelijk: Ik wil 3 miljoen coins. Op het moment dat hij, of zijn vader aanbood het geld terug te storten, op DAT moment had je moeten weigeren en die 3 miljoen coins eisen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Afpersing? Hij gaat toch akkoord? Dat ik daarna achter zijn echte naam en woonplaats kom is niet mijn probleem
Ik probeer ook zo min mogelijk te gamen hoor. Afgelopen 3 weken maar 2 uurtjes in totaal denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, dat ga ik waarschijnlijk ook doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je had alles in 1 keer moeten doen. Gelijk: Ik wil 3 miljoen coins. Op het moment dat hij, of zijn vader aanbood het geld terug te storten, op DAT moment had je moeten weigeren en die 3 miljoen coins eisen.
Nu heb je dat geld al geaccepteerd, en als je dan nog een keer terugkomt om dan nog eens die 3 milljoen coins te eisen... Niet goed, geld terug. Je hebt je geld terug. Laat gaan man.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo min mogelijk te gamen hoor. Afgelopen 3 weken maar 2 uurtjes in totaal denk ik
Omdat je aangifte moet doen wil je verder nog iets doen. En aangezien die gast tegen je zegt ga maar lekker naar de politie als je zo blijft zeuren, heb je dus niksquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
En waarom heb ik een politieagent nodig?
Klaar voor eco?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo min mogelijk te gamen hoor. Afgelopen 3 weken maar 2 uurtjes in totaal denk ik
Wel sympathiek dat die vader van die knul z'n zoon probeert te leren dat mensen oplichten op internet geen goed idee is. Maar wees gewoon blij dat je je geld terug hebt en laat het rusten, hoe kan je überhaupt in zo'n scam trappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Het is ook meer leren omdat je denkt dat het nodig is en er tijdens het maken achter komen dat je voor niets geleerd hebtquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindexamens zijn echt prima te doen zonder leren hoor ...
Dit jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook meer leren omdat je denkt dat het nodig is en er tijdens het maken achter komen dat je voor niets geleerd hebt
Dat heeft die gast nooit gezegd, hij heeft gewoon een grote bek. Aangifte doen is niet zon probleem, daar heb ik geen politieagent voor nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat je aangifte moet doen wil je verder nog iets doen. En aangezien die gast tegen je zegt ga maar lekker naar de politie als je zo blijft zeuren, heb je dus niks
Goed zo. Opgelost, slotjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, dat ga ik waarschijnlijk ook doen.
Candrevaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet echt niet wie ik hier op CB moet doen.
[ afbeelding ]
Ja is goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Timmy, zo potje fifa doen? Pak hem beet 30 min?
Diakitéquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik tegen iedereen zeg die wil luisteren; je leert al drie jaar lang voor je eindexamen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindexamens zijn echt prima te doen zonder leren hoor ...
Ik trap nergens in, weet namelijk vantevoren dat ik hem toch wel vind.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat die vader van die knul z'n zoon probeert te leren dat mensen oplichten op internet geen goed idee is. Maar wees gewoon blij dat je je geld terug hebt en laat het rusten, hoe kan je überhaupt in zo'n scam trappen
Wel als je wilt dat er iets mee gedaan wordtquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat heeft die gast nooit gezegd, hij heeft gewoon een grote bek. Aangifte doen is niet zon probleem, daar heb ik geen politieagent voor nodig.
6quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals ik tegen iedereen zeg die wil luisteren; je leert al drie jaar lang voor je eindexamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Candrevaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ogbonna alles.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnbaar cunt niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals ik tegen iedereen zeg die wil luisteren; je leert al drie jaar lang voor je eindexamen.
Privaatrechtelijke zaak van maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel als je wilt dat er iets mee gedaan wordtOf ga je met een paar roemenen
?
Ik ga eerst de NIF wel proberen. Ik heb niks meer met IF's. TOTS kaarten zijn nog enigzins het geld waard, maar IF's zijn zo waardeloos.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Candreva
IF Samuel? Die is best goed
Dat is het probleem juist, die heb ik ook al in een ander team.quote:
anders gewoon een paar fitness kaartjes kopen, kosten toch niks nu. Kun je opstellen uit je selectie wie je maar wilt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist, die heb ik ook al in een ander team.
Ik ga Samuel proberen, die heeft Low/High.
Dat is wel hilarischquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Zaak aanspannen zonder advocaat, je wint toch sowieso en dan zijn de proceskosten voor hem
Verkeerde topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Zaak aanspannen zonder advocaat, je wint toch sowieso en dan zijn de proceskosten voor hem
Dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel hilarischfucking hoge griffiekosten en dan moet die ander dat betalen om zo'n klein bedrag
150k hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
anders gewoon een paar fitness kaartjes kopen, kosten toch niks nu. Kun je opstellen uit je selectie wie je maar wilt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eensJammer, had ik moeten weten toen mijn ex vervelend deed toen we nog het huis samen hadden
Ja, het wordt een beetje vermoeiend inderdaad. Het begin was grappig maar nu wordt het wat irritant.quote:
Nee, ik heb 6 jaar geen reet uitgevoerd. Ter compensatie zit ik nu elke dag in de bibliotheek. Al 2 weken de PS3 niet aangeraakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe wil jij bij geschiedenis bijvoorbeeld een voldoende halen zonder te leren? Dat is echt straal onmogelijk.quote:
Dat kan niet. Ergeren aan is wel mogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Bmo89 het volgende:
Ja ik begin me ook aan mezelf te irriteren.
ik ook oh wacht 9 uur op school zijn ha ha dus dat kan niet ha ha nou oke succes ik ga nu nog even leren ok gr grquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga morgenochtend nog even flink leren voor eco. Prima tacktiek.
Silvestre van Inter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb 6 jaar geen reet uitgevoerd. Ter compensatie zit ik nu elke dag in de bibliotheek. Al 2 weken de PS3 niet aangeraakt.
Sowieso dat dat wel kan. Als je luistert bij de uitleg + 50% is gewoon lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe wil jij bij geschiedenis bijvoorbeeld een voldoende halen zonder te leren? Dat is echt straal onmogelijk.
Ik las Met Vriendelijke Groetquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MVG spreekt wel geweldig Engels zeg!
Heb je 2 examens morgen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook oh wacht 9 uur op school zijn ha ha dus dat kan niet ha ha nou oke succes ik ga nu nog even leren ok gr gr
Ik Martin van Geelquote:
Die btw acties zijn wel wat beter. Hopelijk snel weer zo'n actie want moet een nieuwe laptop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef Bmo89 het volgende:
Die mania acties stellen niet zo veel voor.
Maar dan heb je dus wel geleerd. In ieder geval heb je er dan tijd in gestoken door op te letten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso dat dat wel kan. Als je luistert bij de uitleg + 50% is gewoon lezen.
Ken er genoeg die het zal lukken.
Zo haal ik ook altijd mijn interne opleidingen. Gewoon opletten in de les. Studieverlof doorgaans op het terras (mijn cursussen vallen heel vaak in de zomer), en dan nog een beetje leren op weg naar het examen. Altijd alles gehaald op die manier eigenlijk. Wel met 6jes of 7'squote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso dat dat wel kan. Als je luistert bij de uitleg + 50% is gewoon lezen.
Ken er genoeg die het zal lukken.
Om nou 4 macbooks te kopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Bmo89 het volgende:
BTW actie is de enige die de moeite waard was. Al was 4 voor de prijs van 3 van een paar jaar terug ook wel goed.
Ja als je niet oplet kan je beter skippenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel geleerd. In ieder geval heb je er dan tijd in gestoken door op te letten.
Je weet zonder leren niet wat de fair deal is of de Lend Lease Act.
boks, nouja een halve boks, ik ben er wel iets beter in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef el-blanchito het volgende:
@Reemi ja ik ben er klaar voor. Heb in 3 jaar al m'n eco proefwerken herkanst en maar 1x boven de 6 gehaald, dus ik hoop op een 5 morgen
Jij?
Je mocht dat samen met 3 andere klanten doen. Niemand snapte dat eerst, maar daarna was het gewoon 25% korting.quote:
Maar de meeste mensen SMLENO'en tijdens geschiedenislessen en moeten dus wel leren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel geleerd. In ieder geval heb je er dan tijd in gestoken door op te letten.
Je weet zonder leren niet wat de fair deal is of de Lend Lease Act.
Of 4 kopen en 3 voor de nieuwprijs verkopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je mocht dat samen met 3 andere klanten doen. Niemand snapte dat eerst, maar daarna was het gewoon 25% korting.
Idd. Op dat soort dagen staat iedereen voor de MM mensen te zoeken die mee willen doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je mocht dat samen met 3 andere klanten doen. Niemand snapte dat eerst, maar daarna was het gewoon 25% korting.
Welke?quote:
Oh god nee.quote:
Dus ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% van de mensen die sport dat wel gehad heeft
Ja, ik denk altijd verkeerd. Laatst een vraag waarom de vrouwen vrijwel nooit in hoge schijven zitten (examen 2011 als ik me niet vergis). Dus ik schrijf een antwoord over sociale ongelijkheid, bleek dat het gaat over participatie en scholingquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
boks, nouja een halve boks, ik ben er wel iets beter in.
Steek nooit je teen in andermans zaakjes maar altijd je zaakje in andermans neusquote:
Als je sociale ongelijkheid motiveert kan dat best goed zijn lijkt me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd verkeerd. Laatst een vraag waarom de vrouwen vrijwel nooit in hoge schijven zitten (examen 2011 als ik me niet vergis). Dus ik schrijf een antwoord over sociale ongelijkheid, bleek dat het gaat over participatie en scholing
Maar goed dat ik algemene sociale wetenschappen ga doen
gevalletje van lange tenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Steek nooit je teen in andermans zaakjes maar altijd je zaakje in andermans neus
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd verkeerd. Laatst een vraag waarom de vrouwen vrijwel nooit in hoge schijven zitten (examen 2011 als ik me niet vergis). Dus ik schrijf een antwoord over sociale ongelijkheid, bleek dat het gaat over participatie en scholing
Maar goed dat ik algemene sociale wetenschappen ga doen
Inderdaad, heel vaak zijn er naast het antwoord model nog heel veel andere mogelijkheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je sociale ongelijkheid motiveert kan dat best goed zijn lijkt me.
Ik deed gewoon een punt schotquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Steek nooit je teen in andermans zaakjes maar altijd je zaakje in andermans neus
Matig.quote:
wiskunde en scheikunde, best te doen wmbquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef Thorb het volgende:
Als morgen voorbij is, is volgende week op zich wel chill.
Engels kan je niets aan doen, GS beetje lezen, DU valt niets aan te doen alleen Wiskunde is kut
zeer zekerquote:
Eerder een gesloten zaakquote:
Was je altijd al slecht in wiskunde of is het gewoon zo moeilijk dat je het niet echt snap toewel je er altijd goed in was/bent ??quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef Thorb het volgende:
Als morgen voorbij is, is volgende week op zich wel chill.
Engels kan je niets aan doen, GS beetje lezen, DU valt niets aan te doen alleen Wiskunde is kut
Het is niet echt mijn ding, maar door oefenen ben ik er wel redelijk in geworden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was je altijd al slecht in wiskunde of is het gewoon zo moeilijk dat je het niet echt snap toewel je er altijd goed in was/bent ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn ding, maar door oefenen ben ik er wel redelijk in geworden.
lol_wiskunde ajellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer eerst Samuel wel.quote:
Dat hebben de meeste welquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef el-blanchito het volgende:
Volgende week is niet echt chill hoor. Qua vakken valt het mee, maar ik heb 4 examens in 3 dagen.
Maatschappijwetenschappen
Same hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef el-blanchito het volgende:
Volgende week is niet echt chill hoor. Qua vakken valt het mee, maar ik heb 4 examens in 3 dagen.
Maatschappijwetenschappen
Is MW gewoon maatschappijleer of weer iets heel nieuws?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Same hier.![]()
Ik kan van die 4 vakken er 3 (Wiskunde, Geschiedenis en Engels.) MW moet ik eigenlijk nog totaal aan beginnen.
Dit ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Maatschappijwetenschappen?![]()
Wat is dat dan voor tyfus vak?
Ik vond maatschappijleer al zon onzinquote:
Heel anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is MW gewoon maatschappijleer of weer iets heel nieuws?
Mw is leuk man! Superinteressant ook!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Same hier.![]()
Ik kan van die 4 vakken er 3 (Wiskunde, Geschiedenis en Engels.) MW moet ik eigenlijk nog totaal aan beginnen en vind ik ook zoooooo verschrikkelijk saai
Dan valt er tenminste wat te discussiëren, mja daar hebben we het al eerder over gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond maatschappijleer al zon onzin
De politieke voorkeur van die docent was ook de eerste les al duidelijk
Het gros van de vakken heb je geen ene kut aan bij je vervolgopleiding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus nog meer onzin vakken op de middelbare dus ... waar gaat het heen. De verloedering van het onderwijs is compleet
Het examen gaat elk jaar over dezelfde stof.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mw is leuk man! Superinteressant ook!
Het is gewoon een keuzevak net als AK en M&O en het gaat gewoon verder zoals maatschappijleer ging. Dit jaar gaat het examen over criminaliteit&rechtsstaat, massamedia en politieke besluitvorming.
DTM ik heb morgen wel samenvattingen voor je
Inderdaad dus laten we er niet overnieuw over beginnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan valt er tenminste wat te discussiëren, mja daar hebben we het al eerder over gehad
kom maar terug als je 80 pagina's latijn in een dag hebt geleerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het examen gaat elk jaar over dezelfde stof.
Ja, ik heb al samenvattingen maar het is gewoon veel en saai.
Prima, om nou 2x mijn gelijk te halen is niet nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad dus laten we er niet overnieuw over beginnen
Het gaat om een verschil van mening daar kan je geen gelijk in hebben want iedereen '' denkt '' altijd dat zijn/haar mening de juiste is anders verander je wel van mening.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, om nou 2x mijn gelijk te halen is niet nodig.
Maatschappijwetenschappen is 3*80 pagina'squote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom maar terug als je 80 pagina's latijn in een dag hebt geleerd
Die hoef je echt niet allemaal uit je hoofd te kennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen is 3*80 pagina's
hahaha en dan nog moeten beginnen jij zal wel balenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen is 3*80 pagina's
Dat valt nog vies tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die hoef je echt niet allemaal uit je hoofd te kennen
De helft zal wel algemene ontwikkeling zijn.
Nou, ik doe het al 3 jaar dus een hoop weet ik wel al.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha en dan nog moeten beginnen jij zal wel balen
dat hoop ik voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nou, ik doe het al 3 jaar dus een hoop weet ik wel al.
Functies, invloeden, je moet die mediawetten kennen etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou, wat kunnen ze nou voor diepgaande vragen stellen over de massamedia?
Ik was dan ook van plan om je te overtuigen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om een verschil van mening daar kan je geen gelijk in hebben want iedereen '' denkt '' altijd dat zijn/haar mening de juiste is anders verander je wel van mening.
dacht dat je 3 jaar niets deedquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nou, ik doe het al 3 jaar dus een hoop weet ik wel al.
Ik wilde hem eerst halen maar ik vond hem te duur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef detennismaster het volgende:
Iemand met deze speler gespeeld?
[ afbeelding ]
Dat lukt je toch niet want je komt met drogredenen en ik luister louter naar goede argumenten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was dan ook van plan om je te overtuigen.
niet veel nee, maar heb wel toetsen gehaald natuurlijk en heel veel is weggezakt.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn ding, maar door oefenen ben ik er wel redelijk in geworden.
lol_wiskunde aIk vind het leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is beter goed in wiskunde zijn of in talen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:In het rapport worden vijf recente maatschappelijke ontwikkelingen geschetst.
Eén van die ontwikkelingen is individualisering. Zie de regels 6-17.
Leg uit hoe de individualisering van de samenleving door internet kan worden
versterkt
quote:Wat houdt de socialiserende functie van bijvoorbeeld de televisie in?
Geef een voorbeeld van de socialiserende werking van een
amusementsprogramma op de televisie. Licht de socialiserende werking toe
Kost nu 45K en het alternatief is Estrada.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst halen maar ik vond hem te duur.
allebeiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Wat is beter goed in wiskunde zijn of in talen ?
quote:Lees tekst 7.
Kranten en tijdschriften ondervinden concurrentie van de publieke omroep.
Geef daarvan twee voorbeelden. Licht elk voorbeeld toe
gewoon allebeiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Wat is beter goed in wiskunde zijn of in talen ?
okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet want je komt met drogredenen en ik luister louter naar goede argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |