Mijn bh's zijn vaak niet duurder dan 15 euro; dus duur hoeft heul nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan best, ik ga niet velen geld eraan uitgeven
dat is toch ook dom?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
En toch denk ik bij mensen die urgent een goedkoop huis moeten omdat ze geen fatsoenlijke baan en wel een kint krijgen vaak: de volgorde. Je hebt 'm niet begrepen.
(ja, dat mag ik vast niet denken maar ik doe het lekker toch)
Is ook vaak wel zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
En toch denk ik bij mensen die urgent een goedkoop huis moeten omdat ze geen fatsoenlijke baan en wel een kint krijgen vaak: de volgorde. Je hebt 'm niet begrepen.
Denk ik ook hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als een kint kan leven van liefde kun je ook prima op kamers wonen met een babyquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor.
Maar meestal was dat dan een ongelukje en een kind kan toch leven van liefde?
Jup agreequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie voornamelijk voor mensen die uit een gewelddadige / gevaarlijke omgeving komen en dus niet veilig zijn in hun eigen huis.
Dat jij besluit om te baren / trouwen / scheiden is verminderd urgent.
Nou, ik snap dat een scheiding echt heel kut kan zijn zonder urgentie en heb ook wel gezien in welke situaties mensen komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie voornamelijk voor mensen die uit een gewelddadige / gevaarlijke omgeving komen en dus niet veilig zijn in hun eigen huis.
Dat jij besluit om te baren / trouwen / scheiden is verminderd urgent.
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik nou mijn situatie uit ga leggen lijkt dat op verdedigen dus ik doe het niet
Ik ga m`n naaimachine eens starten, er ligt al 2 maanden een reeds geknipte zomerjas voor Bep te wachten op naaizin
Die is wel heel matigquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
"JA IK MOET URGENNNNT EEN WONING, DEZE MAAND NOG!"
"waarom dan?"
"OMDAT IK GA TROUWEN OVER DRIE WEKEN!1"
Seen it happen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
"JA IK MOET URGENNNNT EEN WONING, DEZE MAAND NOG!"
"waarom dan?"
"OMDAT IK GA TROUWEN OVER DRIE WEKEN!1"
Seen it happen.
Ja nou ja we waren er beide van overtuigd dat we onvruchtbaar warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebben
Nee, maar wat moet je dan? De helft van de huwelijken strandt, dan gaat dus iedereen op urgentie onderhand en dan heeft urgentie ook geen waarde meer. Starters komen er noooooit meer tussen. En echt urgente gevallen gaan dood omdat de urgentie te lang duurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik snap dat een scheiding echt heel kut kan zijn zonder urgentie en heb ook wel gezien in welke situaties mensen komen.
Maar ja, dat gebeurt gewoon teveel, onbegonnen werk om daar urgenties voor uit te geven.
Feit blijft wel dat de kinderen natuurlijk niet voor de situatie kiezen.
Dat soort mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebben
HOEzo dachten jullie dat dan? Jij was 18 oid toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja nou ja we waren er beide van overtuigd dat we onvruchtbaar warendus heel slim was het niet
Magoe, het is opgelost en ik heb geen spijt van hoe het toen is gelopen en de manier waarop alles is gegaan
Dat is veel te veel stress jongequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn pa; die eigenlijk niet goed snapt dat je eerst gaat samen wonen en dan pas gaat trouwen... Uit huis trouwen en dan samenwonen; dát is de volgorde
Ouwe met zijn ouwe denkwijze
En dan zeggen dat werken gewoon niet echt jouw ding isquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat soort mensen![]()
Dat zijn ook degene die uiteindelijk wel een huis krijgen, nog steeds nauwelijks inkomen krijgen en het dan een goed idee vinden om er nog 5 kinderen uit te persen
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet je dan? De helft van de huwelijken strandt, dan gaat dus iedereen op urgentie onderhand en dan heeft urgentie ook geen waarde meer. Starters komen er noooooit meer tussen. En echt urgente gevallen gaan dood omdat de urgentie te lang duurt.
Of zou je nog gradaties in urgentie hebben?
Ik was 19, hij 24. We kenden alleen maar verhalen van mensen waar het een jaar of meer duurde voor ze zwanger waren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo dachten jullie dat dan? Jij was 18 oid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |