TV kijken auto in de parkeergarage zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het is 20 augustus 2014, er zijn rellen in Nederland net zoals in Engeland en Frankrijk en ook vooral in de grote steden gedurende 5 dagen. Wat zou je in zo'n situatie doen? Zou je meerellen? Zou je de politie helpen of je eigen stad/dorp verdedigen met andere? Of zou je erover gaan Fok!'en?
Wat zouden jullie doen?
Samen met andere afspreken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
Eigen dorp/woning/bezittingen met lijf en leden verdedigen.
Zou je je niet verplicht voelen iets te doen? Ik woon in een dorp en ik zou mijn huis verdedigen.quote:
geen rellen in mijn dorp denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Samen met andere afspreken?
[..]
Zou je je niet verplicht voelen iets te doen? Ik woon in een dorp en ik zou mijn huis verdedigen.
Ik doe niks, zit hier lekker toch in niemandsland, hier blijft het wel rustig. En mocht iemand mijn tuin betreden die niet welkom is dan mag de hond ermee gaan "spelen". )quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
Stel het is 20 augustus 2014, er zijn rellen in Nederland net zoals in Engeland en Frankrijk en ook vooral in de grote steden gedurende 5 dagen. Wat zou je in zo'n situatie doen? Zou je meerellen? Zou je de politie helpen of je eigen stad/dorp verdedigen met andere? Of zou je erover gaan Fok!'en?
Wat zouden jullie doen?
Vakantie+onvrede (het is tenslotte 2014)+verveling+jonge criminelen in buitenwijken=rellen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef arjan1212 het volgende:
waarom zouden er hier rellen komen, de uitkeringen zijn hier 2 keer zo hoog als in engeland en frankrijk
Nee inderdaad, maar wat men niet heeft mist men niet. En mensen rellen ook voor de lol, niet vanwege economische malaise.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef arjan1212 het volgende:
achterstandswijken zoals in frankrijk en engeland bestaan in nederland niet
Dan moet je die wel eerst printen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef bijdehand het volgende:
Zou thuiszitten met een geladen vuurwapen. Heb toch genoeg eten en drinken in huis.
Niet nodig met vergunningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |