Lekker gespeeld inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:49 schreef Nemephis het volgende:
Tof!
* meld me aan als reserve-speler
Ken je trouwens deze versie met Ruud van der Lubbe al? Vind ik persoonlijk ook erg mooi.
Nee, dan ken ik het niet. Ik heb wel met bandjes geoefend in dorpjes rondom Assen, o.a. Grolloo en Schoonoord, kon zijn dat je daar ergens zat, vanwege je project met muziek van Kuipje en de Sneeuwstormpjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Ruimte vlakbij emmen.. Exloo maar is eigenlijk meer prive stuk.
In zaandam staat alles eigenlijk.. daar nam mijn vader vanaf 1972 met zijn band de nummers op.. ook kwamen Focus en Kayak daar wel eens wat opemen.
Hehe, ja kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee, dan ken ik het niet. Ik heb wel met bandjes geoefend in dorpjes rondom Assen, o.a. Grolloo en Schoonoord, kon zijn dat je daar ergens zat, vanwege je project met muziek van Kuipje en de Sneeuwstormpjes
Blues/rock/funk drum ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Hehe, ja klopt
Wat voor muziek maak jij precies?
Leuk! ik zelf ook.. speel nu 13 jaar gitaar maar hou er van om zoveel mogelijk zelf te doen, dus oa ook keyboard en bas, maar helaas geen drum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |