Het was ook een verschrikkelijke tyfusopdrachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ons groepje deed niet zoveel, en toen zouden we een keer eraan gaan werken was het kei lekker weer zijn we de stad ingedoken... kwam ik om 10 uur savonds kei bezopen thuis
Dus was niet zon succes.
Ik zou niet graag tegen dat team spelen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
op het moment heb ik dit team, met nog 2,7m over
[ afbeelding ]
Het moet uiteindelijk dit gaan worden
[ afbeelding ]
of terwijl , prijzen moeten gaan zakken
Hoeveel heb je voor Ivanovic betaald?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop dan Baines en Begovic ook gewoonquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zijn eerste zinquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou niet graag tegen dat team spelen!
Hoeveel geld heb je nu nog over?
Williams voor Nastasic ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
180kquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Ivanovic betaald?
Ja ik moet dus een 8,5 halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was ook een verschrikkelijke tyfusopdracht
Ik hoop dat we daar voldoende voor krijgen maar verwacht er niet veel vanGa er maar alvast vanuit dat ik een 6.0 moet halen voor het tentamen
Wie?quote:
Suarez !quote:
Ja bij mij dus hetzelfde. (al moet ik maar een 6 halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik moet dus een 8,5 halen
Maar gelukkig vervalt midterm + groepsopdracht voor de herkansing (als het samen gemiddeld onder de 5.5 zit) dus hoef ik dan maar een 5.5 te halenIs best te doen.
Van Persiequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Suarez moet wel de spelers gaan worden in me team, wat een stats heeft die gast zeg, daar kan echt niemand aan tippen, misschien TOTS Di natale ?,
haha er is helemaal geen TOTS Di Natale.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Suarez moet wel de speler gaan worden in me team, wat een stats heeft die gast zeg, daar kan echt niemand aan tippen, misschien TOTS Di natale ?,
Die komt er wel en gaat ook zulke stats krijgen, weet ik gewoonquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha er is helemaal geen TOTS Di Natale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |