Ik ook. Successimus!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:28 schreef De_Nater het volgende:
Nou, Vale, de ballen! Ik hoop op zege en op een goedgezinde ratio.
Die tweede alstublieftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef JaJammerJan het volgende:
n-factor: 0 of iedereen een 7 of hoger?
Jawel, heeeeeeeeeel incidenteel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef duiten het volgende:
Een eitje vond ik het niet. Vond sommige vragen nog best wel naar
Vertalen ging prrrrrrima! Om een voldoende maak ik niet echt zorgen meer.
Trouwens, een negatieve n-term kan toch niet?
Wist ik ook niet. Dacht dat victo op Cinna sloeg, victores geen idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef pernety het volgende:
Dit sloeg echt nergens op hoe makkelijk het was, enige vraag die ik echt niet goed kon beantwoorden was waar victo en victores op sloeg.
was toch frustra petitum? Die wist ik ook niet, heb incolume gegokt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Nafi het volgende:
Wat hadden jullie bij die vraag met 'caput petit' ofzo, dat je moest citeren welk woord hetzelfde betekende. Ik had zelf 'adgredi' maar moest daar over twijfelen.
Ja denk dat incolume (ongedeerd, dacht ik) op hetzelfde neerkwam als frustra petitum (of wat dan ook)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef _-_ het volgende:
[..]
was toch frustra petitum? Die wist ik ook niet, heb incolume gegokt.
Ja, toen was het verband wel snel gelegd met een coniquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef uiltje8 het volgende:
ja precies incolume heb ik ook, kon niks anders vinden wat beter zou kunnen?
waren er meer die bij simus in de vertaling niet meteen aan een coni dachten en gingen zoeken in woordenboek en bij 'op de neus platgedrukt' oid kwamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |