Zijn hoogtelijnen van een berg denk ik (linksboven de snelweg)quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zie ik daar een racetrack rechtsbovenin?
Nee en dat voor 150 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef Desunoto het volgende:
De meeste in-game bonus content zal na een paar maanden wel als DLC te kopen zijn. Maar het ziet er allemaal niet zo bijzonder uit.
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
150 euro is echt te veel van t goede
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.
Bolquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggen
Denk het wel iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik verwacht minstens dat die map aan beide kanten geprint is... anders zijn het hele grote wegen of een kleine map
Tis maar wat je wilt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
Ik vind de CE veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Geen figurine of iets waarvan je zou zeggen; Dit rechtvaardigt de prijs.
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt...
Ik vind die figurines maar onzin (en plaats verslindend).
Cheatersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijn
Dat is wat ik zeg, dus is de CE veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt en ik had dat echt niet verwacht van RockStarquote:
Idd daarom snap ik het ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal doet Rockstar dat soort dingen toch ook niet? Ik roem Rockstar nog steeds om hoe ze dlc bij Red Dead Redemption en GTA IV hebben aangepakt, Pas na het uitbrengen van de game gemaakt als een extra zo als het hoort. Niet zo als alle andere game bedrijven die er extra dingen uithalen om het later als DLC te offeren.
Nope...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
¤ 150 voor de C.E. Krijg je er dan een echte auto bij ?
De een heeft het er voor overquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, dus is de CE veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt en ik had dat echt niet verwacht van RockStar
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nope...
Een vliegtuig (Cesna)
[..]
De een heeft het er voor over
en de andere niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |