quote:
En dan te bedenken dat ze dat nummer in de jaren 70 aan de straatstenen niet kwijt raakten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:10 schreef RvLaak het volgende:
Deze versie is wel leuk (hoewel de yuptub kwaliteit ruk is):
Dank dat Robje behoorlijk baalt van het feit dat iedereen denkt dat het van Boudewijn is en "Ik geloof" heetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:16 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dat nummer in de jaren 70 aan de straatstenen niet kwijt raakten.
Rob de Nijs wilde het uiteindelijk wel doen, maar dan wel met een aangepaste tekst.
Wie zorgt er voor ons dagelijks brood? (Jan Kwakman, Jan Kwakman!)quote:
Je vorige bestelling is daar nooit aangekomen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef The_Dean het volgende:
Vannacht gaat er weer een GFS bestelling uit. Die van brother en guitarist staat nog. Tenzij er iet bij moet.
Nog iemand iets nodig?
Als ik je order moet veranderen zeg je het maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:36 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat ze nu ook andere versies van die Red Active pups hebben.
Nee, die switches zitten op de achterkant van die pups. Dan heeft het weinig toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik je order moet veranderen zeg je het maar.
Ik had wat knoppen binnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die switches zitten op de achterkant van die pups. Dan heeft het weinig toegevoegde waarde.
Die knoppen staan ook nog op de lijst of had je die bij een vorige bestelling al binnen gekregen?
4 stuks? Dan zijn die vast voor mijn lpquote:
Ja, net Lien gebeld en die bevestigde dat. Voor je LP inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
4 stuks? Dan zijn die vast voor mijn lp
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, net Lien gebeld en die bevestigde dat. Voor je LP inderdaad.
Dat eindequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het trouwens wel wazig dat ondanks de extra's cd.. als de rook om je hoofd is verdwenen niet op de boxset staat.
de eenzame fietser moet ik me nog maar eens meer in verdiepen
Verder niets mis met lulligheid
Hmm dat ga ik niet redden helaas...quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi altijd, de strijd om de grootste e-penisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet het nog niet, begin van de avond word er pas geloot.
Gaat mij niet om het publiek. Of we nou voor 10 of voor 1000 man spelen, áls er maar publiek komtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:53 schreef starla het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooi altijd, de strijd om de grootste e-penis![]()
Even kijken wie voor het grootste publiek speelt....Cynic weer als eerste!
Waar spelen jullie dan ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja, en loten is ook ruk. Weet liever vantevoren hoe laat ik moet spelen
Iedereen is wel op tijd aanwezig, maar toch
Als we vandaag winnen spelen we op Dokk'em Open Air en Into The Grave, hopelijk is er dan wel wat publiek, lijkt me fantastisch![]()
Fries, geen coverbands.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:07 schreef Zorro het volgende:
Wij om 21:00 uur.
Enne, Highway to Hell en dan ons niet vragen? Tsss...
V'squote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef The_Dean het volgende:
Metalband 4 in actie, en ben tot nu toe de enige met een V.
Zonder V geen metal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef The_Dean het volgende:
Jep, een gezien! Tevens de winnaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zonder V geen metal.
Tenzij ze een Explorer hebben natuurlijk...
En hoeveelste zijn jullie geworden?quote:
Scheelde 2 stemmen met de publieksprijsquote:
Vaak wel erg gezelligquote:Op zondag 19 mei 2013 09:20 schreef Cynic het volgende:
Nou, dat was wel een beetje zoals ik had verwacht: spelen voor 3 betalende bezoekers (waaronder de legendarische kejjedieband!) 5 vrijwilligers en de 2 volgende bands.
Heb me toch wel vermaakt uiteindelijk.
Die ander had 2 vriendjes meer meegebracht dusquote:Op zondag 19 mei 2013 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Scheelde 2 stemmen met de publieksprijs
Net niet.
Ik denk hetquote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die ander had 2 vriendjes meer meegebracht dus
Is toch ook veul te ver wegquote:
Mijn bandje van het bassen is uit elkaarquote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef guitarist het volgende:
Nou, ik ben ook weer gevraagd voor een bandje.Ook op bas, joining The Dean en KaMo.
Deze week even nummers er in rammen en vrijdag waarschijnlijk repeteren.
Waar is de mijne?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn bandje van het bassen is uit elkaar![]()
Maar lachuh man! Op je Tele bas
Optreden gister was te gek, super veel zonnebrillen verkocht
Goed bezig dude! Veel plezier, en succes natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef guitarist het volgende:
Nou, ik ben ook weer gevraagd voor een bandje.Ook op bas, joining The Dean en KaMo.
Deze week even nummers er in rammen en vrijdag waarschijnlijk repeteren.
Binnenkort eens kijken naar verzendmogelijkhedenquote:
Heb je ze ook op sterkte?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Binnenkort eens kijken naar verzendmogelijkheden
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n matineevoorstelling blijft een vreemd iets.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:20 schreef Cynic het volgende:
Nou, dat was wel een beetje zoals ik had verwacht: spelen voor 3 betalende bezoekers (waaronder de legendarische kejjedieband!) 5 vrijwilligers en de 2 volgende bands.
Heb me toch wel vermaakt uiteindelijk.
Nee sorry, maar het is wel een goede overzet bril hoorde in van een paar brillendragersquote:
Bubbelenveloppe, postzegel, donequote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Binnenkort eens kijken naar verzendmogelijkheden
Whut?quote:
Ik zag ineens een fotoserie voorbij komen op fbquote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whut?
Was voorts ook de enige met een V de hele avond![]()
Gefunden! Dank voor de tipquote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zag ineens een fotoserie voorbij komen op fb
En iemand anders een doos Magic The Gathering kaarten ( kwam er nog een stapeltje tegen trouwensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:05 schreef The_Dean het volgende:
En dudes, Beardy is legit, ik [nouja, Lien] heb een kofferbak vol manga [Japanse strips] aan hem te danken
Jazeker, heel gemakkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een stratocaster van london city en de schroef aan de bovenkant die de draagband vasthoud en een schroef bij de plugin laten bijde los, kan ik daar iets aan doen?
Schroef er uit draaien, stof er uit blazen: drupje lijm (super of hout) er in en de zelfde schroef (of een een fractie grotere) er weer in draaien en klaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb een stratocaster van london city en de schroef aan de bovenkant die de draagband vasthoud en een schroef bij de plugin laten bijde los, kan ik daar iets aan doen?
Lijkt me wel lache ja!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef Beardy het volgende:
Zo, gewoon omdat dat met muziek maar weinig te maken heeft![]()
En nou zereneus; als iemand die mandoline (zie pagina 1) wil hebben OM ZELF OP TE SPELEN stuur me dan een berichtje, mmm-kee? Ik wil er van af!
Wie is het?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Er was een beroemde gozer op ons feestje dit weekend
[ afbeelding ]
Geinigquote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben een gitarist en een filmpje!.
had t al gezien op fb jaquote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Er was een beroemde gozer op ons feestje dit weekend
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De epic solo heeft hij btw zelf ingespeeld.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tof filmpjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben benieuwd wie het filmpje gemaakt heeft, kan ik niet echt duidelijk opmaken van aftiteling.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Sampletjes spelen op m'n samsungquote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Gitaar kopen. Een telefoon of laptop maakt je geen rockster
Dat wordt toch standaard aangeraden als beginnende gitaar?quote:
Kan, maar velen hier zijn niet eerst op akoestisch begonnen. Maakt opzicht ook niet zo heel veel uit waarop je begint. Je moet vooral het instrument kiezen waar jij denkt het meeste plezier aan te gaan beleven. Als dat akoestisch is, dan pak je dat. Wil je echter liever elektrisch, dan begin je daar mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat wordt toch standaard aangeraden als beginnende gitaar?
Wat dat betreft gaat m'n voorkeur op dit moment wel uit naar een akoestische gitaar. Anyway, heeft iemand tips?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan, maar velen hier zijn niet eerst op akoestisch begonnen. Maakt opzicht ook niet zo heel veel uit waarop je begint. Je moet vooral het instrument kiezen waar jij denkt het meeste plezier aan te gaan beleven. Als dat akoestisch is, dan pak je dat. Wil je echter liever elektrisch, dan begin je daar mee.
pak een goedkope 2de hands gitaar , kijk naar 3 maanden of je het nog steeds leuk vind en het je ligt en dan ga je kijken wat bij je past.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wat dat betreft gaat m'n voorkeur op dit moment wel uit naar een akoestische gitaar. Anyway, heeft iemand tips?
Nee gewoon beginnen met elektrische. Akoestisch is voor later.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat wordt toch standaard aangeraden als beginnende gitaar?
Ik wil wel een nieuwe gitaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pak een goedkope 2de hands gitaar , kijk naar 3 maanden of je het nog steeds leuk vind en het je ligt en dan ga je kijken wat bij je past.
Maar hoe wil je die uitzoeken? Het is een combinatie van persoonlijke voorkeur en hoe dat ding in je hand ligt.quote:
Dat is waar, maar ik heb al een poos op een brakke gitaar geprobeerd te spelen en dat lukte niet echt. Heb dan liever de gitaar nog in erg goede staat is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar hoe wil je die uitzoeken? Het is een combinatie van persoonlijke voorkeur en hoe dat ding in je hand ligt.
Als je eerst 3 maanden oefent op een geleende gitaar, kan je net genoeg spelen om zelf een goede nieuwe gitaar uit te kunnen zoeken.
Thanks voor de tip.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Richwood Western. Zijn niet duur en wel goed. Geen plastic nemen uiteraard.
Uncredited zijn de 20 lama's in de crewquote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het filmpje gemaakt heeft, kan ik niet echt duidelijk opmaken van aftiteling.
Jullie kijken te veel Monty Python....quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uncredited zijn de 20 lama's in de crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |