quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Fijn toch dat je het nu wel allemaal kwijt kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dit vond ik een goed eerste deel want het werd te lang anders. Overigens is mijn situatie super cliché dus dan heb je meteen een idee hoe het vaker gaatMaar je zei eerder dat je nu wel op meisje-meisjes kunt vallen. Is dat dan nu omdat je geen rol meer hoeft te spelen?
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn zeker toffe foto's!
Laat het even weten als jullie er op staan!Maar er is natuurlijk ook de kans dat we helemaal niet erop komen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja mooie foto's! En jij bent toch ook heel fashionableIk droeg toevallig wel een jas waar ik ook echt blij/trots op ben mhehe. En ik had die combi nog wel in het wat draag je vandaag topic willen plaatsen maar mijn telefoon is nu dus wel
![]()
吴 曼 迪
ZO ÉÉN ZONDER STEKKER?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
MONMONMON das NOMNOMNOM in reverse
ERMAHGERD AL DIE TRAPPONquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAFUQ
ga je nou serieus zeggen dat ik beneden naar de brievenbus moet lopen?
Het moet nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAFUQ
ga je nou serieus zeggen dat ik beneden naar de brievenbus moet lopen?
De vriend van een vroegere vriendin van mij heeft ook het proces doorlopen. Of hij zit in de laatste fase, of hij is al klaar, maar hij is als vrouw gewoon geloofwaardiger dan als man, dus dat heeft hij goed bekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Meta is wel tricky hoor
Het probleem is dat transgenders of transseksuelen die er zoals Meta uitzien, of tegen veel acceptatieproblemen aanlopen, dat die opvallen en vaak zeurend in de media verschijnen. Dat snap ik ook wel, als het niet altijd even makkelijk gaat, maar...
De positieve voorbeelden en potentiele rolmodellen, die blijven vaak verborgen want nouja he, zo leef je dan, zoals ieder ander.
Met andere woorden, ik denk dat veel mensen bij het horen van het woord transseksueel een negatief plaatje hebbendat heb ik zelf ook gewoon vaak en Meta die draagt bij, bij zoiets.
ZOMG straks is mijn postHOE doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
veel post trouwens want heb al drie dagen niet gekeken
SPOILER: ik durf het bijna niet te vragen maar ik doe het toch :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meta heeft bij ons een bijzonder positief imago hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Meta is wel tricky hoor
Het probleem is dat transgenders of transseksuelen die er zoals Meta uitzien, of tegen veel acceptatieproblemen aanlopen, dat die opvallen en vaak zeurend in de media verschijnen. Dat snap ik ook wel, als het niet altijd even makkelijk gaat, maar...
De positieve voorbeelden en potentiele rolmodellen, die blijven vaak verborgen want nouja he, zo leef je dan, zoals ieder ander.
Met andere woorden, ik denk dat veel mensen bij het horen van het woord transseksueel een negatief plaatje hebbendat heb ik zelf ook gewoon vaak en Meta die draagt bij, bij zoiets.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee spees, nog nooit, ik kan zo het klooster in heSPOILER: ik durf het bijna niet te vragen maar ik doe het toch :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil dat ding gewoon niet gebruiken, toch een soort van ultieme mannelijkheidsbevestiging
Het is meer een aanhangsel dan een gebruiksvoorwerp![]()
DE SPANNING!quote:
MAAR BEN JE DAN NIET BENIEUWD.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee spees, nog nooit, ik kan zo het klooster in he
Maar ik wil dat ding gewoon niet gebruiken, toch een soort van ultieme mannelijkheidsbevestiging
Het is meer een aanhangsel dan een gebruiksvoorwerp
Ik heb een aidstoornis. Lin heeft een bingokaart, Sjaan heeft een medische bingokaart, we hebben velen autisten, hebben allemaal een gat in onze handen. Ik denk dat niemand hier normaal isquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Meta heeft bij ons een bijzonder positief imago hoor![]()
![]()
En we houden er wel van om dingen aan te dikken.
Zo heeft Lin altijd een tuinbroek aan, want dat is een pot.
En Sjaan heeft elke ziekte op de wereld behalve aids
Want Mss heeft aids al![]()
En ik ben een autist en Spees is een kutpuber en Mir is een werkloze marginaal en en en
Hoezo is dit aandikken, volgens mij heb k ondertussen wel bijna elke ziektequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Meta heeft bij ons een bijzonder positief imago hoor![]()
![]()
En we houden er wel van om dingen aan te dikken.
Zo heeft Lin altijd een tuinbroek aan, want dat is een pot.
En Sjaan heeft elke ziekte op de wereld behalve aids
Want Mss heeft aids al![]()
En ik ben een autist en Spees is een kutpuber en Mir is een werkloze marginaal en en en
Als je nu wat langer in het topic zou zitten zou ik nu roepen ERMAGERD NOG EEN MAAGD IN HET TOPICquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DIT!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe het is om een piem0l te hebben![]()
Ja zij is leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt er dus wel een paar die positieve maar die zitten voor hun leven daar aan vast
één leuke, met een geweldige documentaire, is Valentijn de Hingh
[ afbeelding ]
Die hebben ze gevolgd vanaf kleins af aan tot haar 16e, en die is nu model en schrijft voor websites enzo. Ze zat ook in dat programma, 24 uur met
Ja een dagje is vast leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR BEN JE DAN NIET BENIEUWD.
Ermahgerdddd dan zou je zo de dino bij jezelf kunnen doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR BEN JE DAN NIET BENIEUWD.
Godverdommequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerdddd dan zou je zo de dino bij jezelf kunnen doen![]()
![]()
Whaaaa de mogelijkheden
![]()
![]()
mehehehehe we kunnen niet allemaal eindbazen zijn hequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WELJA WRIJF ER MAAR IN DAT IK GEEN AIDS HEB
Goeden ontgroening!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerdddd dan zou je zo de dino bij jezelf kunnen doen![]()
![]()
Whaaaa de mogelijkheden
![]()
![]()
Ja true, het is ook heul anders. Maar toch, PIEMELSquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een dagje is vast leuklekker staand naar het toilet enzo he
Maar stel dat je er nu elke dag aan vastzit, zie je het voor je, dat je naakt voor de spiegel staat en dat daar een piemel zit. Dat is gewoon realiteit hier he![]()
Zit er bloed bij van Mss zodat je jezelf aids kan geven?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar MSS heeft mij een HOE kaartje gestuurd die super lief is![]()
Dankjewel babe je bent een schat
Priems neusquote:
Ahw, ik ben blij dat je het leuk vindt. Ik wilde je een beetje opvrolijken na alle Lupus tegenslagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik probeer het me voor te stellen en ik word er inderdaad niet blij vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een dagje is vast leuklekker staand naar het toilet enzo he
Maar stel dat je er nu elke dag aan vastzit, zie je het voor je, dat je naakt voor de spiegel staat en dat daar een piemel zit. Dat is gewoon realiteit hier he![]()
D'aawwwwquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahw, ik ben bli jdat je het leuk vind. Ik wilde je een beetje opvrolijken na alle Lupus tegenslagen![]()
DINOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen en ik word er inderdaad niet blij van
Ik heb het gisteren in de database gezetquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aawwwwMss is ook zo'n lieverd
![]()
Die naast aids elke meet jankt... Just so you know![]()
DID YOU SEE MY ICON YES?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DINOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Ben ik de enige?Okayyyyy
Hij is echt super leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahw, ik ben blij dat je het leuk vindt. Ik wilde je een beetje opvrolijken na alle Lupus tegenslagen![]()
Maar dan ben je zo een dag lang dino aan het doen en dan denk je "zo, tijd voor wat anders" en dan blijft de piemol dus zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DINOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Ben ik de enige?Okayyyyy
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Of dat ie net blijft 'staan' omdát je net de hele dag de dino aan het doen bent... en dan belt er iemand aan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan ben je zo een dag lang dino aan het doen en dan denk je "zo, tijd voor wat anders" en dan blijft de piemol dus zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Brief met waterrekening, is het 27 euro staat er onder als ik het niet kan betalen dat het in 8 termijnen kan
Beeeetje snel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd zit Maisnon nu al in den feestboek? Ik heb namelijk ook POWERSSSSSSSS daar dus ik kan je wel evon adden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Daar is ie dan, deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heeft ze je ook gesteund?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja dat sobersoquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
En voor maisnon, volgens mij moet er een hoop lef en moed voor zijn om zoiets tegen familie en vrienden te vertellen dat je dit proces wilt doen, een hoop mensen durven niet en voelen zich veel te lang kut. Goed dat je voor jezelf gekozen hebt en doet wat jij wilt en jou gelukkig maakt. Lekker zo door blijven gaan
Ik maak wel eerst een poll. Ik vind dat iedereen ff moet laten weten wat ie ervan vindt want het is wel snel zoals schaar zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd zit Maisnon nu al in den feestboek? Ik heb namelijk ook POWERSSSSSSSS daar dus ik kan je wel evon adden
veel minder dan de rest, ze wist niet echt hoe ze er mee om moest gaan, maar ergens was het misschien ook wel goed dat ik het niet meteen aan mn beste vrienden vertelde.quote:
En hoe gingen zij ermee om?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
veel minder dan de rest, ze wist niet echt hoe ze er mee om moest gaan, maar ergens was het misschien ook wel goed dat ik het niet meteen aan mn beste vrienden vertelde.
Sowieso, mn moeder en mn allerbeste vriend wisten het als laatst omdat ik het bij hun t moeilijkst vond
Wel jammer maar was dan idd wel een fijn proefpersoon om mee te starten misschien... kan met niet eens indenken hoe moeilijk dat geweest moet zijn!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
veel minder dan de rest, ze wist niet echt hoe ze er mee om moest gaan, maar ergens was het misschien ook wel goed dat ik het niet meteen aan mn beste vrienden vertelde.
Sowieso, mn moeder en mn allerbeste vriend wisten het als laatst omdat ik het bij hun t moeilijkst vond
Wederom: DE SPANNINGquote:
ERMAHGERD ECHT HE !!1!quote:
Ik post hier niet vaak meer, wel vaak op de FB, maar ik vind het echt heel bijzonder om van je te lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang is het dat je dit allemaal meegemaakt hebt eigenlijk? Ik weet namelijk niet anders dan dat je meisje bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt eindelijk echt of zo. Vrijdag heb ik gejankt als een malle, en zaterdag was ik in shock, en de dagen erna was het gewoon niet echtquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk echt of zo. Vrijdag heb ik gejankt als een malle, en zaterdag was ik in shock, en de dagen erna was het gewoon niet echt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk echt of zo. Vrijdag heb ik gejankt als een malle, en zaterdag was ik in shock, en de dagen erna was het gewoon niet echt
Hij heeft ook liever dat je zij zegt, dus ik doe heel erg mijn best, hij was jaaarenlang mijn allerbeste vriend, en hij was anders, maar dat was oké, want we waren met z'n allen een rare bunch, dus dat iemand anders was maakte niet uit. Ik ben blij dat het nu duidelijk is en dat ze eraan kan gaan werken, want ze was zo ongelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat hij zij is voor veel mensen wennen hoormaar 't is goed als je het probeert. Als ze nu nog als een man eruit ziet en zelf ook hij zegt dan maakt het niet zoveel uit, maar zodra ze echt stappen begint te zetten voelt het als een bevestiging.
Mijn vrienden van vroeger lukt het nu 75% van de kerensoms gaat het fout. Maar alle mensen die me niet anders kennen zeggen gewoon zij
Velen reizen, ik weet niet of het me lukt maar verhuizen vind ik ook gelijk zo'n stap, zeker nu Fiets in mijn slaapkamer woontquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ga je nu ook verhuizen of ga je velen treinreizen doen?
Nou ja! Ik ben vorig jaar afgestudeerd op het Grafisch Lyceum als Webdesigner, en toen wou ik naar de kunstacademie om illustratie te gaan studeren, maar toen ben ik afgewezen. Ik wou het ook in Antwerpen proberen, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord, dus heb ik een jaar pauze gehad om aan mijn portfolio te werken. Toen werd ik in Rotterdam weer afgewezen, en daarom voelde het voor mij alsof de kous gewoon af was, het zit er dan misschien niet in... Maar ik ben alsnog toegelaten in Breda, en stiekem is die school veel leukerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]wat was er dan dat je niet naar school kon? Of is het een nieuwe
En vind maar eens een woning in Bredaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Velen reizen, ik weet niet of het me lukt maar verhuizen vind ik ook gelijk zo'n stap, zeker nu Fiets in mijn slaapkamer woont
[..]
Nou ja! Ik ben vorig jaar afgestudeerd op het Grafisch Lyceum als Webdesigner, en toen wou ik naar de kunstacademie om illustratie te gaan studeren, maar toen ben ik afgewezen. Ik wou het ook in Antwerpen proberen, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord, dus heb ik een jaar pauze gehad om aan mijn portfolio te werken. Toen werd ik in Rotterdam weer afgewezen, en daarom voelde het voor mij alsof de kous gewoon af was, het zit er dan misschien niet in... Maar ik ben alsnog toegelaten in Breda, en stiekem is die school veel leukerMaar veel reizen
Is dat zo moeilijk ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En vind maar eens een woning in Breda
Iedereen is natuurlijk anders, dus ik weet niet of mijn tips ook bij haar gaan werkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft ook liever dat je zij zegt, dus ik doe heel erg mijn best, hij was jaaarenlang mijn allerbeste vriend, en hij was anders, maar dat was oké, want we waren met z'n allen een rare bunch, dus dat iemand anders was maakte niet uit. Ik ben blij dat het nu duidelijk is en dat ze eraan kan gaan werken, want ze was zo ongelukkig
Hi babequote:
Gaafquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Velen reizen, ik weet niet of het me lukt maar verhuizen vind ik ook gelijk zo'n stap, zeker nu Fiets in mijn slaapkamer woont
[..]
Nou ja! Ik ben vorig jaar afgestudeerd op het Grafisch Lyceum als Webdesigner, en toen wou ik naar de kunstacademie om illustratie te gaan studeren, maar toen ben ik afgewezen. Ik wou het ook in Antwerpen proberen, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord, dus heb ik een jaar pauze gehad om aan mijn portfolio te werken. Toen werd ik in Rotterdam weer afgewezen, en daarom voelde het voor mij alsof de kous gewoon af was, het zit er dan misschien niet in... Maar ik ben alsnog toegelaten in Breda, en stiekem is die school veel leukerMaar veel reizen
Maar je bent nu dus in het proces bezig om helemaal om te gaan? (ik vind "ombouwen" zo oneerbiedig klinkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk anders, dus ik weet niet of mijn tips ook bij haar gaan werkenmaar bij deze:
Super dat je al zo je best doet om zij te zeggenik denk dat bevestiging voor mij ook het belangrijkste is / was. Ook helpen bij wat nu wel en niet werkt qua kleding en makeup enzo, alles is ineens nieuw, dus als iemand daarbij kan helpen, dat scheelt echt een hoop.
Verder zou ik gewoon af en toe vragen hoe het met t gendergebeuren is, want ik vond het soms ook moeilijk om er zelf over te beginnen. En als het er eenmaal uit is kan je echt gek worden, er zijn mensen die helemaal over de top gaan als ze uit de kast gaan en dat het je strot uit gaat komen
Maar die bevestiging dusdat is het fijnst. Dat ik dan een ketting kreeg van 2 beste vriendinnen, het was totaal niet mijn smaak, maar ze wisten dat dat belangrijk voor me was en dat vond ik zo mooi
Dat van makeup had ik al aangeboden ja, want ze snapt niks van lippenstift en dan wil ik graag helpenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk anders, dus ik weet niet of mijn tips ook bij haar gaan werkenmaar bij deze:
Super dat je al zo je best doet om zij te zeggenik denk dat bevestiging voor mij ook het belangrijkste is / was. Ook helpen bij wat nu wel en niet werkt qua kleding en makeup enzo, alles is ineens nieuw, dus als iemand daarbij kan helpen, dat scheelt echt een hoop.
Verder zou ik gewoon af en toe vragen hoe het met t gendergebeuren is, want ik vond het soms ook moeilijk om er zelf over te beginnen. En als het er eenmaal uit is kan je echt gek worden, er zijn mensen die helemaal over de top gaan als ze uit de kast gaan en dat het je strot uit gaat komen
Maar die bevestiging dusdat is het fijnst. Dat ik dan een ketting kreeg van 2 beste vriendinnen, het was totaal niet mijn smaak, maar ze wisten dat dat belangrijk voor me was en dat vond ik zo mooi
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat van makeup had ik al aangeboden ja, want ze snapt niks van lippenstift en dan wil ik graag helpenMet alles overigens, toen ze het vertelde gingen we samen de stad in kleren kijken, en dat vond ik ook heel erg leuk. Ze leek gewoon gelukkig, en dat was 'hij' jaren niet en als zij dus wel.
Ik zal deze posts van jou iig onthouden, dat zal ook wel helpen
Heb jij nou een opleiding gedaan? Ik vind jou echt een voorbeeld met je werk, je maakt zulke vette dingen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaafja ik heb je natuurlijk vaker gezien in alle teken topics hier op FOK! en ik vind je werk tof hoor! was je op wat concrete punten afgewezen waar je iets aan kan doen? Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn
Willem de Koning toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb jij nou een opleiding gedaan? Ik vind jou echt een voorbeeld met je werk, je maakt zulke vette dingen.
Ik was echt op de meest vage punten afgewezen. Vorig jaar was het advies 'Verdiep je meer in cultuur en kunst in het algemeen', dus dit jaar heb ik veel exposities bezocht enzo, en portfolio dus verbeterd, toen weer toelating, en toen nam ik de opdracht te letterlijk. Nou ja, dan maar, ik vond de opdracht en de sfeer kut. Toch was het jammer, want ik kreeg toch hoop tijdens die toelating, dat er diep in je hart toch iets gaat leven waardoor je denkt dat er toch een kans is... Maar not
Ze kan de bench met Samson delen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd komt ren naar brabo?? ERMAHGERD KOM JE OP MIJN ZOLDER WONEN![]()
Ik beloof je dagelijks uit te laten en veel te aaien en goed voor je te zorgen
![]()
truestory !
IK HEB EEN EXTRA RIEM ALS IK REN MOET UITLATENquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze kan de bench met Samson delen!
Jaaa, lijkt me leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga met Ren lunchen en shoppen als in in Breda naar school komt, alleen weet ze dat zelf nog niet
Nee, eigenlijk helemaal niet, ik mocht niet eens zelf mijn portfolio verdedigen tegenover degene die me beoordeelde... Maar ja... Bredaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Willem de Koning toch?
Is al lang geleden dat ik daar toelating deed, maar ik vond de sfeer ook niet heel uitnodigend
Omg. Mag ik deze op mijn fobo plakken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd komt ren naar brabo?? ERMAHGERD KOM JE OP MIJN ZOLDER WONEN![]()
Ik beloof je dagelijks uit te laten en veel te aaien en goed voor je te zorgen
![]()
truestory !
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ren, als je tieten je lief zijn ga niet op Priem dr zolder wonen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ssssst, Priem is zo blijquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem woont op verder reizen van Breda als waar je nu woont gok ik, einz
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef Maisnon het volgende:
Deel 4:Ik snap nu wel waarom je bij de kleine-tetten-club hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
En nog altijd beter dan bij Priem in de kelder +:quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
tuurlijk mag jij datquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaaa, lijkt me leukIk ga een fiets op het station zetten, kan ik gewoon overal heen
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet, ik mocht niet eens zelf mijn portfolio verdedigen tegenover degene die me beoordeelde... Maar ja... Breda
[..]
Omg. Mag ik deze op mijn fobo plakken?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem woont op verder reizen van Breda als waar je nu woont gok ik, einz
Uhuh, het is echt een hele opluchting. Ik heb eerlijk gezegd ook van niemand nog negatieve reacties gehad, op facebook niet, van fokkers niet, van vrienden niet, in het echt op straat ook nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dan is het wel een hele verademing nu voor je; maisnon; niet??Ik bedoel: Traject duurde erg lang (als je er al met je 11de ook mee bezig was eik..) en nu eindelijk een jaartje wat meer je kan uiten zoals je zelf bent...
ZET ALLES UIT EN FOCUS JE VOLLEDIG OP FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Argh ik ben al de hele avond half aan het werk; half aan het fokken en half darten aan het kijken..Ik kan wel multitasken; maar dezen verdeeldheid is maar zeer matig
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, het is echt een hele opluchting. Ik heb eerlijk gezegd ook van niemand nog negatieve reacties gehad, op facebook niet, van fokkers niet, van vrienden niet, in het echt op straat ook nooit
Op het begin was ik bang dat ze het zouden zien, of dat ze zouden denken, ja das eigenlijk een jongen ofzo. Het was ook nog moeilijk want dus geen tetten, ik werd eigenlijk gewoon wakker als een jongen, en pas als ik me had aangekleed enzo was ik een meisje. Dus ik moest me daar elke dag overheen zetten.
Maar hoe verder ik kwam, hoe meer aan mij veranderde, en hoe meer de oude ik wegging. Dus ook dat idee verdween, dat iemand het zou zien. want ik ben nu gewoon wie ik ben, 't is geen show of verkleedpartij ofzo, en dat gaf enorm veel zelfvertrouwen
Ja dat is wel zowat aan de hand ja.. VERDORIE MAISNONquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZET ALLES UIT EN FOCUS JE VOLLEDIG OP FOK!
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellenEcht heulllll tof en aan de foto's kan je het eik soberso niet zien
Je bent best een babe
Waarom werken? Het is al 5 uur geweest!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is wel zowat aan de hand ja.. VERDORIE MAISNON![]()
JE HOUDT ME VAN HET WERK AF
pehehe... matigheid
Zit je op een gifjes-zijn-achterstevoren-leuker-site?quote:
Ik wou een paar dingen voorbereiden voor morgen; want wil wat dingen af hebben.. dus toen bedacht ik dat ik vanavond wel wat kon doen... ik heb al een half uur gewerkt.. euh.. ja dit schiet erg veel opquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom werken? Het is al 5 uur geweest!
En dan morgen de halve dag besteden aan posten of het al 5 uur is?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou een paar dingen voorbereiden voor morgen; want wil wat dingen af hebben.. dus toen bedacht ik dat ik vanavond wel wat kon doen... ik heb al een half uur gewerkt.. euh.. ja dit schiet erg veel opMaar de intentie was goed... Nee?
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit je op een gifjes-zijn-achterstevoren-leuker-site?
Terwijl we allemaal in spanning op deel 5 zitten te wachten?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal in spanning op deel 5 zitten te wachten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal in spanning op deel 5 zitten te wachten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan morgen de halve dag besteden aan posten of het al 5 uur is?
Priemquote:
Waarom moet jij dat doen dan? Omdat iedereen het moet doen of voor een certificaat of zo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem![]()
Ik heb morgen cursus van m'n vrijwilligerswerk, dus ik maak het niet mee denk ik...
Ik zie er al een beetje tegenop, die cursussen zijn bedoelt voor mensen die helemaal geen ervaring in de hulpverlening hebben.. Tijdens de online cursus heb ik meerdere malen op mijn vingers gezeten om hen niet te verbeteren (en het een paar keer toch gedaan)
Iedereen die vrijwilligerswerk wil doen moet die cursus doen. Ik dacht ook wel dat het een verrijking zou zijn, maar dat valt op dit moment nog erg tegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doen dan? Omdat iedereen het moet doen of voor een certificaat of zo?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem![]()
Ik heb morgen cursus van m'n vrijwilligerswerk, dus ik maak het niet mee denk ik...
Ik zie er al een beetje tegenop, die cursussen zijn bedoelt voor mensen die helemaal geen ervaring in de hulpverlening hebben.. Tijdens de online cursus heb ik meerdere malen op mijn vingers gezeten om hen niet te verbeteren (en het een paar keer toch gedaan)
En je hebt nog wel zo'n lage autistenscorequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah denk dat ik morgen weinig tijd heb voor fok
Maar dan plots denk ik dat ik het niet meer red en voel ik de nood om 's avonds wat bij te werken
Overigens moet ik nog een paar dingen doen en doordat we deze week nogal veel 'onvoorziene' vergaderingen hebben gehad; klopte mijn week niet meer zoals ik in mijn hoofd heb.... en dan is het paniek
Ow well...
Uh dat wordt zeren velen frustraties morgen![]()
Hopen dat het dan nog komt jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen die vrijwilligerswerk wil doen moet die cursus doen. Ik dacht ook wel dat het een verrijking zou zijn, maar dat valt op dit moment nog erg tegen.
Misschien komt het nog hoor, er zijn drie trainingsdagen. Maar tot nu toe heb ik echt nog niks nieuws geleerd![]()
Aan de andere kant gaat het om online hulpverlening, wat voor mij ook nieuw is. Dus ik zou er uiteindelijk wel wat van moeten gaan leren
Dat sobersoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hopen dat het dan nog komt jaAnders haal je het gewoon makkelijk en ben je de beste vrijwilliger evar!
Jupquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n lage autistenscore
have funquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu ga ik finale kijken van darten![]()
![]()
![]()
NEE, IK BEN MIJN NAGELS AAN HET LAKKEN!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupTerwijl ik echt moeite heb als mijn baas komt met of ik iets tussendoor wil doen
Want eigenlijk wil ik dan keihard nee schreeuwen; omdat mijn planning er niet op gemaakt is...
Uiteindelijk doe ik het alsnog en achteraf denk ik dan 'hmmm waarom vond ik dat dit eik niet kon?'.
Ahja
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn teamleider begon er laatst ook over dat we flexibel moeten zijn
dus ik zei
IK HEB JOINT HYPERMOBILITY JE GAAT TOCH NIET ZEGGEN DAT IK NIET FLEXIBEL BEN!!!!11!
toen kwam er mompelend een nee uit
zo handig als mensen geen grapjes terug durven te maken als je t over ziektes hebt
Pehehehequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
dus ik zei
IK HEB JOINT HYPERMOBILITY JE GAAT TOCH NIET ZEGGEN DAT IK NIET FLEXIBEL BEN!!!!11!
zo handig als mensen geen grapjes terug durven te maken als je t over ziektes hebt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
dus ik zei
Ok duidelijk...maar ben je dan ook nog nooit klaar gekomen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Harriette Hotter en de Halfgoed Prinses Deel 5Jeetje wat een lang proces zeg. Het lijkt me slopend. Maar de belonging zal er ook naar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ga je ook tetten laten zetten? Zat net wat foto's van Valentijn dinges te kijken en het viel me op dat zij geen tetten heeft genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je moet nu dus nog een jaar en dan kan je geopereerd worden?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Harriette Hotter en de Halfgoed Prinses Deel 5Taart ende RencupcakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt echt megalang zeg... Ik vind het knap van je dat je het vol hebt gehouden... Ik weet niet of ik zo sterk zou zijn geweest. Ik heb er veel respect voor hoorVoor jou
Ik ga er niet superveel op in want tricky onderwerpquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ok duidelijk...maar ben je dan ook nog nooit klaar gekomen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeetje wat een lang proces zeg. Het lijkt me slopend. Maar de belonging zal er ook naar zijn![]()
En ga je ook tetten laten zetten? Zat net wat foto's van Valentijn dinges te kijken en het viel me op dat zij geen tetten heeft genomen.Ja borstgroei is genetischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je moet nu dus nog een jaar en dan kan je geopereerd worden?ik heb ze wel
en groter dan Valentijn, en ze groeien nog. Dat komt allemaal door hormonen
Ik denk dat ik in januari de operatie heb
Ook als je het van nature niet hebt zeg maar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja borstgroei is genetischik heb ze wel
en groter dan Valentijn, en ze groeien nog. Dat komt allemaal door hormonen
Ik denk dat ik in januari de operatie heb
Ik had betere dingen te doen en ben nu naarstig aan het nalezen. Incluus deel 2, 3 en 4quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben deze avond vooral heel veel bezig met "ik heb zoveel betere dingen te doen dan dit"...
En dan verder gaan met internet surfen fokken facebook dit dat alles
Echt iets voor een impulsief persoon als ik. ERMAHGERD PIEMEL. Volgende dag: WHAT HAVE I DOOONEEEquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Maisnon het volgende:
Nou ergens is het ook wel goed dat het langer duurt, dan krijg je ook niet mensen die op een dag denken, mwoah, tieten lijkt me ook wel wat en dan tada
Het is echt een soort persoonlijke reisdie je moet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt iets voor een impulsief persoon als ik. ERMAHGERD PIEMEL. Volgende dag: WHAT HAVE I DOOONEEE
Veeg me op!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
dus ik zei
Dat nog niet eens, ik vind het zo erg dat je moed bij elkaar hebt geraapt om hulp te zoeken, en dat ze zeggen, zoek het nog een jaartje uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef Maisnon het volgende:
Nou ergens is het ook wel goed dat het langer duurt, dan krijg je ook niet mensen die op een dag denken, mwoah, tieten lijkt me ook wel wat en dan tada
Het is echt een soort persoonlijke reisdie je moet maken
Mja dan weten ze wel dat de mensen die ECHT willen toch wel terug komen he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik vind het zo erg dat je moed bij elkaar hebt geraapt om hulp te zoeken, en dat ze zeggen, zoek het nog een jaartje uit
Dat kun je ook weten als je ze doodgooit met 100 vragenlijsten die je echt wel krijgt, en waar er ook wel uit komt of je redenen gegrond zijn of niet... Wat ook wel pijnlijk kan zijn lijkt me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dan weten ze wel dat de mensen die ECHT willen toch wel terug komen he.
Ja ik weet niet, ik denk dat ze wel een reden hebben om het zo te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kun je ook weten als je ze doodgooit met 100 vragenlijsten die je echt wel krijgt, en waar er ook wel uit komt of je redenen gegrond zijn of niet... Wat ook wel pijnlijk kan zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga er niet superveel op in want tricky onderwerpmaar bij deze
Thnx voor je openhartige antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was misschien wat direct maar was er wel benieuwd naar. Of je dus al wel een seksuele ervaring had gehad
![]()
Erhmagherd Puckzzz shut up!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Is helaas een realiteit bij heel veel vormen van hulpverlening, puur door de wachtlijsten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kun je ook weten als je ze doodgooit met 100 vragenlijsten die je echt wel krijgt, en waar er ook wel uit komt of je redenen gegrond zijn of niet... Wat ook wel pijnlijk kan zijn lijkt me.
Jup dat sobersoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik vind het zo erg dat je moed bij elkaar hebt geraapt om hulp te zoeken, en dat ze zeggen, zoek het nog een jaartje uit
Ik heb er destijds geen last van gehad eigenlijk, een lange wachttijd. Maar dit is natuurlijk ook wel een heel specifieke situatie, als je gewoon een kutleven hebt kun je op veel meer plekken terecht om vragenlijsten in te vullen dan wanneer je het gevoel hebt in het verkeerde lichaam te zitten..quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is helaas een realiteit bij heel veel vormen van hulpverlening, puur door de wachtlijsten...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Maisnon, mijn actie die iedereen schokkender vond:
Fred is dus mijn vriend, die heb ik ontmoet op mijn werk. We waren directe collega's. Onze manager was een muts die het niet met Fred op had, dus we waren bang dat zij Fred naar een andere locatie zou schoppen als zij wist dat we een relatie hadden. Terwijl ik daar toch wel weg wilde gaan. Daarom hebben we twee jaar lang volledig geheim een relatie gehad.
Nu ben ik veel te spastisch voor geheimen, dus mochten zo min mogelijk mensen het weten. Alleen mijn familie en mijn beste vriendinnen wisten ervan. Ik heb mijn bindingsangst (die wel werkelijkheid is trouwens) gebruikt als excuus. Hier durfde ik dus ook niks te posten, want ik was bang dat het uit zou komen. Op feestboek stond ook niks, want daar zaten m'n collega's ook op.
Toen ik na twee jaar weg ging bij dat bedrijf zijn we voor onze relatie uitgekomen.. En kwam ik hier van "o hai, ik ben heul geen vrijgezel, ik heb al twee jaar een vriend".
Toen vond iedereen me een liegenaar
Technisch gezien heb ik nooit gelogen trouwens, heb alleen veel verzwegen en nooit ontkent als mensen aannames deden![]()
![]()
*goedpraat*
Wat zeiden ze op je oude werk eigenlijk? Was het echt een probleem geweest?![]()
Ik wil wel swappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik ook hormonen krijgen voor grotere tetten?
Voor gespecialiseerde zorg zijn de wachttijden lang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er destijds geen last van gehad eigenlijk, een lange wachttijd. Maar dit is natuurlijk ook wel een heel specifieke situatie, als je gewoon een kutleven hebt kun je op veel meer plekken terecht om vragenlijsten in te vullen dan wanneer je het gevoel hebt in het verkeerde lichaam te zitten..
Inclusief heupbewegingen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders helikoptert met haar denkbeeldige piemol
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders helikoptert met haar denkbeeldige piemol
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Incantrix het volgende:
Even snel: Maisnon
Truste damens!
Ow, en Renjeuh voor Breda
Onze vervelende manager is een half jaartje voor ik wegging weggegaan. Onze collega's stonden ook zwaar verbaasd (1 van hen heeft het eens direct gevraagd en dat is de enige keer dat ik er echt keihard over gelogen heb) maar begrepen het wel en vonden het hartstikke leuk. Fred heeft laatst per ongeluk onze nieuwe manager vertelt dat we samen wonen en die vond het ook alleen maar leuk eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat zeiden ze op je oude werk eigenlijk? Was het echt een probleem geweest?
Delenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik ook hormonen krijgen voor grotere tetten?
Schoonzusje heeft nu 2 aidsgestoorden op de kinderafdeling liggen in t ziekenhuis omdat ze nog niet ergens terecht kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor gespecialiseerde zorg zijn de wachttijden lang.
Toen ik aidsgestoord was en toch wel heul verkeerd bezig kon ik drie maanden later een intake krijgen. In die tijd had ik er nog wel 10 kilo af kunnen krijgen
![]()
Gelukkig kon ik er nog ergens tussendoor en stabiliseerde alles een beetje. Maar voor ik daadwerkelijk behandeling kreeg waren we meer dan een half jaar verder.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja meer hormonen gaat niet helpen bij jullie, sorry
Ik zit zelfs onder het normale vrouwon niveau dus die van mij groeien gewoon langzaam
Jij gaat je straks zķ normaal voelen bij onsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja meer hormonen gaat niet helpen bij jullie, sorry
Ik zit zelfs onder het normale vrouwon niveau dus die van mij groeien gewoon langzaam
Soms mogen meisjes ook niet in de kliniek, omdat ze geen enkele motivatie hebben. Dan kan een kliniek niks voor ze doen. Een vriendin van m'n moeder heeft een dochter met hele zware anorexia. Zij is nu een jaar of 6 bezig, is in ziekenhuis geweest, in klinieken, dit dat alles. Inmiddels hebben ze haar min of meer opgegevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schoonzusje heeft nu 2 aidsgestoorden op de kinderafdeling liggen in t ziekenhuis omdat ze nog niet ergens terecht kunnen. Die moeten dan gaan zitten kijken of ze alles opeten en anders krijgen ze een sonde
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt iets voor een impulsief persoon als ik. ERMAHGERD PIEMEL. Volgende dag: WHAT HAVE I DOOONEEE
Ze staan op een wachtlijst dus tot die tijd mogen ze de tijd van de verpleging in het ziekenhuis 'verdoen'. Ik zeg verdoen omdat zij die kinderen niet kunnen helpenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soms mogen meisjes ook niet in de kliniek, omdat ze geen enkele motivatie hebben. Dan kan een kliniek niks voor ze doen. Een vriendin van m'n moeder heeft een dochter met hele zware anorexia. Zij is nu een jaar of 6 bezig, is in ziekenhuis geweest, in klinieken, dit dat alles. Inmiddels hebben ze haar min of meer opgegeven.
Het is een heel moeizaam probleem, juist omdat het levensbedreigend is en omdat er nog geen goede hulpverlening is voor de combinatie met andere stoornissen.
Dat vind ik lekker niet hetzelfdequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, teruggelezen. Wat een verhaal Maisnon! Maar heel fijn dat het nu zo goed met je gaat!
En iemand om mijn pandapunten mee te delen.![]()
Doen we toch alquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Dat wij zo ook die hormonen nemen en alleen maar emotionele teringwijven worden zoHuilen janken rellen krassen extremen jongeuh!
Nee jíj doet dat; maar dat is omdat je een kutpuber bentquote:
Neus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jíj doet dat; maar dat is omdat je een kutpuber bent
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik lekker niet hetzelfde
Nou ja, ze houden die kinderen in leven.. Altijd fijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze staan op een wachtlijst dus tot die tijd mogen ze de tijd van de verpleging in het ziekenhuis 'verdoen'. Ik zeg verdoen omdat zij die kinderen niet kunnen helpen
PUBER MINI TETTEN DIT DAT ALLESquote:
Ja, dat is logisch. Maar verder is het toch een beetje poep dat het zo lang duurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ze houden die kinderen in leven.. Altijd fijn
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders slaat ijs met een rotte forel.
quote:
Ja dat zou best een beetje jammer zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GA NEUKEN DAN.
HALLO STRAKS KOM JE ONDER EEN BUS EN DAN GA JE DOOD ALS
MAAGD
Och, mij is het ook gelukt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat zou best een beetje jammer zijn.
Maar ik vind dat toch echt iets voor binnen een relatie, en ik faal daar blijkbaar hard in want tot nog toe is een serieuze relatie aangaan me nog niet gelukt.
En als je als je 30 bent nog geen relatie hebt (gehad)?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik vind dat toch echt iets voor binnen een relatie, en ik faal daar blijkbaar hard in want tot nog toe is een serieuze relatie aangaan me nog niet gelukt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik was laatst bij dat lesbische stelletje waar ik mee bevriend ben, en eentje vond ik stiekem vroeger leuk
Toen ik dus nog als jongen was, en zij nog niet uit de kast. En ze begon er dus zelf over, ze zei:
"Ik wist het toen echt niet, de meeste jongens vond ik stom, maar je had me toen die lieve tekening voor mn verjaardag gegeven (we waren 16) en toen dacht ik: als ik iets met een jongen zou krijgen, zou het Maisnon zijn."
Dat was wel een mooi momentik zei dus ook: die tekening was met liefde gemaakt
was een fijn moment.
En super ironisch dat de enige jongen die ze potentieel leuk vond nu een meisje is
Maar je hebt mooie pumps, houdt van bier en supertoffe nagels. Waar gaat het misquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik was laatst bij dat lesbische stelletje waar ik mee bevriend ben, en eentje vond ik stiekem vroeger leuk
Toen ik dus nog als jongen was, en zij nog niet uit de kast. En ze begon er dus zelf over, ze zei:
"Ik wist het toen echt niet, de meeste jongens vond ik stom, maar je had me toen die lieve tekening voor mn verjaardag gegeven (we waren 16) en toen dacht ik: als ik iets met een jongen zou krijgen, zou het Maisnon zijn."
was een fijn moment.
En super ironisch dat de enige jongen die ze potentieel leuk vond nu een meisje is
Maar BABIES!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet Bami het eens met meisjes proberen
Jammer ook dat je al 100 bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aawwwquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
was een fijn moment.
Die kan je toch adopteren? Dan kan je gelijk een neger nemenquote:
Voor in de gangkast?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kan je toch adopteren? Dan kan je gelijk een neger nemen
En een aziaatjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kan je toch adopteren? Dan kan je gelijk een neger nemen
Oh, het gaat me ook vast wel lukken. Maar nu nog niet blijkbaar. En dat is ok, want eigenlijk heb ik zonder vriend ook een heel tof leven.quote:
Ik denk dat als ik 25 ben en er dan nog geen vaart in zit, ik misschien wat makkelijker ga worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En als je als je 30 bent nog geen relatie hebt (gehad)?
Ga je dan je wereldbeeld (ik kan het woord niet vinden) bijstellen. Of neem je dan 282992 katten?
Mijn persoonlijkheid?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar je hebt mooie pumps, houdt van bier en supertoffe nagels. Waar gaat het mis
Neee, een baby!quote:
Oh ja, dat was de aziaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En een aziaatjeHeb je 1 die van de uitkering leeft (want neger) en 1 die al het werk voor je doet
Oeehhhhhh !!1!
quote:
Zoenen heb ik geprobeerd. Was best leuk, maar toch niet zo leuk als met jongens, haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet Bami het eens met meisjes proberen
Een chinees meisje adopteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En een aziaatjeHeb je 1 die van de uitkering leeft (want neger) en 1 die al het werk voor je doet
Oeehhhhhh !!1!
ZO PRAKTISCH!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeehhhhhh !!1!
Probeer vingeren eens, dat mag wel toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Zoenen heb ik geprobeerd. Was best leuk, maar toch niet zo leuk als met jongens, haha.
[..]
Een chinees meisje adopteren.
Wordt gecompenseerd door tetten en tarzan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo leven zonder een piemel. Ik snap lesbo's niet
Ja, dat doe ik dan wel bij mezelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Probeer vingeren eens, dat mag wel toch?
Not the real dealquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wordt gecompenseerd door tetten en tarzan?
Dat is heul anders dan met z'n tweeën!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan wel bij mezelf.
Het beeld van Bami als pot vind ik gewoon erg mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar wil gewoon bami als buitenvrouw
That moment has fled by thenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, het gaat me ook vast wel lukken. Maar nu nog niet blijkbaar. En dat is ok, want eigenlijk heb ik zonder vriend ook een heel tof leven.
[..]
Ik denk dat als ik 25 ben en er dan nog geen vaart in zit, ik misschien wat makkelijker ga worden.Of gewoon een van de jongens opzoek die in de afgelopen jaren wel seks met me wilde.
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het beeld van Bami als pot vind ik gewoon erg mooi
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe jij bami eens dan, das heul niet raar
Kan bami ook een soort van meisje uitproberen. Nee?
quote:
Nee maar, als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, maar nu is dat dus nog niet, nu wil je nog wachten, het zou anders zijn als je echt veel ouder was, ik vind het nu nog wel lief.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Zoenen heb ik geprobeerd. Was best leuk, maar toch niet zo leuk als met jongens, haha.
[..]
Een chinees meisje adopteren.
Ja maar rammelende eierstokken!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar, als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, maar nu is dat dus nog niet, nu wil je nog wachten, het zou anders zijn als je echt veel ouder was, ik vind het nu nog wel lief.
Misschien moet je meedoen aan dat programma, joaaa
Je ontkomt er niet aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zelfs het nieuwe meisje noemt me Bami.
Zo sta je ook in de databasequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zelfs het nieuwe meisje noemt me Bami.
Nouja, ik heb het idee dat ik er redelijk klaar voor ben. Maar wel met iemand waar ik me veilig en vertrouwd bij voel en al langere tijd mee samen ben. En dat zit er voorlopig nog even niet in dus nouja, dan niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar, als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, maar nu is dat dus nog niet, nu wil je nog wachten, het zou anders zijn als je echt veel ouder was, ik vind het nu nog wel lief.
Misschien moet je meedoen aan dat programma, joaaa
Des de meer reden om te wachten met seks tot de goede gozer voorbij komt danquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar rammelende eierstokken!
Ik hoef nu heel nog geen kind gelukkig. Eerst maar eens zelfstandig worden en een baan vinden enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar rammelende eierstokken!
Nou dat gaat bij mij dus ook een probleem worden, want het zal ook best wennen zijn voordat het voor mezelf klopt, en dan dit nog eens erbij. Ergens 2015 ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het idee dat ik er redelijk klaar voor ben. Maar wel met iemand waar ik me veilig en vertrouwd bij voel en al langere tijd mee samen ben. En dat zit er voorlopig nog even niet in dus nouja, dan niet.
Ermahgerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bami-porno![]()
Dat lijkt me echt grappig
O tetten hihihi oe kijk tepels hihihi oeh wat ga je daar doen oeh dat voelt grappig hihihi o is het niet de bedoeling dat ik praat?
![]()
Het mag ook wel hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar iedereen noemt je Bami dus toen dacht ik is het dan raar als ik Bambi zeg misschien snapt niemand het
speesquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gingerblonde virgin lesbian shemale fuck.
Nee?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bami-porno![]()
Dat lijkt me echt grappig
O tetten hihihi oe kijk tepels hihihi oeh wat ga je daar doen oeh dat voelt grappig hihihi o is het niet de bedoeling dat ik praat?
![]()
Hij wil je mond anders ook vast met iets anders volstoppen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jonge, tijdens het zoenen en dergelijke ben ik best stil.
Ik vanmiddag met kip!quote:
DAT KAN NOOIT!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jonge, tijdens het zoenen en dergelijke ben ik best stil.
Ach nouja, geeft ook niet toch? Beter dan het forceren omdat je anders zo oud nog maagd bent ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou dat gaat bij mij dus ook een probleem worden, want het zal ook best wennen zijn voordat het voor mezelf klopt, en dan dit nog eens erbij. Ergens 2015 ben ik er klaar voorughhhhhh
Zeker waar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ach nouja, geeft ook niet toch? Beter dan het forceren omdat je anders zo oud nog maagd bent ofzo.
Goeien. Mweh, morgen maar.quote:
Gniffelquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Bami volgens mij heb ik je op feesboek gespot begint je naam met een I?
Omnomnomquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het gaat hier ook alleen maar over seks en eten
En tetten !quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het gaat hier ook alleen maar over seks en eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |