Cif cunt pilootquote:
Wij deden altijd de verkorte versie door alle straten blind te verdelen van te voren. Hoef je niet te wachten tot eimand na acht miljoen rondjes eindelijk een keer station West paktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
Ja mijn ouders wilde vroeger nooit Monopoly spelen met mijOmdat het inderdaad zo lang duurde.
Of dat je zo drie dagen lang je spelbord in de woonkamer had staan zodat je weer verder kon gaan
HOE?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had een mooie TT bedacht maar Mss was te snel...
ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Vernieuwing die WEL dood moet: de monopoly pinpas!
omdat jij op een dag ook nog met andere zaken bezig bent dan je haar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
Potverdomme ik ben jaloers op de lengte van het haar van FFwaarom groeit mijn haar niet zo snel
Oja sommige mensen zeggen monnopolliequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
en mensen die monopoly niet als Moonoopoolie uitspreken zijn ook stom.
doe je het dan ook op de studentenmanier?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef milka82 het volgende:
Heb stef stuntpiloot gekocht als sintkado voor midi en mini, ondertussen hebben wij er meer mee gespeeld, hehehe
St vervangen voor C?quote:
jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja sommige mensen zeggen monnopollie
hoe de BABS van Priem "Unreal Tournament" uitsprakquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Anyway, tijdens onze ceremonie zijn de Transformers, Strapping Young Lad en Lowlands genoemdI couldn't have been happier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |