edit:twitter:LAKStweets twitterde op donderdag 23-05-2013 om 12:28:09Zeven errata zijn gepubliceerd, meer info volgt snel op examenklacht.nl reageer retweet
Ja er gingen wat vragen over de sniperscene's van call of dutyquote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja er gingen wat vragen over de sniperscene's van call of duty
Hehe wie zegt dat gamen niet nuttig isquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja er gingen wat vragen over de sniperscene's van call of duty
Helaas had het weinig met game-kennis te makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hehe wie zegt dat gamen niet nuttig is
Die laatste vragen waren kut. Wat was de symbiose?quote:
Ehm, even denken, volgens mij wist ik die nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die laatste vragen waren kut. Wat was de symbiose?
Symbiose is wederzijdse samenwerking. Ik doe iets voor jou goed en dan geef je mij ook iets goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die laatste vragen waren kut. Wat was de symbiose?
Hij bedoelde denk ik wát die symbiose bij die vraag inhield, niet wat de term symbiose inhoudtquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Symbiose is wederzijdse samenwerking. Ik doe iets voor jou goed en dan geef je mij ook iets goed.
50 minuten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ehm, even denken, volgens mij wist ik die niet
was wel om 14.20 klaar
Kun je de vraag enzo even hier plaatsen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik wát die symbiose bij die vraag inhield, niet wat de term symbiose inhoudt![]()
Het was niet altijd gemakkelijk voor soldaten om te vechten in gebieden met veel muren. Vaak was het onmogelijk veilig een hoek om te lopen zonder neergeschoten te worden. Hier kwam verandering in toen het zogenaamde leaning werd geintroduceerd. In welk deel van Call of Duty ontbrak deze techniekquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas had het weinig met game-kennis te maken
Ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
50 minuten?. Had jij bij de werkbij/mannetje allebei Bb-geel?
Die weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Kun je de vraag enzo even hier plaatsen?
Ik heb geen idee, ik ben niet zo'n gamer, jij wel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was niet altijd gemakkelijk voor soldaten om te vechten in gebieden met veel muren. Vaak was het onmogelijk veilig een hoek om te lopen zonder neergeschoten te worden. Hier kwam verandering in toen het zogenaamde leaning werd geintroduceerd. In welk deel van Call of Duty ontbrak deze techniek
Nee niet zo veel meer als vroegah maar ik weet wel dat het rellen was omdat je niet kon leanenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Die weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.
[..]
Ik heb geen idee, ik ben niet zo'n gamer, jij wel?
Jij doet meer aan gekke brilletjes/mutsen op de cam toch![]()
Ik heb geen eens een idee wat leanen is, deze vragen gingen over contrast verbetering van de ogen door het spelen van actiespellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee niet zo veel meer als vroegah maar ik weet wel dat het rellen was omdat je niet kon leanen
Sommige antwoorden kon je letterlijk uit de tekst overnemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef Depisch het volgende:
Wat een kut examen was bio zeg. Tering... Kan een 1 of een 8 hebben, geen idee of ik goed gegokt heb. Kutzooi!
Had jij ook boller door lensspiertjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een idee wat leanen is, deze vragen gingen over contrast verbetering van de ogen door het spelen van actiespellen.
Boller door die andere dingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Had jij ook boller door lensspiertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |