Ik denk een tramlijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
Ik zat zelf een beetje op die kaart te speuren, en ik zat me af te vragen of dit lijntje een metrolijn is
[ link | afbeelding ]
Of tunnelquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
Ik zat zelf een beetje op die kaart te speuren, en ik zat me af te vragen of dit lijntje een metrolijn is
[ link | afbeelding ]
Pre-order dlc wat een bullshitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zonder pre-order kan je dat ding niet besturen?
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef Faazz het volgende:
Ik mag hopen dat je die extra futures die je krijgt met de The Grand Theft Auto V Collector’s Edition ook vrij te spelen zijn als je niet de mega-pack koopt. Sowieso meer doelen om na te streven dan.
Zie ik daar een racetrack rechtsbovenin?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn hoogtelijnen van een berg denk ik (linksboven de snelweg)quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zie ik daar een racetrack rechtsbovenin?
Nee en dat voor 150 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef Desunoto het volgende:
De meeste in-game bonus content zal na een paar maanden wel als DLC te kopen zijn. Maar het ziet er allemaal niet zo bijzonder uit.
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
150 euro is echt te veel van t goede
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.
Bolquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggen
Denk het wel iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik verwacht minstens dat die map aan beide kanten geprint is... anders zijn het hele grote wegen of een kleine map
Tis maar wat je wilt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
Ik vind de CE veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Geen figurine of iets waarvan je zou zeggen; Dit rechtvaardigt de prijs.
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt...
Ik vind die figurines maar onzin (en plaats verslindend).
Cheatersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |