Gelukkig.quote:
IK BEN TOCH NIET GEEEEEEEKquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn er deze week nog ggggeeekkkkeeeeeee acties?
Jammer, wil nog een nieuwe tandenborstelquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Bmo89 het volgende:
Jullie kennen me nog. Fitnesskaartjes heb ik de laatste tijd weinig gekocht. Volgens mij zijn er weinig acties bij de Mediamarkt van de week!
Wanneer is er weer een btw actie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Bmo89 het volgende:
Jullie kennen me nog. Fitnesskaartjes heb ik de laatste tijd weinig gekocht. Volgens mij zijn er weinig acties bij de Mediamarkt van de week!
Oh dat is balen. BCC heeft toch ook altijd zo'n actie? Wanneer is die?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef Bmo89 het volgende:
Ja, met mij alles prima joh. Vandaag spannende dag geweest aangezien ik achter die oplichter aan zat. Met een beetje geluk is die btw actie in september, anders in januari.
Nog een bizarre achtervolging gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef Bmo89 het volgende:
Ja, met mij alles prima joh. Vandaag spannende dag geweest aangezien ik achter die oplichter aan zat. Met een beetje geluk is die btw actie in september, anders in januari.
wat voor oplichter was het ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef Bmo89 het volgende:
Ja altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Bmo89 het volgende:
Mediamarkt heeft laagste prijsgarantie. Dus als correct, bcc of saturn een actie heeft in dezelfde stad als de mediamarkt krijg je het product voor dezelfde prijs mee. Tip van de dag!
Geen achtervolging gehad, alles vanachter de pc. Iemand geintresseerd in het hele verhaal?
Ja dat klopt maar ik vind de klantvriendelijkheid bij BCC beter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Bmo89 het volgende:
Mediamarkt heeft laagste prijsgarantie. Dus als correct, bcc of saturn een actie heeft in dezelfde stad als de mediamarkt krijg je het product voor dezelfde prijs mee. Tip van de dag!
Geen achtervolging gehad, alles vanachter de pc. Iemand geintresseerd in het hele verhaal?
Werk jij voor de MM?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Bmo89 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Djeetje het volgende:
Is die btw maand voor elke site etc ?
Want dan ga ik denk ik dan mijn pc bestellen ook al maakt het voor mij niet heel veel uit die btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |