Ik ook, gelukkig morgen pas om 13:30quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef AppleBite het volgende:
Ik ben echt net begonnen eigenlijk, einde nog lang niet in zicht haha
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig morgen pas om 13:30
Ooh, qua leren ben ik voor vandaag bijna klaar haha. Maar bedoelde met examens maken, heb er pas 1 gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig morgen pas om 13:30
Dat is wel 'zo goed'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef CWAV het volgende:
[..]
'Zo goed' valt ook wel weer mee; totaalgem 7,7
Haha danku, nou ja, 6,5 is ook prima toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat is wel 'zo goed'.Mijne is een 6,5.
8.7, balen manquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef CWAV het volgende:
[..]
Haha danku, nou ja, 6,5 is ook prima toch?
Mijn totaalgemiddelde komt onder andere mede door een uitschieter van Frans (gem 8,7, balen, moet een 10,3 halen voor een tien gemiddeld) en heb vier dagen de tijd om te oefenen voor Frans CE buiten om wat ik al gedaan heb, dus gewoon richten op de tien haha, wat waarschijnlijk niet lukt, maar wie niet waagt..../
Laagste is wisB, 6,7, dus daar wil ik nog zeker wat aandacht aan schenken, maar vandaag was echt een hopeloze dagAl ben ik net wel even effectief bezig geweest met het herhalen van stof voor sk waarvan ik eerst dacht 'hoe zat dat ook alweer'
![]()
En ik ben een beetje veel bezig met smileys geloof ik, dus ik zeg tijd voor een biertje en tot morgen....
Dinsdag pas weer Engels... N&T met aardrijkskunde, tussen de 7,5 en 9,0 voor CE!quote:
Poeh, lekker bezig man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef CWAV het volgende:
[..]
Dinsdag pas weer Engels... N&T met aardrijkskunde, tussen de 7,5 en 9,0 voor CE!![]()
Ga waarschijnlijk BIT doen in Enschede volgend jaar, dus daarom even flink aan de bak voor wiskunde... inf met 'n 8 afgesloten en PWS voor inf met 'n 9 dus dat zit wel goed
Jij economie oid morgen gok ik?
Mja, natuurkunde dan een beetje verprutst door twee examens op 'n dag, een warboel op m'n tafel en veeeeel te snel gelezen, maar alsnog rond de 6, eindcijfer 7; gevalletje her als de rest niet voor noodgevallen zorgtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef Neraice het volgende:
[..]
Poeh, lekker bezig man.
Jazeker, economie en Latijn. Ik bof maar.
Mwah, eco vind ik zelf wel meevallen, vooral logisch nadenken. Latijn daarentegen is echt ontzettend veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef CWAV het volgende:
[..]
Mja, natuurkunde dan een beetje verprutst door twee examens op 'n dag, een warboel op m'n tafel en veeeeel te snel gelezen, maar alsnog rond de 6, eindcijfer 7; gevalletje her als de rest niet voor noodgevallen zorgt![]()
Ah, da's idd mooi klote... zijn niet de twee easy ones, n vriendin van me zei dat eco zo lastig was? Heb het nooit meer gevolgd sinds de derde
Tja heb beide niet dus kan ook niet echt meepraten over de moeilijkheidsgraad hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mwah, eco vind ik zelf wel meevallen, vooral logisch nadenken. Latijn daarentegen is echt ontzettend veel.
Dank je. Ja, ben er ook niet bepaald blij mee. Maar goed, vanavond maar wat later, daarna toch pas woensdag weer iets moeilijksquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef CWAV het volgende:
[..]
Tja heb beide niet dus kan ook niet echt meepraten over de moeilijkheidsgraad hahaToch.... heel veel succes morgen! 2 examens op een dag is echt killing
pff, allemaal studienerdjes hiero.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef CWAV het volgende:
[..]
Haha danku, nou ja, 6,5 is ook prima toch?
Mijn totaalgemiddelde komt onder andere mede door een uitschieter van Frans (gem 8,7, balen, moet een 10,3 halen voor een tien gemiddeld) en heb vier dagen de tijd om te oefenen voor Frans CE buiten om wat ik al gedaan heb, dus gewoon richten op de tien haha, wat waarschijnlijk niet lukt, maar wie niet waagt..../
Laagste is wisB, 6,7, dus daar wil ik nog zeker wat aandacht aan schenken, maar vandaag was echt een hopeloze dagAl ben ik net wel even effectief bezig geweest met het herhalen van stof voor sk waarvan ik eerst dacht 'hoe zat dat ook alweer'
![]()
En ik ben een beetje veel bezig met smileys geloof ik, dus ik zeg tijd voor een biertje en tot morgen....
Ik heb ook hoge cijfers voor me SE. Iedereen is verbaast hoe bruin ik ben; heb de hele meivakantie in de zon gelegen niks gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Chillings het volgende:
[..]
pff, allemaal studienerdjes hiero.
al zou ik jou cijfers hebben, ik zou zomer slaap gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |