Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik vind het echt geweldig.quote:
Als je het al tig keer op een dag hebt gehoord, is het niet leuk meer. Vind ik danquote:
Wat cutequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ah... wat lief![]()
Gister hadden ze er een huisje uit Up! staan en vandaag dit
[ afbeelding ]
Nog een keertje RAM luisteren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik verveel meWat zal ik eens gaan doen
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog een keertje RAM luisteren?
Of Age of Empires 2 HD kopen op steam en dan tegen mij spelen.
DWDD is bezig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik verveel meWat zal ik eens gaan doen
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...quote:
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed idee
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
Ik vind het bijna altijd wel grappigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
tja... 19 euro en een spel dat ik niet kan.. dus 2 redenen om het niet te doen...quote:
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Toch nog 1 oplettende lezerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd wel grappigVooral net als nu als die kunstenthousiast aanwezig is
Juist dat vind ik zo leuk aan hem. Hij is zo enthousiast. En ook al is het snel, hij blijft wel erg duidelijk praten vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leuk
Jammer alleen dat hij zo snel praat, kan ik niet goed volgen.
Nee met die grote neger die je geholpen heeft bij dat concert ooit een keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |