Het is bij mij ook een teringzooi op m'n kamer en mijn kledingkast zit nog in elkaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
ik heb net mn kledingkast uit elkaar gehaaldwat een teringzooi op mn kamer
/jngsc maar er is niemandquote:
Niet door mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh volgens mij werd ik zojuist gelyncht.
wiskunde B isquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Niet dat B me minder kut lijkt
Ja maar is wiskunde B halen hier zelfs de grootste wiskundenerds lage cijfers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde B is![]()
![]()
![]()
maarja dat kon ik niet kiezen dankzij die fabuleuze school van mij!
Ik heb één jaar wiskunde B gevolgd en daar haalde ik zonder leren hogere cijfers dan ik nu haal, terwijl ik er nu uren aan zitquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar is wiskunde B halen hier zelfs de grootste wiskundenerds lage cijfers.
Hoe heb je eerst wel B kunnen volgen dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb één jaar wiskunde B gevolgd en daar haalde ik zonder leren hogere cijfers dan ik nu haal, terwijl ik er nu uren aan zit
Je kan bij ons op school alleen wiskunde B volgen met N&T. Ik heb één jaar N&T gedaan maar toen ben ik blijven zitten omdat het toch niet helemaal mijn profiel was en ben ik E&M gaan doen, waar ik alleen wiskunde A kan hebben, wat me totaal niet ligt...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe heb je eerst wel B kunnen volgen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |