PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Na een wedstrijd is de fitness meestal 95/96. Ik speel er doorgaans 2 potjes mee, dan een wedstrijd rust, of een fitness card erop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie net snel moe ?
Maak ik wel even een brazil skill squad met eduardo in de spits
twitter:tomvanhulsen twitterde op donderdag 16-05-2013 om 09:36:31Leuk: sinds laatste prijs van Arsenal (FA Cup 2005) wisselden 91 Engelse clubs van manager (inclusief Ferguson/Moyes). Alleen Arsenal niet. reageer retweet
quote:
Nee ik bedoel ingame.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na een wedstrijd is de fitness meestal 95/96. Ik speel er doorgaans 2 potjes mee, dan een wedstrijd rust, of een fitness card erop.
Een paar minuten voor tijd is de balk nog halfvol ofzo. Maar misschien ligt dat ook aan jezelf he? Als jij de LM/RM continu selecteert om er verdedigend het halve veld mee rond te rennen, zijn ze snel moe ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ingame.
Zoals shaqiri in mij 352 is zo snel moe
Schiphol?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn uitzicht vanmorgen: [ afbeelding ]
Wie ziet waar t is?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:44 schreef Ajacied7 het volgende:
De TOTS Mata waar ik gisteravond 504k op had geboden is er gewoon uitgegaan voor 701k.
Not sure if srs?quote:
Heb je mij ooit een grap zien maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Not sure if srs?
Oh je kan niet inzoomen blijkbaar, dan kon je wel iets lezen waardoor je het meteen ziet
richting den haag toch? Is vlakbij vanaf hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn uitzicht vanmorgen: [ afbeelding ]
Wie ziet waar t is?
Die balk is wel vol alleen dan is ie bij mij wit zodat hij nog amper kan versnellen snap je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een paar minuten voor tijd is de balk nog halfvol ofzo. Maar misschien ligt dat ook aan jezelf he? Als jij de LM/RM continu selecteert om er verdedigend het halve veld mee rond te rennen, zijn ze snel moe ja.
En ik kan dus meestal nog wel een halve balk versnellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die balk is wel vol alleen dan is ie bij mij wit zodat hij nog amper kan versnellen snap je.
TOTS Lens he? Bij mij dus ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef Tim86 het volgende:
Benteke![]()
Fellaini![]()
Lens valt vooralsnog tegen..echt vaak onzichtbaar en scoort nog weinig, terwijl de UP daar geen last van had. Vertonghen valt ook nog niet op. Kleine sample though
Fellaini pakte rood in zijn eerste potje en die verloor ik, maar daarna 9x op rij gewonnen en al 10 goals van hem. Longshots en corners..echt te ziek die man
[ afbeelding ]
Benteke 17 uit 10. Niet te kloppen in de lucht, 2 geniale curve shots (63 curve my ass) en vooral bizar hoe sterk hij op zijn benen staat. Al een paar ballen lomp hard de kruising in kunnen rammen terwijl de meeste spelers op dat moment om zouden vallen omdat de bal er net iets achter lag. Held
![]()
En ook zo beweeglijk..echt Lukaku van vorig jaar
[ afbeelding ]
jup..2 uit 10 is echt bizar slecht zelfsquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Lens he? Bij mij dus ook
Ik heb net je De Vrij gekocht voor 2,6k. Beter opletten Djeetje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die balk is wel vol alleen dan is ie bij mij wit zodat hij nog amper kan versnellen snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |